خرید قسطی ps5 با طرح هامرز

تاریخ انتشار:
1403/2/26 03:53:23

پلی استیشن 5 یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی در دنیا است. برای خرید قسطی ps5 با طرح هامرز به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ps5 با طرح هامرز



مقدمه

صنعت بازی و سرگرمی امروزه به یکی از کسب و کارهای بزرگ جهان تبدیل شده است. به طوری که غول‌های بزرگ دیجیتال جهان هم به این عرصه وارد شده‌اند. شرکت سونی با کنسول بازی پلی استیشن همواره  از پرچمداران این عرصه بوده است. با توجه به قیمت این کنسول در کشور ما اگر امکان خرید قسطی ps5 برای گیمرها فراهم شود می‌تواند بسیار ایده آل باشد. 

بررسی تخصصی کنسول پلی استیشن 5 برای خرید اقساطی ps5

با خرید قسطی ps5 بهترین کنسول بازی حال حاضر جهان را صاحب خواهید شد. به طوری که سازندگان گیم تا به امروز  نتوانسته‌اند از حداکثر ظرفیت این کنسول استفاده نمایند. در این بخش به بررسی تخصصی این دستگاه خواهیم پرداخت:

1.این کنسول با ابعادی  برابر 260 × 104 × 390 میلی‌متر دارای وزن 4.5 کیلوگرم می‌باشد. این دستگاه از بزرگترین و سنگین ترین کنسول‌های جهان می‌باشد. البته در ورژن جدید سونی تصمیم به کاهش وزن این دستگاه گرفته است.

2.با خرید اقساطی ps5 شما در بخش سخت افزاری از یک پردازنده 8 هسته‌‍‌ای 3.5 گیگاهرتزی از مدل زن وبا قابلیت فرکانس تغییر پذیر بهره مند خواهید شد. این پردازنده مرکزی که برای این کنسول سفارشی تولید شده است می‌تواند قدرت زیادی را برای دستگاه به ارمغان آورد. این قدرت پردازشی برابر 10.28 ترافلاپس می‌باشد که واقعا عالی و ایده آل می‌باشد.

3.این کنسول بازی دارای یک رم 16 گیگ از نوع GDDR6 سفارشی سازی شده می‌باشد. این رم با کیفیت ترین گیم‌ها را با بالاترین رفرش ریت و کمترین لگ می‌تواند اجرا کند.

4.این دستگاه در هر دو مدل دارای هارد از نوع SSD سفارشی با ظرفیت 825 گیگ می‌باشد که از این مقدار 667.2 در دسترس خواهد بود. این کنسول‌ها مجهز به درگاه خارجی SSD از مدل NVMe برای افزایش هارد داخلی می‌باشند.

5.با خرید قسطی پلی استیشن 5 از نوع استاندارد از یک درایو نوری از نوع بلوری مدل 4KUHD می‌توانید استفاده کنید.

6.این محصول شرکت سونی دارای قابلیت اتصال به شبکه وای فای، دارای تکنولوژی بلوتوث و دارای ورودی‌های شبکه، HDMI، 2 سوکت USB-A و 1 درگاه از نوع USB-C می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های منحصر بفرد این کنسول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این کنسول نسل جدید دارای سوکت خروجی تصویر 4K و 8 Kمی باشد. این خروجی‌ها با این کیفیت و  رزولوشن تنها در کنسول‌های نسل جدید وجود دارد. با خرید قسطی ps5 از دسته بازی از نوع دوال سنس می‌توانید استفاده کنید: این دسته برای اولین بار در این کنسول معرفی شد و انقلابی را در زمینه جوی استیک‌ها ایجاد کرد. تکنولوژی این گجت به حدی خارق العاده می‌باشد که رقیب قدیمی شرکت سونی یعنی مایکروسافت زبان به تمجید از این طراحی گشود.

در خرید قسطی کنسول ps5 در جعبه گشایی بایستی موارد زیر همراه با کنسول وجود داشته باشد. 1 عدد دسته دوال سنس، یک عدد کابل HDMI، کابل متصل کننده دستگاه به برق و استند مخصوص نگهدارنده کنسول در اشکال مختلف. 

خرید اقساطی ps5 از کدام مرکز معتبر امکان پذیر است؟ 

خرید قسطی ps5 با توجه به افزایش قیمت محصولات دیجیتال و عدم توانایی اکثر  خانواده‌ها برای نقدی خریدن  این دستگاه بازی سرگرمی به روز بسیار اهمیت دارد. در صورتی که مرکزی فروش قسطی این محصولات را در دستور کار خود قرار دهد کاربران بیشتری قادر به خرید این محصولات خواهند بود. ما به شما مرکز خرید قسطی کلاب با آدرس اینترنتی https://www.ghesticlub.com/ را پیشنهاد می‌کنیم که نه تنها می‌توانید خرید اقساطی کنسول‌ها را داشته باشد بلکه می‌توانید خرید قسطی طیف وسیعی از محصولات دیجیتال، لوازم خانگی و غیره را با بهترین قیمت و با اطمینان کامل را داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی PS5 با چک

فروش اقساطی PS5 با چک
کنسول بازی سونی در نوع خود بی نظیر است. برای خرید اقساطی PS5 با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی ps5 از قسطی کلاب

خرید اقساطی ps5 از قسطی کلاب
پلی استیشن 5 یکی از بهترین کنسول‌های بازی برند سونی است. برای خرید اقساطی ps5 از قسطی کلاب به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...