خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/10 10:40:28

شما می‌توانید برای خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش کنسول بازی سونی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 سفته ای


معرفی مدل‌های کنسول بازی پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 محبوب‌ترین تولیدات شرکت سونی محسوب می‌شود. این مدل از بازی دارای طراحی ویژه و قابلیت‌های خاصی است به همین علت قادر به برآورده کردن انتظارات گیمرها می‌باشد. پس از عرضه این محصول به بازار، مدل‌های پلی استیشن 5 مشخص گردید. این بازی سرگرمی از نظر طراحی دارای دو مدل دیجیتال و استاندارد هستند و هر کدام از این مدل‌ها مشخصات خاصی دارند و افراد می‌توانند بر حسب نیازهای خود بهترین مدل را انتخاب کنند. شرکت تولید کننده برای رفع نیاز کاربران، اقدام به طراحی و ساخت این بازی سرگرمی در دو مدل کرده است. با خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

مدل استاندارد پلی استیشن قادر به اجرای دیسک‌های اورجینال بازی است. در نتیجه این بازی سرگرمی برای افرادی که به دلیل پایین بودن سرعت اینترنت از دانلود بازی خسته شده‌اند و به خرید دیسک اورجینال علاقمندند، بهترین گزینه به شمار می‌رود. بدنه کنسول بازی پلی استیشن مدل استاندارد کاملاً حرفه‌ای طراحی شده است و رنگ بندی زیبایی که دارد، موجب جلب توجه افراد در هنگام خرید اقساطی کنسول بازی پلی استیشن 5 می‌شود.

مدل دیجیتال پلی استیشن 5 بازی‌ها را به صورت کاملاً دیجیتال اجرا می‌کند و افرادی که به دانلود بازی علاقه دارند، می‌توانند این مدل از بازی سرگرمی را خریداری کنند. مهمترین ویژگی این مدل کنسول بازی، قابلیت افزایش حافظه ssd است. گیمرها می‌توانند انواع بازی‌های دیجیتال را ذخیره کنند و نگرانی بابت فضا به منظور ذخیره سازی بازی نخواهند داشت. 

ویژگی های کاربردی بازی PS5

•طراحی

پلی استیشن 5 دارای طراحی بی‌نظیری می‌باشد و شرکت تولید کننده، کنسولی کاملاً متفاوت را تولید کرده است. بدنه این پلی استیشن، یک پنل صیقلی به رنگ مشکی براق دارد که این پنل با استفاده از دو لایه پلاستیکی به رنگ سفید پوشانده شده است. این کنسول فقط به صورت عمودی قادر به حفظ تعادل خود است و اگر شما قصد قرار دادن آن به صورت افقی را دارید، باید از یک پایه نگهدارنده استفاده کنید. برای خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

•سخت افزار

بازی سرگرمی PS5 به صورت کاملاً بهینه طراحی شده است و سرعت، قدرت پردازش و عملکرد بسیار بالایی نسبت به مدل قبلی دارد. سخت‌افزاری این کنسول بازی بی‌نظیر بوده و افراد می‌توانند بازی‌ها را تا حداکثر رزولوشن 4k و نرخ فریم FPS 120 اجرا کنند. مهمترین ویژگی این پلی استیشن آن است که توانایی پخش ویدیوهای 8k را دارد. پلی استیشن 5 قادر به انتشار سه بعدی صدای بازی است. در واقع می‌توان بیان نمود که گیمرها در هنگام بازی به صورت واقع گرایانه صدای بازی را می‌شنوند و لذت بی‌نظیر را تجربه می‌کنند.

•اضافه شدن SSD

جایگزین شدن هارد HDD با SSD یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین ویژگی‌های این کنسول بازی محسوب می‌شود. SSD موجب افزایش سرعت انتقال داده می‌شود و همچنین زمان مورد نیاز برای روشن شدن دستگاه و نصب انواع بازی‌ها به صورت قابل توجهی کاهش می‌یابد. در نتیجه شما دیگر با صفحات آزاردهنده لودینگ مواجه نخواهید شد و می‌توانید با سرعت بالاتری بازی‌ها را اجرا کنید. با خرید اقساطی کنسول بازی پلی استیشن 5 از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

•لوازم جانبی PS5

HD Camera دوربینی است که با داشتن دو لنز 1080 پیکسل وسیله بسیار کاربردی برای استریمرها می‌باشد. نسل جدیدی از هدست‌های سونی برای این بازی سرگرمی معرفی شده اند که از صداهای سه بعدی پشتیبانی می‌کنند. این ویژگی سبب می‌شود تا گیمرها در زمان بازی غرق لذت شوند. این هدست‌ دارای میکروفونی است که از نویز کنسلینگ پشتیبانی می‌کند و با حذف صداهای اضافی  صدایی شفاف و دقیق را منتقل می‌کند. 

خرید اقساطی کنسول بازی پلی استیشن

خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 مزایای ویژه‌ای برای خریداران دارد. بیشتر خریداران به دلیل نداشتن وقت کافی برای مراجعه حضوری به مراکز فروش ترجیح می‌دهند که اقدام به خرید اینترنتی این محصول نمایند. پلی استیشن‌ها دارای مدل‌های مختلفی هستند که شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت قسطی کلاب اقدام به خرید اقساطی کنسول بازی پلی استیشن 5 و یا خرید نقدی نمایید. بهتر است شما قبل از خرید اقساطی، اطلاعات جامع و کاملی در این حوزه داشته باشید و در نهایت مدلی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما طراحی و تولید شده‌ است. فروشگاه قسطی کلاب، با فراهم کردن شرایط ویژه و خاص برای مشتریان خود توانسته رضایت افراد را جلب کند و انواع مدل‌های کنسول بازی پلی استیشن را در اختیار خریداران قسطی قرار می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی صندلی گیمینگ با چک

خرید اقساطی صندلی گیمینگ با چک
اگر تمایل به خرید اقساطی صندلی گیمینگ با چک دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید قسطی ps5

خرید قسطی ps5
جدیدترین کنسول بازی سونی با عملکردی استثنایی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی ps5 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید...