خرید قسطی گوشی z flip 4 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 12:50:25

اگر به دنبال خرید یک گوشی متفاوت و هوشمند هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی z flip 4 با چک از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب می‌باشد.


خرید قسطی گوشی z flip 4 با چک


آیا شما هم به خرید اقساطی جدیدترین گوشی سامسونگ علاقه دارید؟

احتمالا شما هم به هنگام خرید تلفن همراه جدید، معیارهای خاصی را دنبال می‌کنید. در این بین، برخی افراد هنگام خرید کالای دیجیتال به دنبال خرید محصولات نوآورانه هستند. گوشی z flip 4 محصولی از برند سامسونگ است که با طراحی جدید و نوآورانه به بازار عرضه شده است. این محصول با طراحی تاشو ما را به یاد طراحی نوستالژیک گوشی‌های تاشو دکمه‌ای می‌اندازد. در سال 2022 شرکت سامسونگ اقدام به عرضه گوشی z flip 4  کرد. این تلفن چهارمین نسل از گوشی‌های تاشو سامسونگ است که یک طراحی کاملا جدید و به روز را در قالب یک تلفن همراه لمسی دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با مشخصات این تلفن و شرایط خرید قسطی گوشی z flip 4 آشنا شوید. 

آشنایی با مشخصات صفحه نمایش گوشی z flip 4

صفحه نمایش گوشی z flip 4 از نوع Dynamic AMOLED 2x است. صفحه نمایش با ابعاد 6.7 اینچی از جنس پلاستیک طراحی شده است. علت استفاده از پلاستیک در صفحه نمایش این گوشی سامسونگ این است که امکان تا کردن گوشی به وجود بیاید. نرخ به روز رسانی صفحه نمایش 120 هرتز و رزولوشن تصویر نیز 1080 در 2640 پیکسل است. برای محافظت از صفحه نمایش گوشی سامسونگ z flip 4 از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس پلاس استفاده شده است که صفحه نمایش این گوشی را در برابر خط و خش محافظت می‌کند. همچنین باید در نظر داشته باشید که این گوشی در حالت بسته دارای یک نمایشگر کوچک بوده که در بخش پشتی قرار گرفته است. این صفحه نمایشگر جانبی در نمایش اعلان‌ها کاربرد دارد و 1.1 اینچ است. با خرید اقساطی گوشی z flip 4 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

مشخصات فنی گوشی z flip 4

شرکت سامسونگ در گوشی z flip 4 از پردازنده 8 هسته‌ای ساخت شرکت کوالکام استفاده کرده است. این پردازنده از نوع اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک است. در کنار این پردازنده مرکزی باید پردازنده گرافیکی از نوع آدرنو 660 را نیز اضافه کنیم که یک مجموعه کامل را برای این گوشی فراهم ساخته است. در ضمن باید در نظر داشته باشید که نسخه عرضه شده از گوشی سامسونگ گلکسی z flip 4 دارای رم 8 گیگابایت بوده و با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت عرضه می‌شود. شرکت سامسونگ در طراحی گوشی z flip 4 از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3300 میلیون آمپر بر ساعت استفاده کرده است. این باتری ظرفیت بیشتری را نسبت به نسل قبلی دارد که عملکرد شارژدهی این گوشی را نسبت به نسل قبلی بهتر می‌کند‌. برای خرید قسطی گوشی z flip 4 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات دوربین

گوشی سامسونگ گلکسی z flip 4 در بخش دوربین از یک مجموعه دوربین دوگانه استفاده کرده است. این دو دوربین از نوع 12 مگاپیکسل بوده و یکی از این دوربین‌ها از نوع لنز واید و دیگری از نوع اولترا واید است. در بخش سلفی نیز از یک دوربین با کیفیت 10 مگاپیکسل استفاده شده است. احتمالاً با خود بگویید که چنین اعداد و ارقامی چندان شگفت انگیز به نظر نمی‌رسند. با این حال باید در نظر داشته باشید که شرکت سامسونگ در دوربین این گوشی از چندین ارتقای نرم‌افزاری استفاده کرده که کیفیت تصویربرداری و فیلمبرداری با این دوربین‌ها را بی‌نظیر کرده است. 

خرید اقساطی گوشی z flip 4 از قسطی کلاب

با توجه به بالا بودن قیمت گوشی z flip 4، در صورت تمایل به خرید این گوشی احتمالاً به فکر خرید اقساطی این گوشی باشید. شرکت قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان شرایط فروش اقساطی کارهای دیجیتال در کشور می‌تواند به شما در خرید قسطی گوشی z flip 4 کمک کند. مشتریان می‌توانند در طرح‌های مختلف فروش قسطی کالا شرکت کرده و محصول مورد نظر خود را به صورت اقساطی با وام‌های کم بهره و با بازپرداخت بلند مدت خریداری کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید اقساطی گوشی z flip 4 می‌توانید با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشي s22 ultra

خرید قسطی گوشي s22 ultra
بهترین پیشنهاد برای خرید قسطی گوشي s22 ultra مراجعه بخش موبایل کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب است که نیازی به ضامن نخواهید...

خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرو

خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرو
شرکت اپل بهترین و پرفروش‌ترین برند دنیا است که محصولاتی باکیفیت و متنوع دارد. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرو به بخش موبایل در...