خرید قسطی سرفیس 2021

تاریخ انتشار:
1403/2/26 00:29:51

اگر تمایل دارید یکی از بهترین تبلت‌های دنیا را در دست داشته باشید. برای خرید قسطی سرفیس 2021 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی سرفیس 2021


معرفی surface pro 8 

خرید قسطی سرفیس 2021 شرایط منحصر به فردی است که سایت قسطی کلاب برای خریداران این محصول ایجاد کرده است. یکی از محصولات پرکاربرد شرکت مایکروسافت سرفیس پرو 8 است که به دلیل رونمایی در سال 2021 میلادی، به سرفیس 2021 نیز معروف شده است. در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی این محصول بپردازیم.

سرفیس 2021

شرکت مایکروسافت در سال 2021 نسخه جدید سرفیس را رونمایی کرد. این دستگاه که با نام Surface Pro 8 شناخته می‌شود نسبت به نسخه قبلی، صفحه نمایشی بزرگ‌تر ولی با ضخامت کمتر دارد. مایکروسافت با ارائه این نسخه از سرفیس، رقابت جدی را با تولید کننده‌های تبلت و کامپیوترهای لمسی، از جمله شرکت اپل آغاز کرده است. برای خرید اقساطی سرفیس 2021 بدون پیش پرداخت به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سرفیس 2021 از قابلیت رفرش فیت دینامیک در ویندوز 11 نیز پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی سبب می‌شود که صفحه نمایش این کالای دیجیتال، با توجه به محتوای در حال نمایش تنظیمات خود را تغییر داده و با آن تطبیق پیدا کند. این قابلیت سبب کاهش مصرف انرژی و افزایش بهینه سازی در سرفیس شده است. پس از بررسی ویژگی‌های این محصول، به بیان شرایط فروش قسطی این کالا خواهیم پرداخت. 

سخت افزار سرفیس 2021

سرفیس 2021 در کانفیگ‌های متعددی عرضه شده است. همین موضوع سبب می‌شود که دست خریداران باز باشد تا سخت افزار سیستم را، متناسب با کاربری‌شان انتخاب کنند. در مقایسه با نسخه‌های قبلی سرفیس، این نسخه قوی‌ترین کانفیگ‌های سخت افزاری را دارا می‌باشد. به تفکیک، قطعات سخت افزاری محصول را مورد بررسی قرار می‌دهیم. برای خرید قسطی سرفیس 2021 با قیمتی عالی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پردازنده

Cpu چهار هسته‌ای نسل یازده intel Core i5 و Cpu چهار هسته‌ای نسل یازده intel Core i7 جزو دو کانفیگ سرفیس پرو 8 به عنوان پردازنده اصلی هستند. پردازنده i5 برای استفاده روزمره، وبگردی، تماشای فیلم و کارهای گرافیکی سبک قابل استفاده و کافی است. مدل i7 توان پردازشی بالاتری داشته و برای اموری مانند طراحی که نیاز به پردازش سنگین دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

حافظه RAM

Surface pro 8 با حافظه رم 8، 16 و 32 گیگابایتی ارائه شده است. تکنولوژی این رم‌ها LPDDR4x است که جزو فناوری‌های به روز در این صنعت به شمار می‌آید. برای خرید اقساطی سرفیس 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

حافظه داخلی

حافظه داخلی سرفیس 2021 شامل نسخه‌های با ظرفیت 128، 256، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی است. ذخیره اطلاعات این دستگاه بر روی ذخیره ساز SSD انجام می‌شود. حافظه SSD سرعت ذخیره سازی بالاتری نسبت به ذخیره سازهای قدیمی دارد و به طور کلی سبب افزایش سرعت کارکرد دستگاه می‌شود.  

پردازنده گرافیکی 

در تمامی کانفیگ‌های این نسخه از سرفیس، پردازنده گرافیکی اینتل Xe Graphics به کار برده شده است. توان بالای این پردازنده تمامی انتظارات کاربران را در این زمینه برآورده می‌کند. 

طراحی و ساخت سرفیس 2021

شیوه طراحی سرفیس پرو 8 حاصل ترکیب طراحی surface pro 7 plus و surface pro x است. این نسخه از سرفیس با آلیاژ آلومینیوم تولید شده و دیگر از منیزیم در ساخت این محصول استفاده نشده است. سرفیس 2021 با دو رنگ مشکی و نقره‌ای طراحی و ساخته شده است. نسخه مشکی رنگ این دستگاه به شکلی ساخته و پرداخته شده که اثر انگشت و چربی روی آن نمی‌ماند. ابعاد surface pro 8 دقیقا مشابه سرفیس پرو ایکس است ولی در کناره‌های آن دریچه‌هایی برای تخلیه فن تعبیه شده تا تراشه‌های پر مصرف اینتل، در اثر گرم شدن زیاد با مشکل روبرو نشوند. 

خرید قسطی سرفیس 2021

برای خرید کالای دیجیتال از جمله سرفیس 2021 چه به صورت خرید نقدی و چه به صورت اقساط، باید به اصالت کالای مورد نظر توجه کرد. سایت قسطی کلاب علاوه بر عرضه محصولات اورجینال، شرایط ویژه‌ای را برای خرید اقساطی سرفیس 2021 در نظر گرفته است. برای اطلاع از شرایط خرید قسطی می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و یا با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي ویدئو پروژکتور

خرید قسطي ویدئو پروژکتور
در بسیاری از سمینارها و کنفرانس‌ها ویدئو پروژکتور جز مهم‌ترین وسایل کاربردی است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ویدئو پروژکتور با قیمتی ...

خرید موبایل a71

خرید موبایل a71
برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای کره‌ای است که بهترین و جذاب‌ترین تلفن‌های همراه را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی موبایل ...