خرید قسطی گوشی آیفون 15 سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/24 11:10:59

آیفون 15 محصولی جدید از شرکت اپل با طراحی بی نظیر است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 15 سفته ای



معرفی اجمالی گوشی آیفون 15 و تغییرات قابل لمس آن

در هنگام معرفی گوشی آیفون 15 متوجه تغییرات جزئی در طراحی اما پیشرفت‌های بزرگ در ظاهر آن خواهید شد. عملکرد این مدل از گوشی آیفون با ارتقاء سخت‌افزارهای آن بهبود یافته است. در خرید قسطی گوشی آیفون 15 شما با 5 رنگ جذاب آن مواجه می‌شوید. این مدل از گوشی نسبت به مدل‌های قبلی دارای قاب گردتری است و پنل پشتی آن مات شده در نتیجه نگرانی بابت جذب اثر انگشت نخواهید داشت. بدنه آیفون 15 دارای گواهی IP68 است که نشان دهنده ضد آب بودن آن است. مقاومت این مدل گوشی در برابر نفوذ آب تا عمق 6 متری است.

این کالای دیجیتال دارای نمایشگر 6.1 حفره دار است به همین علت مدل‌های استاندارد این مدل از گوشی آیفون دارای ظاهر مدرنی هستند و ارزش خرید را به صورت قابل توجهی افزایش داده‌اند. رفرش ریت گوشی 60 هرتز و روشنایی نمایشگر آن 2000 نیت است. گوشی آیفون 15 مانند مدل‌هایی که در گذشته طراحی و تولید شده‌اند، دارای چیپست A16 هستند. این تراشه پردازش فوق العاده‌ای دارد و امکان اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها به بهترین شکل در آن ایجاد شده است.

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 برای افرادی که به عکاسی علاقه مند هستند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. سنسور دوربین اصلی این نوع گوشی 48 مگاپیکسلی است؛ مهمترین مزیت این دوربین آن است که امکان زوم دو برابری بدون افت کیفیت را ایجاد می‌نماید. عکس‌هایی که با استفاده از این گوشی ثبت می‌شوند، از نظر دقت، گستره و شارپنس بسیار عالی هستند. ترفندهای خاصی به اپلیکیشن دوربین آیفون 15 اضافه شده است و شما با استفاده از آن قادر به انجام عکاسی پرتره خواهید بود. 

طراحی و کیفیت ساخت گوشی آیفون

گوشی آیفون 15 به پورت  USB-C مجهز گردیده است به همین علت امروزه افراد دردسری برای حمل کابل و شارژر ندارند. البته باید این نکته را مد نظر داشته باشید که این برند به منظور افزایش سرعت شارژ از تمام ظرفیت پورت USB-C استفاده ننموده و شارژ این گوشی‌ها با توان 27 ساعت است. فریم آیفون 15 عادی و پلاس از جنس آلومینیوم است اما نسخه پرو، فریم تیتانیومی دارد که بدون تردید یک تغییر تاثیرگذار در آن محسوب می‌شود. تیتانیوم به عنوان فلزی مقاوم شناخته شده که نسبت به فولاد ضد زنگ از وزن سبک‌تری برخوردار است. وزن سبک گوشی آیفون حس خوشایندی را در هنگام استفاده به کاربر منتقل می‌کند. دوربین این مدل گوشی برجستگی دارد و مقداری از پنل پشت بیرون می‌زند که موجب طراحی زیبای آن شده است. با خرید قسطی گوشی آیفون 15 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

گوشی آیفون 15 حافظه داخلی با ظرفیت‌های 128، 256 و 512 گیگابایت دارد که البته آیفون 15 پرو دارای ظرفیت‌های دو برابری است. این برند از گوشی اعلام نموده که افراد می‌توانند ظرف مدت زمان 30 دقیقه تا 50 درصد گوشی خود را شارژ کنند. این گوشی‌ها پس از شارژ، یک روز کامل را دوام می‌آورند و قابلیت استفاده دارند. 

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 از قسطی کلاب!

خرید قسطی گوشی آیفون 15 از فروشگاه معتبر سبب می‌شود تا شما بتوانید اطلاعات دقیقی در این رابطه از کارشناسان فروش مجرب دریافت نمایید. برخی از کاربران بدون آنکه توجه خاصی به ویژگی و یا مشخصات این مدل از گوشی داشته باشند، اقدام به خرید آن می‌نمایند؛ اما برخی از کاربران دیگر، این کالای دیجیتال را به دلیل برخورداری از پردازنده قوی، دوربین‌های با کیفیت و صفحه نمایش بزرگ انتخاب می‌کنند. رنگ‌های متنوع و جذاب این مدل از گوشی آیفون در جذب نظر مشتری تاثیر زیادی دارد.

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 برای افرادی که به یک گوشی ایده آل نیاز دارند، خریدی مقرون به صرفه محسوب می‌شود. فروش قسطی این محصول از طریق وب سایت رسمی قسطی کلاب سبب می‌گردد تا افراد بتوانند با خیالی آسوده و ظرف مدت زمان کوتاه و با قیمتی مناسب اقدام به خرید نمایند. امکان خرید قسطی و یا نقدی گوشی آیفون برای تمامی خریداران در این وب سایت فراهم گردیده است. 

این مدل از گوشی‌ها امکانات و مشخصات ویژه‌ای دارند به همین علت مورد توجه قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید گوشی آیفون 15 را در ظرفیت‌های متنوع و با توجه به بودجه خود انتخاب نمایید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید تمامی سوالات خود را درباره نحوه خرید و یا مشخصات محصول با کارشناسان مطرح کنید و پاسخ لازم را دریافت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

هدفون سامسونگ اقساطی

هدفون سامسونگ اقساطی
یکی از بهترین به صرفه ترین ها جهت تماس و گوش دادن موزیک هدفون ها هستند که یکی از بهترین مارک ها ......

خرید اقساطي گوشی poco x3 pro

خرید اقساطي گوشی poco x3 pro
یکی از گوشی‌های برند شیائومی یا قیمتی عالی بی شک مدل پوکو ایکس تری پرو می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی poco x3 pro به بخش موبایل در...