خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/18 02:53:17

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل سامسونگ در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ سفته ای


گوشی a54 سامسونگ 

تلفن همراه، امروزه یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین کالای دیجیتال به حساب می‌آید. سامسونگ، یکی از برندهای بسیار معتبر در تولید گوشی‌های همراه می‌باشد. به طور کلی این برند، مدل‌های گوناگون با آپشن‌های مختلف طراحی و تولید می‌کند. گوشی a54 سامسونگ با توجه به آپشن‌ها و امکانات آن، یکی از مدل‌های بسیار پرطرفدار و بهترین گوشی سامسونگ در میان خریداران می‌باشد. امروزه با توجه به قیمت‌های بالا، اغلب مردم برای خرید تلفن همراه خرید اقساطی را به جای خرید نقدی ترجیح می‌دهند. خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ، یکی از امکاناتی است که بسیاری از فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر در اختیار مشتریان و خریداران عزیز قرار داده‌اند. در این محتوا قصد داریم تا در ابتدا به ارزیابی و معرفی 4 مشخصه‌ مهم این گوشی بپردازیم. سپس در انتهای محتوا سایت و فروشگاه آنلاین قسطی کلاب را جهت خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ معرفی کنیم. لطفا تا انتها با ما همراه باشید. 

معرفی و ارزیابی 4 مشخصه‌ مهم گوشی a54 سامسونگ 

برای خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ، در ابتدا باید با مشخصات و امکانات آن آشنا شویم و سپس از یک فروشگاه مطمئن آن را خریداری کنیم. در این بخش، 4 مشخصه‌ بسیار مهم این مدل گوشی را با هم بررسی و ارزیابی خواهیم کرد. این 4 مشخصه‌ی مهم در این مدل گوشی سامسونگ شامل نمایشگر، باتری و شارژر، پردازنده و سیستم عامل و در نهایت دوربین گوشی می‌باشد که در بخش‌های زیر با آن‌ها آشنا می‌شویم.

بررسی نمایشگر گوشی a54 سامسونگ و تاثیر آن در فروش قسطی 

صفحه نمایش و نمایشگر، یکی از مشخصه‌های اصلی در این گوشی است که تاثیر بسیار زیادی در فروش آن به ویژه فروش قسطی می‌گذارد. این مدل گوشی در ابعاد 8.2 × 76.7 × 158.2 میلی‌متری طراحی شده است. صفحه نمایش، در گوشی سامسونگ a54 در سایز 6.4 اینچ می‌باشد. در این صفحه نمایش، ما شاهد رزولوشن و وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسل هستیم. این مقدار رزولوشن، باعث می‌شود جزئیات و عمق رنگ‌ها به صورت زنده و جذاب در تصاویر ایجاد شود. فناوری امولد، یکی دیگر از آپشن‌های مهم در این صفحه نمایش است که با استفاده از این فناوری به راحتی می‌توان در زیر نور خورشید نیز از این گوشی استفاده کرد.  برای خرید اقساطی گوشی a54 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ارزیابی پردازنده و سیستم عامل گوشی a54 سامسونگ 

پردازنده و سیستم عامل، یکی از مواردی است که در یک کالای دیجیتال به ویژه تلفن همراه بسیار مهم می‌باشد. در گوشی a54 سامسونگ، سیستم عامل اندروید 13 و پردازنده‌ی بسیار قدرتمندی به کار رفته است. تراشه اگزینوس 5 نانومتری هشت هسته‌ای، یکی از تکنولوژی‌های بسیار قوی در این مدل گوشی می‌باشد. رم و حافظه داخلی نیز در این بخش قرار می‌گیرد. برای حافظه داخلی اندازه‌های 128 و 256 گیگابایت و برای رم نیز اندازه‌ی 6 و 8 گیگابایت طراحی شده است. 

معرفی دوربین و باتری به کار رفته در گوشی a54 سامسونگ 

دوربین و باتری از امکانات و آپشن‌های دیگر گوشی a54 سامسونگ، به عنوان یک کالای دیجیتال می‌باشند. این گوشی دارای 3 دوربین پشت اصلی، اولترا واید و ماکرو با حسگرهای 50، 12 و 5 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای حسگر 32 مگاپیکسلی، می‌باشد. به طور کلی باتری هر تلفن همراه، از امکانات مهم آن به حساب می‌آید. باتری استفاده شده در این مدل گوشی، 5000 میلی‌آمپر و شارژر آن 25 واتی است. باتری  گوشی a54 سامسونگ، به نوعی می‌باشد که به آسانی شارژ را تا 24 ساعت نگه می‌دارد و کاربر می‌تواند بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کند. 

دسترسی آسان با خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ از قسطی کلاب

به طور کلی در بخش‌های قبلی با چهار آپشن مهم گوشی a54 سامسونگ آشنا شدیم. البته امکانات و مشخصات این گوشی تنها به موارد گفته شده محدود نمی‌شود و شامل موارد دیگری نیز می‌باشد. در واقع آشنایی با این آپشن‌ها، باعث می‌شود که خریدار و یا مشتری خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ را با خیال راحت انجام دهد. یکی از فروشگاه‌های آنلاین در این زمینه که از اعتبار و سابقه‌ی بسیار خوبی برخوردار است، قسطی کلاب می‌باشد. دسترسی به این سایت بسیار راحت و با یک جستجو در گوگل انجام می‌شود. در واقع مشتری پس از وارد شدن به سایت و ثبت نام اولیه، یک پنل شخصی برای خود ایجاد می‌کند. خریدار در این پنل، محصول و یا کالای مورد نظر را انتخاب کرده و پس از استعلام قیمت، اقدام به خرید آن خواهد کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی آیفون s6

فروش اقساطی آیفون s6
امروزه گوشی های هوشمند جایگاه ویژه ای در بین مردم دارند بسیاری از افراد در طول روز برای انجام بسیاری از کارها از گوشی های هوشمند استفاده می کنند...

خرید قسطی گلکسی واچ 5 با سفته

خرید قسطی گلکسی واچ 5 با سفته
برای خرید قسطی گلکسی واچ 5 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش ساعت هوشمند سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...