خرید گوشی سامسونگ a51

تاریخ انتشار:
1403/2/11 04:29:58

سامسونگ یک برند معتبر در زمینه تولید انواع گوشی باکیفیت است که برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a51 می‌توانید به سایت قسطی کلاب و بخش کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید گوشی سامسونگ a51


سامسونگ یکی از برترین تولید کنندهای گوشی 

سامسونگ یک برند موفق و معتبر در تولید گوشی‌های روز دنیا است که افراد زیادی را به خود جذب کرده است و به طور سالانه گوشی‌های جدیدی را به بازار فروش عرضه می‌کند. شرکت نام آشنای اپل را می‌توان رقیب اصلی برند سامسونگ دانست. 

شرکت سامسونگ همواره به دنبال ساخت و طراحی گوشی‌های باکیفیتی است تا بتواند بازار رقابت و فروش گوشی‌های باکیفیت را در اختیار خود قرار دهد. برندهای دیگری مانند: شیائومی، سونی و ال جی نیز از رقبا اصلی این برند می‌باشند. 

در این بخش سعی داریم شما را با گوشی سامسونگ a51 آشنا کنیم تا برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a51 اطلاعات کافی داشته باشید. با ما همراه باشید. 

گوشی سامسونگ a51 

گوشی سامسونگ a51 به بازار فروش جهانی عرضه شده است. در بین گوشی‌های گلکسی عرضه شده، گوشی سامسونگ a51 ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی دارد. گوشی سامسونگ گلکسی a51 با دوربین چهارگانه و اندروید 10 طراحی و ساخته شده است که مجهز به اگزینوس 9611 نیز می‌باشد. 

در زمان خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a51 متوجه این موضوع خواهید شد که این گوشی با گوشی نسل قبل خود یعنی گلکسی a50 تفاوت‌های بسیاری دارد و پیشرفت قابل توجهی در ظاهر آن شده است. صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن +FHD هر بیننده‌ای را مجاب به خرید گوشی سامسونگ A51 می‌کند. 

نمایشگر این گوشی، یک ناچ در مرکز لبه بالای خود دارد که برای دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی آن است. یکی از ویژگی‌های مهم در گوشی A51 استفاده از سیستم عامل اندروید آن است که پیش فرض، اندروید 10 می‌باشد. افرادی که به دنبال خرید گوشی سامسونگ A51 هستند، به طور حتم می‌دانند که 4/6 گیگابایت رم، 128/64 گیگابایت حافظه داخلی در این گوشی تعبیه شده است. 

ظرفیت باتری در خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a51 بسیار حائز اهمیت است و 4000 میلی‌آمپر در ساعت برای باتری این گوشی تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های گوشی سامسونگ a51 را می‌توان حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره، پشتیبانی از شارژ بی سیم و چیپست اگزینوس 9611 دانست. 

دوربین با کیفیت گوشی a51 

گوشی سامسونگ a51 دوربین چهارگانه دارد که بسیار هوشمند عمل می‌کند. سنسور اصلی در این گوشی هوشمند 48 مگاپیکسل است که در سری قبل گوشی سامسونگ با نام a50 استفاده شده بود. 

سنسور اصلی در گوشی سامسونگ a51 دارای یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. با وجود ویژگی‌های فوق‌العاده گوشی سامسونگ، خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a51 یک تصمیم مناسب است.

وجود دوربین باکیفیت در تلفن همراه بسیار با ارزش است و شما در هنگام خرید تلفن همراه باید بیشترین دقت و توجه خود را معطوف به کیفیت دوربین‌ها کنید. 

قیمت مناسب گوشی سامسونگ a51 

این گوشی به مانند بقیه گوشی‌های تازه به بازار آمده، دستخوش تغییرات ارز است. به طور حتم هر چه میزان بالا و پایین رفتن دلار وجود داشته باشد، قیمت گوشی هم متفاوت خواهد بود، اما از آنجایی که این گوشی جزو گوشی‌های میان رده سامسونگ می‌باشد، از قیمت مناسبی برخوردار است که بسیاری از فروشگاه‌ها و وبسایت‌های مختلف طرح خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a51 را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

قسطی کلاب یک سایت فروش کالا است که انواع کالای دیجیتال و لوازم خانگی را به صورت نقدی یا اقساطی به فروش می‌رساند و روزانه افراد زیادی از این وبسایت معتبر خرید می‌کنند. 

شما در قسطی کلاب می‌توانید بعد از ثبت نام، به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی بروید و یکی از دو گزینه خرید از بای چک یا خرید از لیزینگ را با توجه به شرایطی که دارند انتخاب کنید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس‌های مجرب قسطی کلاب در ارتباط باشید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ a51 از قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی برند آیفون

خرید قسطی گوشی برند آیفون
اپل از شرکت های بزرگی است که در زمینه ساخت موبایل های هوشمند فعالیت می کند این شرکت با بهره گیری از فناوری های جدید توانسته است گوشی هایی...

خرید قسطی لیبل زن

خرید قسطی لیبل زن
شما برای یک کار در اداره مجبور هستید که از وسایل مختلف دیجیتالی استفاده کنید. یکی از وسایل پرکاربرد دیجیتالی کامپیوترها می باشند...