خرید اقساطی مانیتور جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/29 09:19:13

اگر به دنبال خرید یک مانیتور با کیفیت و ایرانی هستید که از قیمت بالایی برخوردار باشد، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی مانیتور جی پلاس از بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب است.


خرید اقساطی مانیتور جی پلاس


خرید اقساطی مانیتور جی پلاس

برای انتخاب یک مانیتور خوب و باکیفیت شما نیاز به مطالعه و بررسی خواهید داشت. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی مانیتور جی پلاس از سایت معتبر قسطی کلاب است. با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با مشخصات این مانیتور استثنایی آشنا شوید.

جی پلاس یکی از جدیدترین شرکت‌هایی است که در زمینه تولید کالای دیجیتال فعالیت دارد و کار خود را با ارائه تلویزیون آغاز کرد. موفقیت و استقبال مشتریان از این محصول موجب شد تا بتواند در زمینه تولید و عرضه سایر محصولات خانگی گام بردارد. مانیتورهای جی یکی از محصولات آن است که به شما پیشنهاد می‌دهیم در مورد خرید آن تردید نکنید. 

بررسی مانیتور جی پلاس

مانیتورهای جی پلاس در دو مدل 22 اینچ و 24 اینچ به بازار عرضه می‌شوند، این دو مدل در اندازه و سایر ویژگی‌ها با یکدیگر تفاوت دارند. سایز 22 اینچ با نام GDM-225JN و سایز 24 اینچ با نام GDM-245JN شناخته می‌شوند. مانیتورهای مدل GDM-225JN برای محیط‌های اداری و کاربری عمومی مناسب هستند و محدوده زمان پاسخ گویی در آن‌ها برابر 5 میلی ثانیه است.

امکاناتی که خرید قسطی مانیتور جی پلاس به شما می دهد!

مانیتورهای جی پلاس دارای پورت‌های VGA، HDMI و جک 3.5 میلی‌متری می‌باشند که برای انتقال تصویر و صوت مورد استفاده قرار می‌گیرند. پورت‌های VGA و HDMI برای انتقال تصویر و جک 3.5 میلی‌متری برای انتقال صدا کاربرد دارند. این مانیتورها باند ندارند و دریافت صدا نیاز به اتصال اسپیکر دارند. 

امکانات مانیتورهای جی پلاس

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس به شما این امکان را می‌دهد از پنل‌های VA و IPS این نمایشگرها استفاده کنید. این دو مدل از نظر چینش کریستال‌های مایع با یکدیگر تفاوت دارند در واقع اگر از نوع VA باشد به این معنا است که چینش کریستال‌ها به صورت عمودی و اگر از نوع IPS باشد، چینش کریستال‌ها به صورت افقی است.

پنل‌های VA شفافیت کمتری نسبت به پنل‌های IPS دارند و برای کاربرانی مناسب می‌باشد که مدت زمان زیادی از مانیتور استفاده می‌کنند و اثرات خستگی چشم در زمان استفاده از آن‌ها کمتر است. 

مانیتورهای سایز 22 اینچ دستگاه‌های باکیفیت، باریک و شیکی هستند که دارای قابلیت‌های کاربردی و مفید زیادی می‌باشند. این مانیتورها دارای وزنی معادل با 2 کیلوگرم هستند و به آسانی می‌توانید آن‌ها را جابه جا کنید.

پنل‌های نوع IPS مقاومت بیشتری نسبت به سایر پنل‌ها دارد. مدل GDM-225JN دارای پنل VA و مدل GDM-245JN دارای پنل نوع IPS می‌باشد و صفحه نمایش هر دوی آن‌ها مات است.

مزایای مانیتور جی پلاس

مانیتورهای جی پلاس دارای صفحه نمایش‌ با رزولوشن FHD با 1080*1920 پیکسل می‌باشند. خرید قسطی مانیتور جی پلاس را به شما پیشنهاد می‌دهیم تا با هزینه مقرون به صرفه‌ای یکی از این مانیتورهای با کیفیت را خریداری کنید. سایت قسطی کلاب با همکاری لیزینگ‌های معتبر شرایط خرید قسطی را برای مشتریان خود فراهم ساخته است. شما با دریافت اعتبار خرید اقساطی از لیزینگ‌های موجود در سایت می‌توانید خرید اقساطی خود را انجام دهید.

چرا مانیتور جی پلاس؟

این مانیتورها قادر هستند تا 16.7 میلیون رنگ را نمایش دهند. میزان روشنایی مانیتور مدل GDM-225JN برابر 200 کاندل و مانیتور مدل GDM-245JN برابر 250 کاندل می‌باشد. سرعت نمایش تصاویر یکی دیگر از فاکتورهای مهم در هنگام خرید است. مانیتورهای جی پلاس دارای پردازش تصویر 16 میلی ثانیه و فرکانس 60 هرتز می‌باشند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در زمان کار و تماشای ویدئو دچار خستگی چشم شده باشید خوشبختانه مانیتورهای جی پلاس دارای قابلیت فیلتر نورآبی صفحه نمایش هستند که مانع آسیب رسیدن به چشم‌های شما می‌گردد.

کنتراست ویژگی مهمی برای داشتن تصویری با کیفیت است. این فاکتور در مانیتورهای جی پلاس 1:1000 می‌باشد که سطح مناسبی است. پایه مانیتورهای جی پلاس قابلیت چرخش دارند و 5 تا 15 درجه به آسانی جا به جا می‌شوند. اگر قصد خرید اقساطی مانیتور جی پلاس را برای بازی دارید به سراغ مانیتورهای VA بروید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی موبایل شیائومی

 فروش قسطی موبایل شیائومی
برای خرید موبایل های با کیفیت شیائومی میتوان از یکی از بهترین راه های ممکن یعنی استفاده از طرح فروش قسطی موبایل شیائومی استفاده نمود ...

خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با سفته

خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با سفته
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ با طراحی بی نظیر مدل a34 است. برای خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ با سفته به بخش موبایل در...