خرید قسطی گوشی m22 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/26 21:29:42

یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ مدل m22 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی m22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی m22 سامسونگ


بررسی گوشی m22 سامسونگ

خرید قسطی گوشی m22 سامسونگ برای طرفداران این برند، بسیار خوشایند خواهد بود.  همانطور که می‌دانید؛ این گوشی در 14 سپتامبر 2021 معرفی شد و یک ماه بعد به بازار عرضه شد. سامسونگ m22 می تواند نیازهای روزمره شما را به خوبی برطرف کند. 

برای مثال اگر از جمله افرادی هستید که استفاده آنها از گوشی به وبگردی، پاسخگویی به تماس، عکس برداری خلاصه می‌شود؛ این گوشی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. اگر نیازهای شما در این سطح می‌باشد؛ می‌توانید همه نیازهای خود را با خرید اقساطی گوشی m22 سامسونگ برطرف کنید. اما اگر اهل گیمینگ و انجام کارهای گرافیکی هستید؛ این گوشی برای شما مناسب نخواهد بود.

طراحی سامسونگ m22

این گوشی بسیار جذاب و زیبا است. در دست گرفتن سامسونگ m22 و کار کردن با آن حس خوبی به شما منتقل می‌کند. وزن این محصول به 186 گرم می‌رسد و ابعاد آن 159.9×74×8.4 میلی متر است. همچنین بدنه و فریم گوشی از جنس پلاستیک باکیفیت است و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. لنز دوربین‌ها، درون یک قاب مربعی شکل در پشت گوشی مستقر شده‌اند. 

دکمه قفل(که حسگر اثر انگشت نیز می باشد) و همچنین دکمه تنظیم صدا در قسمت راست فریم قرار گرفته اند. در قسمت چپ فریم نیز شاهد محل قرارگیری سیم کارت و حافظه خارجی گوشی هستیم. همچنین در ناحیه زیرین دستگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون، درگاه شارژر Type C و اسپیکر را می‌بینیم. برای خرید قسطی گوشی m22 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این کالای دیجیتال از چه نمایشگری بهره می برد؟ 

صفحه نمایش 6.4 اینچی این کالای دیجیتال از نوع Super AMOLED می‌باشد که 83.6 درصد از سطح کلی گوشی را به خود اختصاص داده است. درزولوشن این گوشی 720 در 1600 پیکسل (تراکم پیکسلی 274 می باشد) است. نرخ نوسازی تصویر نیز 90 هرتز است و روشنایی صفحه به 900 نیت می‌رسد.

نرم افزار و سخت افزار این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از رابط کاربری اندروید 11 بهره می‌برد. تراشه موجود در این گوشی از نوع Mediatek Helio G80 می‌باشد که در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 عملکرد خوبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همانطور که در بالاتر گفتیم؛ سخت افزار این گوشی برای انجام کارهای گرافیکی و گیمینگ مناسب نیست. اگر بخواهیم این کالای دیجیتال را از نظر رم و حافظه داخلی بررسی کنیم؛ باید بگوییم که این گوشی تنها با حافظه داخلی 128 گیگابایت و 4 گیگابایت رم به فروش می‌رسد.

دوربین

دوربین چهارگانه این گوشی عملکرد نسبتا خوبی دارد. دوربین اصلی 48 مگاپیکسل کیفیت دارد و دوربین اولترا واید آن از یک لنز 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. لنز اولترا واید می‌تواند 123 درجه از فضا را پوشش دهد. از طرف دیگر لنز ماکرو و سنسور تشخیص عمق این گوشی هر دو، 2 مگاپیکسل کیفیت دارند. برای خرید اقساطی گوشی m22 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در کل دوربین در نور مناسب، عکس‌های خوبی ثبت می‌کند؛ اما با کاهش نور، کیفیت عکس‌ها نیز افت پیدا می‌کنند. دوربین سلفی این کالای دیجیتال نیز عملکرد نسبتا خوبی دارد و می‌تواند برای شما لحظات خوبی را ثبت کنند. همچنین دوربین اصلی و دوربین سلفی، هر دو به صورت HD و با نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می‌کنند.

باتری

باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و می‌تواند نیاهای یک روز شما را برطرف کند. شارژر 25 واتی آن باعث می‌شود تا گوشی در کمتر از یک ساعت و نیم، به طور کامل شارژ شود. 

نحوه خرید قسطی گوشی m22 سامسونگ از قسطی کلاب چگونه است؟

قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی موبایل (و دیگر لوازم) فعالیت دارد. برای خرید اقساطی گوشی m22 سامسونگ باید وارد سایت قسطی کلاب شوید و برای خود حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از ایجاد حساب کاربری و همچنین انجام شدن مراحل اعتبار سنجی؛ شما می‌توانید به خرید اقساطی اجناس بپردازید. چند روز قبل از موعد پرداخت قسط برای شما پیامکی ارسال می‌شود که حاوی لینک پرداخت است. 

با لمس کردن آن لینک شما به راحتی می‌توانید اقساط خود را بدون دردسر پرداخت کنید. پردازنده این گوشی برای کارهای سنگین گرافیکی و همچنین گیمینگ مناسب نیست. بنابراین اگر از آن دسته افراد هستید که به دنبال تجربه بازی‌های مختلف و گرافیکی هستند؛ این گوشی گزینه خوبی برای شما نیست.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی موبایل شیائومي

خرید نقدی موبایل شیائومي
تلفن های همراه شیائومی با وجود قیمت مناسب بسیار مقرون به صرفه بوده و از آنجایی که برای کاربردهای روزانه بسیار ....

خرید نقدی ساعت هوشمند هوآوی

خرید نقدی ساعت هوشمند هوآوی
شرکت هوآوی ساعت‌های هوشمند را در مدل‌های مختلف اسپرت، کلاسیک، اکتیو و الگانت تولید کرده است. در فروش ساعت هوشمند نکته بسیار مهم در نظر...