خرید اقساطی mi 11 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/8 13:31:40

برای خرید اقساطی mi 11 ultra که یکی از بهترین گوشی‌های برند شیائومی است به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی mi 11 ultra

سخن ابتدایی

کالای دیجیتال گوشی‌های موبایل هوشمند، برند شرکت قدرتمند شیائومی با کیفیت بسیار بالا و تنوع ظاهری متفاوت و جذاب، وارد رقابت با سایر تولید کنندگان موبایل شده است. از جدیدترین کالای دیجیتال شرکت شیائومی، گوشی شیائومیmi 11 ultra می‌باشد. ما در این مقاله شما را با ویژگی‌های منحصر بفرد این کالای دیجیتال آشنا خواهیم ساخت. اگر به دنبال خرید قسطی mi 11 ultra هستید همراه ما شوید.

کالای دیجیتال گوشی موبایل هوشمند

شرکت نوظهور شیائومی با از استفاده فناوری‌های نوین به ساخت انواع مختلف کالاهای دیجیتال دست زده است.  امروزه گوشی‌های ساده و قدیمی به گجت‌های بسیار هوشمندی تبدیل شده‌اند. محصولات شرکت شیائومی از لحاظ کارایی و کیفیت با سایر برندها رقابت می‌کند. ساخت ظاهری انواع گوشی‌های موبایل هوشمند در این شرکت نوین، بسیار متنوع است. قیمت محصولات این شرکت در مقایسه با برندهای گوشی موبایل، بسیار منعطف‌تر می‌باشد. با عرضه گوشی mi 11 ultra محبوبیت این شرکت نزد کاربران دو برابر شد. برای خرید اقساطی mi 11 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کالای دیجیتال mi 11 ultra با در اختیار داشتن ظاهری بسیار جذاب و متفاوت و سخت افزار بسیار قدرتمند و ویژگی‌های منحصر بفردی دنیای جذابتری را برای کاربران خود بوجود آورده است. اگر علاقه مند به بازی با گوشی موبایل هستید، گوشی mi 11 ultra این امکان را برای کاربران خود بوجود آورده است که ساعت‌ها با آن وقت بگذرانند. با داشتن mi 11 ultra نیازهای شما از یک گوشی موبایل هوشمند به خوبی برطرف خواهد شد. با خرید قسطی mi 11 ultra از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

شاخصه‌های مثبت کالای دیجیتال گوشی mi 11 ultra چیست؟

وزن این کالای دیجیتال 234 گرم می‌باشد. جنس بدنه ترکیبی از سرامیک در قسمت پشت گوشی و شیشه در قسمت جلوی آن می‌باشد. جنس فریم ترکیبی از فلز و آلومینیوم می‌باشد. از سایر ویژگی‌های منحصر بفرد این کالای دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✔ابعاد صفحه نمایش 6.8 اینچ.
✔رنگ بندی محدود سیاه و سفید.
✔قابلیت استفاده از دو سیم کارت.
✔دارای پردازنده مرکزی 8 هسته.
✔باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری 5000 میلی‌آمپری دارد.
✔دارای حسگر اثر انگشت اپتیکال، حسگر مجاورت، فشار سنج هوا، ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، قطب ‌نما می‌باشد.
✔دوربین گوشی mi 11 ultra از 3 لنز اصلی بهره می‌برد. لنز اصلی دارای 50 مگاپیکسل( لنز واید) می باشد. لنز دوم در 48 مگاپیکسل کیفیت( لنز اولترا واید) است و در نهایت لنز سوم در 48 مگاپیکسل کیفیت (تله فوتو پریسکوپی) می‌باشد.
✔دوربین سلفی 20 مگاپیکسل کیفیت دارد.
✔دارای حافظه داخلی به میزان 256 و 512 گیگابایت می‌باشد. 

نحوه خرید اقساطی mi 11 ultra

با توجه به نوسانات قیمت گوشی‌های هوشمند در بازار، قیمت کالای دیجیتال mi 11 ultra نیز بالا رفته است. تمامی علاقه مندان به گوشی mi 11 ultra، قادر به خرید نقدی این وسیله نمی‌باشند. پیشنهاد ما برای طرفداران این محصول جذاب، استفاده از فروش قسطی موبایل می‌باشد. این نکته حائز اهمیت است که خرید اقساطی انواع مختلف کالاهای مورد نیاز را باید در سایت های معتبر انجام داد. 

از سایت‌های بسیار معروف و معتبر در ایران، سایت قسطی کلاب می‌باشد. در این سایت به راحتی می‌توانید خرید قسطی mi 11 ultra را انجام دهید. نحوه خرید اقساطی mi 11 ultra بدین گونه است که باید یک حساب کاربری ایجاد نمایید. در مرحله بعد به تکمیل فرم‌های مورد نظر و ارسال شماره موبایل خود می‌پردازید. در آخرکالای مورد نیاز خود را به آسانی و قسطی درب منزل تحویل خواهید گرفت. خرسندی شما از تحویل به موقع و کیفیت کالاها یک اصل است که در این مجموعه این اصل اولین هدف است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی tab a8

خرید قسطی tab a8
تبلت‌های سامسونگی جز پرفروش‌ترین محصولات این برند استثنایی است. برای خرید قسطی tab a8 به بخش تبلت در دسته بندی...

خرید قسطی گوشی K40 شیائومی

خرید قسطی گوشی K40 شیائومی
به تازگی برند شیائومی در زمینه تولید گوشی گیمینگ قدم برداشته و شروع به تولید این نوع گوشی در سطح حرفه‌ای و گسترده کرده است...