فروش قسطی آیفون se2

تاریخ انتشار:
1403/2/15 04:53:39

در برنامه سال 2020 شرکت اپل، ارائه گوشی آيفون se2 به بازار است. از آنجایی که گوشی های آیفون قیمت بالایی دارند، سایت قسطی کلاب طرح فروش قسطی آیفون se2 را می خواهد به اجرا در آورد. برای خرید این گوشی می توانید به سایت قسطی کلاب بخش کالای دیجیتال مراجعه کنید.

فروش قسطی آيفون se2


فروش قسطی آیفون se2

اپل یک شرکت تولید کننده کالای دیجیتال است که طرفداران زیادی نیز دارد. این برند روی موبایل های خود اسم آيفون را گذاشته است. حدود 13 سال از ارائه اولین گوشی اپل به بازار فروش گذشته است در این سال ها با ارائه گوشی های متفاوت نظر مشتریان را به خود جلب کرده است و طرفداران زیادی دارد.

سال 2016 اپل، آيفون se را وارد بازار فروش کرده است که تحول جدیدی در گوشی های آيفون بود. موبایلی که هم به طور تقریبی ویژگی بقیه موبایل ها را داشت و هم اینکه از نظر مالی قیمت پایین تری حدود 400 دلار داشت که به خاطر همین جز موبایل های پرفروش آيفون به حساب می آید.

از آنجایی که اپل و  سامسونگ با یک دیگر در رقابت شدیدی هستند و هرکدام می خواهند با طراحی مدل های بهتر، برتری خود را ثابت کنند و طرفداران  خود را راضی نگه دارند. هر کدام از این برندها زود به زود جدید ترین موبایل های خود را به بازار فروش ارائه می دهند.

حالا با گذشت چهار سال، شایعاتی است که آیفون می خواهد جایگزین se یعنی se2 را وارد بازار فروش کند. ولی احتمالا این گوشی با نام آيفون 9 وارد بازار می شود. جدید ترین شایعه در این زمینه این است که این گوشی در سه ماه اول سال2020 وارد بازار می شود.

تحلیلگران ویژگی های این موبایل را به این صورت حدس زدند که میکسی از طراحی سخت افزار آيفون 8 و مشخصات فنی آيفون 11 است. و احتمالا با دو مدل حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت ساخته می شود و رم این گوشی 3 گیگابایت است و از نظر پردازنده با سری آيفون 11 برابر است.

قیمت حدودی این کالا 400 دلار است. با اینکه قیمت این گوشی نسبت به باقی آيفون ها کمتر است، اما با توجه به بالا رفتن ارز باز این گوشی برای ایرانیان علاقه مند به این برند گران به حساب می آيد.

سایت قسطی کلاب قصد دارد برای کمک به علاقه مندان آيفون در این شرایط اقتصادی، طرح فروش قسطی آيفون se2 را به اجرا در آورد. شما می توانید از سایت قسطی کلاب و از راه طرح فروش قسطی آیفون se2 این کالا را با بهترین شرایط ممکن به صورت قسطی تهیه کنید.

سایت فروش قسطی آيفون se2 قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب یک سایت فروش اینترنتی است که تمامی کالاها در این سایت موجود است و شما می توانید با مراجعه به این سایت و جست و جو کردن در آن کالای مورد نظر خود را تهیه کنید.

شرایط خرید از این سایت به این صورت است که شما با مراجعه به سایت و انتخاب کالای مورد نظر و بعد از آن ثبت نام در سایت و ارسال مدارکی که الزامی است و بعد از اینکه مدارک شما توسط کارشناسان اعتبار سنجی سایت قسطی کلاب تایید شد. می توانید کالایی که سفارش دادید را درب منزل تحویل بگیرید.

یکی از طرح های فروش سایت قسطی کلاب، فروش قسطی آیفون se2 است که قرار در 3 ماه اول سال 2020 وارد بازار فروش شود و اگر شما نیز از طرفداران آیفون هستید، می توانید از سایت قسطی کلاب این محصول تازه آیفون را تهیه کنید.

شرایط اقساطی فوق العاده قسطی کلاب، خرید اینترنتی بدون نیاز به مراجعه حضوری و پشتیبانی عالی باعث شده است، قسطی کلاب در مدت زمان کوتاه اعتماد افراد را به خود جلب کند و مشتریان خود را پیدا کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s24 اولترا با چک

خرید اقساطی گوشی s24 اولترا با چک
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی s24 اولترا با چک دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت ...

خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسر

خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسر
اگر به دنبال خرید یک لپتاپ مقرون به صرفه و باکیفیت هستید، پیشنهاد ویژه ما به شما خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسر از بخش لپ تاپ دسته بندی...