خرید قسطی گلکسی بادز 2 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/23 08:04:12

یکی از جدیدترین هدفون‌های بی سیم سامسونگ با نام Galaxy buds 2 pro روانه بازار شد. برای خرید قسطی گلکسی بادز 2 پرو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گلکسی بادز 2 پرو


مقدمه

شرکت سامسونگ به هر یک از  جنبه‌های محصولات دیجیتال که ورود کرده جز بهترین‌ها بوده است. در صورتی که امکان خرید قسطی گلکسی بادز 2 پرو  و سایر محصولات با کیفیت سامسونگ برای خانواده‌های ایرانی فراهم شود بسیار می‌تواند ایده آل باشد. زیرا که در این شرایط اقتصادی خرید نقدی برای همه امکان پذیر نمی‌باشد. 

آیا خرید اقساطی گلکسی بادز 2 پرو برای مشتریان مناسب می‌باشد؟

برای اینکه بدانیم خرید این کالای دیجیتال برای ما مناسب است  بایستی از ویژگی‌های آن اطلاع داشته باشیم. در این بخش به بررسی تخصصی این دیوایس خواهیم پرداخت:

1.این هندزفری از نوع In-Ear و پشت بسته می‌باشد و کاملا با توجه با آناتومی و ارگونومی  گوش طراحی شده است.

2.این دیوایس از جدیدترین ورژن ارتباط وایرلس یا True Wireless استفاده می‌نماید.

3.یکی دیگر از دلایلی که باید به فکر خرید قسطی گلکسی بادز 2 پرو باشید، این مورد است که قطر این گجت 10 میلی متر بوده در نتیجه بسیار سبک خواهد بود.

4.این هندزفری از تکنولوژی جدید حذف نویز از نوع حذف نویز فعال تا 33 دسی‌بل استفاده می‌نماید.

5.این مدل با توجه به توییتر 5.3 میلی‌متری که دارد صدایی بسیار واضح را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

6. با خرید گلکسی بادز 2 پرو از فناوری‌های جدیدی مانند: کنترل صدا و قطع و وصل کردن آن با ضربه و تاچ، بلوتوث ورژن 5.3، قابلیت پشتیبانی از پروفایل‌های SBC و AAC بهره خواهید برد.

7.این هندزفری برای شارژ شدن از سریع‌ترین درگاه موجود یعنی USB نوع C استفاده می‌کند.

8.در بخش باتری دارای یک باتری 61 میلی‌آمپر ساعت برای هندزفری و یک باتری 515 میلی‌آمپر ساعت برای منبع شارژر می‌باشد. باتری هندزفری قابلیت پخش صدا در محدوده 4 الی 8 ساعت را دارد. این تفاوت نگهداری شارژ به علت استفاده از تکنولوژی حذف نویز می‌باشد. 

9.با خرید اقساطی گلکسی بادز 2 پرو شما هندزفری خریداری می‌نمایید که در برابر آب و رطوبت با استفاده از فناوری IPX7 مقاوم می‌باشد.

10.از دیگر امکانات خاص این دیوایس می توان به خروجی صدای Hi-Fi و 24 بیت، قابلیت ایجاد صدای محیطی یا صدای 360 درجه، ارسال صدای HD در مکالمه، استفاده از فناوری Ambient Sound برای شنیدن صدای محیط اطراف اشاره کرد. 

در جعبه گشایی بادز 2 پرو چه مواردی را باید مشاهده نمایید؟

این مدل در رنگ‌های سیاه، سفید و بنفش به بازار عرضه شده است. در هنگام خرید بایستی محفظه شارژ، کابل USB type c، ایرپادها با اندازه‌های مختلف و دفترچه راهنما در داخل جعبه موجود باشد. 

برای خرید اقساطی هدفون سامسونگ به کدام مرکز می‌توان مراجعه کرد؟

ما به شما برای خرید قسطی Galaxy buds 2 pro و سایر محصولات با کیفیت برندهای معتبر سایت https://www.ghesticlub.com را معرفی می‌کنیم. در این سایت شما مطمئن خواهید بود که بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده‌اید. 

چرا برای خرید خرید قسطی گلکسی بادز 2 پرو باید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنیم؟

در این بخش به ویژگی‌های منحصر بفرد سایت https://www.ghesticlub.com اشاره خواهیم کرد:

1.فروش قسطی محصولات برند سامسونگ و سایر برندهای مطرح در این سایت با شرایط بسیار عالی انجام می‌شود.

2.در این سایت شما نه تنها می‌توانید خرید اقساطی گلکسی بادز 2 پرو را انجام دهید بلکه می‌توانید بسیاری از محصولات دیجیتال و انواع لوازم خانگی، لپ تاپ، وسایل آرایشی و بهداشتی، کنسول بازی و موراد دیگر را نیز به صورت اقساطی خرید نمایید.

3.این سایت در تمام زمینه‌ها بهترین برندها را موجود کرده و از فروش محصولات متفرقه و بی کیفیت ممانعت به عمل آورده است.

4.این سایت دارای انواع نمادهای لازم از جمله نماد اطمینان برای خرید آنلاین می‌باشد. به همین خاطر از این سایت می‌توانید به راحتی خرید آنلاین انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت گوشی های SAMSUNG

قیمت گوشی های SAMSUNG
با توجه به اینکه شرکت سامسونگ یکی از کمپانی های بزرگ در ساخت گوشی های هوشمند است در تلاش است گوشی هایی را به کاربران خود ارائه دهد که از قابلیت...

خرید کامپیوتر بدون کیس لنوو

خرید کامپیوتر بدون کیس لنوو
شرکت های زیادی در حوزه طراحی و ساخت کامپیوتر در حال فعالیت هستند که یکی از معروف ترین آن ها، شرکت لنوو می باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی...