خرید قسطی ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia

تاریخ انتشار:
1403/1/27 09:11:42

داشتن یک ساعت هوشمند مدرن و جذاب تاثیر به سزایی بر استایل شما می‌گذارد. اگر تمایل به خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia


ساعت هوشمند شیائومی

برند شیائومی یکی از بهترین برندهای چینی است که در کشور چین و دیگر کشورهای دنیا طرفداران بسیاری دارد. این برند موفق به دلیل کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه معروف است و توجه همگان را به خود جلب کرده است.

برند شیائومی به دلیل حاشیه سود کم و کیفیت بالا توانسته رقیب بسیاری از برندهای معروف شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی در مورد یکی از مدل‌های ساعت هوشمند شیائومی بپردازیم.

اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. ناگفته نماند که خرید اقساطی و نقدی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است و شما این ساعت هوشمند و یا محصولات دیگر را با شرایط عالی می‌توانید از قسطی کلاب خریداری کنید.

معرفی mijia

یکی از مدل‌های پر طرفدار ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia است که بسیار مدرن و جذاب طراحی شده است. این ساعت هوشمند دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در این مقاله قصد داریم به اطلاع شما برسانیم. 

ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia دارای بند چرم اصلی است و از کیفیت بالایی برخوردار است، همچنین شیشه ضد خش و قدم شمار است و تمامی ویژگی‌های یک ساعت هوشمند را دارا می‌باشد. 

ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia در نظر اول بسیار شبیه به ساعت‌های معمولی است و دارای سه رنگ خاکستری، مشکی و سفید می‌باشد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید منحصر به فرد اینترنتی را تجربه کنید.

اطلاع از وضعیت باتری

ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia نیازی به شارژ ندارد و دارای یک باتری سکه‌ای است که تا 6 ماه شارژ دارد و شما از طریق اپلیکشین می‌توانید میزان باتری باقی مانده ساعت خود را چک کنید.

ساعت هوشمند شیائومی با قیمتی مناسب برای شما طراحی و تولید شده است و با داشتن این ساعت احساس لذت بیشتری خواهید کرد. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

ضرورت خرید اسمارت واچ

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید ساعت هوشمند خریداری کنید. ساعت هوشمند به شما کمک می‌کند که بدون نگاه کردن به موبایل خود از پیام‌ها، تماس‌ها و نوفیکیشن‌های خود مطلع می‌شوید.

همچنین برای ورزش می‌توانید از قدم شمار، اندازه گیری ضربان قلب و موارد دیگر نیز استفاده مفیدی کنید. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه سایت بهره ببرید.

مشخصات استثنایی ساعت هوشمند شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia دارای خاصیت ضد آب بودن است و تا 30 متری زیر آب در برابر فشار آب مقاومت می‌کند، همچنین در برابر گرد و خاک مقاوم می‌باشد. 

ناگفته نماند که اتصال این ساعت هوشمند به موبایل از طریق بلوتوث امکان پذیر شده است. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب کالای مورد نظر می‌توانید از تخفیفات ویژه سایت بهره مند شوید.

شرایط خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بزرگترین و بهترین وبسایت‌های فروش آنلاین می‌باشد که تمامی محصولات خارجی و داخلی را دارا می‌باشد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب خدمات ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

اگر شما خرید آنلاین خود را به صورت نقدی از قسطی کلاب انجام دهید از تخفیفات ویژه و فراوانی برخوردار خواهید شد و اگر خرید خود را به صورت اقساطی انجام دهید، با دریافت اعتبار خرید اقساطی از شرکت‌های بای چک، لیزینگ فراز اندیشان، لیزینگ پارسیان و لیزینگ صنعت و معدن تا سقف 150 میلیون تومان اعتبار دریافت خواهید کرد و می‌توانید خرید خود را تکمیل کنید. 

برای خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی مدل mijia به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید اینترنتی خود نهایت لذت راببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی اپل واچ سری7

فروش اقساطی اپل واچ سری7
یکی از گجت‌های پوشیدنی اپل، اپل واچ سری 7 می‌باشد. برای خرید اقساطی اپل واچ سری7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...

خرید گوشی شیائومی مدل poco

خرید گوشی شیائومی مدل poco
به زودی یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی به بازار عرضه خواهد شد. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی شیائومی مدل poco دارید به بخش کالای ...