خرید قسطی گوشی Mi 10T Lite

تاریخ انتشار:
1403/2/27 06:46:01

برند شیائومی دارای تلفن‌های همراه گوناگون و متنوعی هستند، یکی از بهترین مدل‌های آن گوشی Mi 10T Lite نام دارد. برای خرید قسطی گوشی Mi 10T Lite به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی Mi 10T Lite


نکات مهم در زمینه خرید گوشی Mi 10T Lite 5G شیائومی

گوشی‌های هوشمند جز جدا نشدنی زندگی ما به شمار می‌روند. به دلیل اهمیت زیاد این کالای دیجیتال برای افراد، شرکت‌های متعددی اقدام به تولید انواع مدل‌های مختلف نموده‌اند. برندهای متعددی از گوشی هوشمند در بازار موجود است. برای خرید قسطی گوشی Mi 10T Lite می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

یکی از برندهای محبوب در بازار ایران، برند شیائومی است. مدل‌های مختلف این برند چینی نظیر Mi 10T Lite 5G به صورت نقد و اقساط در فروشگاه‌ها به صورت آنلاین و حضوری به فروش می‌رسند. 

خرید اقساطی گوشی Mi 10T Lite یکی از روش‌های خرید مناسب برای افراد مختلف به شمار می‌رود. این روش خرید شرایطی را فراهم آورده است تا افرادی که از نظر مالی در مضیقه هستند نیز بتوانند به راحتی گوشی مورد علاقه خود را خریداری نمایند.

 برای این منظور هر خریدار با توجه به شرایط فروش قید شده در فروشگاه مورد نظر، بخشی از پول گوشی را به صورت پیش پرداخت، پرداخت می‌کند، سپس مابقی پول را به صورت قسطی ماهیانه می‌پردازد. از طریق فروش قسطی هر کس می‌تواند براساس درآمد ماهیانه‌ای که دارد، میزان قسط پرداختی خود را تعیین نماید. 

مشخصات مهم گوشی Mi 10T Lite 5G شیائومی

هنگامی که برای خرید قسطی گوشی Mi 10T Lite اقدام می‌کنید. ابتدا باید مشخصات اصلی و مزایای آن را بررسی نمایید تا متوجه شوید که آیا این مدل مناسب شما است و نیازها و خواسته‌های شما را از یک گوشی هوشمند برآورده می‌کند یا خیر! مشخصات کلی این مدل از گوشی‌های شیائومی به شرح زیر است.

1- ابعاد صفحه نمایشگر: 8×8/76×4/165 میلی متر

2- فناوری صفحه نمایشگر: IPS

3- تعداد سیم کارت: دو عدد – مدل نانو

4- شبکه: 5G - 4G - 3G - 2G

5- اندازه صفحه نمایشگر: 7/6 اینچ

6- وزن گوشی: 5/214 گرم

7- مشخصات حافظه: دارای رم 6 گیگا بایت و حافظه داخلی 128 و 64 گیگابایت است، اما قابلیت نصب کارت حافظه را ندارد.

8- نسخه سیستم عامل: اندروید 10

9- مشخصات باتری: نوع باتری لیتیوم-پلیمری است. ظرفیت باتری این مدل از گوشی ها 4820 میلی آمپر ساعت است. توان سرعت شارژ باتری 33 وات است. در صورت استفاده از  USB Power Delivery برای شارژ توان شارژ 20 وات خواهد بود. با خرید اقساطی گوشی Mi 10T Lite از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

10- مشخصات دوربین: دارای چهار لنز مختلف است. مشخصات این لنزها شامل لنز wide 64 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی، 2 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی است. 

شرایط خرید قسطی گوشی Mi 10T Lite

با پیشرفت فضای مجازی هم اکنون فروشگاه‌های آنلاین متعددی مشغول به فعالیت هستند. این فروشگاه‌ها برای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود، شرایطی مهیا نموده‌اند تا خریداران بتوانند به صورت آنلاین اعتبار دریافت نموده و به صورت قسطی خرید خود را انجام دهند. یکی از فروشگاه پیشگام در این عرصه، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب است. 

برای خرید اقساطی گوشی Mi 10T Lite شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب و مطالعه کامل تمامی شرایط دریافت اعتبار آن، یکی از روش‌های مناسب را برای خود انتخاب نموده و خرید خود را انجام دهید. 

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی poco f5 چکی

خرید قسطی گوشی poco f5 چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی poco f5 با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای...

خرید قسطی ساعت هوشمند galaxy watch 3

خرید قسطی ساعت هوشمند galaxy watch 3
برند سامسونگ گجت‌های هوشمند بسیاری طراحی و تولید کرده است. شما برای خرید اقساطی ساعت هوشمند galaxy watch 3 به بخش کالای...