خرید قسطی m52

تاریخ انتشار:
1403/2/6 16:13:12

برای خرید قسطی m52 سامسونگ با شرایطی عالی و آسان به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و بدون پیش پرداخت خرید خود را نهایی کنید.

خرید قسطی m52

بررسی گوشی m52 سامسونگ

شما با خرید قسطی m52 می‌توانید از امکانات و قابلیت‌های بی‌نظیر این گوشی بهره‌مند شوید. امکانات و قابلیت‌هایی همچون دوربین باکیفیت، پردازنده قدرتمند، صفحه‌نمایش عالی در این گوشی وجود دارد که شما به‌راحتی(با خرید اقساطی موبایل) می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید. در ادامه به بررسی مشخصات این گوشی می‌پردازیم.

مشخصات ظاهری این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال نیز مانند دیگر محصولات سامسونگ، دارای طراحی زیبا و منحصربه‌فردی است. بدنه سامسونگ تماماً از پلاستیک است. این گوشی 173 گرم وزن دارد و تمام اجزا گوشی در یک مکعب مستطیلی به ابعاد 164.2×76.4×7.4 میلی‌متری قرار گرفته‌اند. در قسمت راست فریم شاهد دکمه تنظیم صدا و دکمه قفل (که حسگر اثر انگشت هم محسوب می‌شود) گوشی هستیم. 

در قسمت چپ فریم، تنها محفظه قرارگیری سیم‌کارت و حافظه خارجی وجود دارد. در قسمت زیرین گوشی، اسپیکر، میکروفون اصلی و پورت Type C قرار دارند (جک 3.5 میلیمتری وجود ندارد). در قسمت بالایی فریم هم تنها شاهد میکروفون دوم هستیم. سه لنز دوربین به همراه فلاش LED، در پشت‌گوشی و درون یک قاب مستطیلی شکل قرار گرفته‌اند. ناچ دوربین سلفی هم به‌صورت نقطه‌ای بر روی نمایشگر قابل‌مشاهده است. برای خرید اقساطی m52 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نمایشگر این کالای دیجیتال می‌تواند نیازهای کاربر را برطرف کند؟

صفحه‌نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED Plus بسیار مطلوب و باکیفیت است. نرخ نوسازی این گوشی 120 هرتز است که در حین کار کردن، عملکرد گوشی بسیار روان و مطلوب است. وضوح تصویر 1080×2400 پیکسل است(تراکم پیکسلی گوشی 393 است) و تصاویر با بهترین کیفیت در مقابل دیدگان شما قرار می‌گیرند. این ویژگی‌ها سبب می‌شود تا شما در حین تماشا کردن فیلم و یا بازی‌کردن، جزئیات را به‌خوبی درک کنید.

رابط کاربری و سخت افزار گوشی

این کالای دیجیتال از سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری one UI 3.1 بهره می‌برد. همچنین تراشه 8 هسته ای این گوشی از نوع اسنپدراگون 778G G5 است و برای گیمرها می‌تواند بسیار مطلوب باشد. تمام بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها با این تراشه به خوبی پردازش و اجرا می‌شوند. 

علاوه بر تراشه قدرتمند، پردازنده گرافیکی Adreno 642L هم می‌تواند تصاویر گرافیکی خوبی را در اختیار کاربر قرار دهد. بنابراین اگر گیمر هستید و می‌خواهید یک گوشی قدرتمند در دست خود داشته باشید؛ می‌توانید به خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ بپردازید. برای خرید قسطی m52 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این کالای دیجیتال از نظر رم به دو نوع 6 و 8 گیگابایت تقسیم بندی می‌شود. توجه داشته باشید که اگر قصد بازی کردن با گوشی را دارید؛ نسخه 8 گیگابایتی مطلوب‌تر است. حافظه داخلی دستگاه تنها در یک نسخه (128 گیگابایت) موجود است. اما این گوشی از حافظه خارجی نیز پشتیبانی می‌کند(دو صورت نیاز، می‌توانید حافظه گوشی خود را ارتقا دهید).

دوربین این کالای دیجیتال چگونه است؟

این کالای دیجیتال دارای 3 لنز مجزا است که هر سه از کیفیت خوبی بهره می‌برند. دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل است و دارای فوکوس اتوماتیک می‌باشد. دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی این گوشی، می‌تواند 123 درجه از فضا را درون لنز خود جای دهد. همچنین لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی این گوشی می‌تواند تصاویر خوبی را ثبت کند.

علاوه بر عکاسی، لنز اصلی قادر است تا با وضوح 4K و فریم رِیت 30 هرتز، به فیلمبرداری بپردازد. دوربین سلفی این گوشی هم از یک لنز 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد. فیلمبرداری این لنز هم با کیفیت FULL HD (و با نرخ 30 فریم بر ثانیه)انجام می‌شود.

باتری و مشخصات شبکه

باتری سامسونگ M52 دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند برای کار‌ کردن در یک روز، نیازهای شما را برطرف کند. شارژر این گوشی 15 واتی است و شارژ شدن گوشی به صورت کامل یک ساعت و نیم الی دو ساعت به طول می‌انجامد. این کالای دیجیتال از نسل پنجم اینترنت(5G) هم پشتیبانی می‌کند.

نحوه خرید قسطی گوشی  m52 سامسونگ 

چگونه از طریق "قسطی کلاب" به خرید اقساطی m52 بپردازم؟ برای خرید قسطی m52 (خرید قسطی موبایل) می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. در ابتدا باید برای خود حساب کاربری ایجاد کنید و فرایند اعتبار سنجی را پشت سر بگذارید. بعد از طی شدن این روند، شما می‌توانید اقلام و اجناس موردنظر را از قسطی کلاب خریداری کنید. 

برای مثال شما می توانید به خرید اقساطی m52 بپردازید. همچنین سه روز پس از موعد اقساط، شما یک پیام کوتاه دریافت می‌کنید که حاوی لینک پرداخت است. با لمس کردن آن لینک، شما به راحتی می‌توانید اقساط خود را پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل A32

خرید اقساطی موبایل A32
یکی از گوشی‌های موفق و پر فروش سامسونگ به طور حتم مدل گلکسی a32 می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل A32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی s22 اولترا

خرید قسطی گوشی s22 اولترا
جدیدترین گوشی سامسونگ با قابلیت‌های استثنایی روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی s22 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...