خرید اقساطی گوشی آیفون 14

تاریخ انتشار:
1403/2/22 13:11:43

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 14 دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یاد ماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 14


آیفون 14 محصول جدید اپل

گوشی آیفون 14 در تاریخ 7 سپتامبر 2022 به صورت رسمی به علاقمندان این گجت هوشمند معرفی گردید. برخورداری از ویژگی‌های خارق العاده و نمایشگر 6.1 اینچی نوع Super Retina XDR OLED و نرخ نوسازی 60 هرتز، از مشخصات خرید قسطی گوشی آیفون 14 به حساب می‌آید. گوشی پرطرفدار آیفون 14 در سه مدل آیفون 14، آیفون 14 پلاس و آیفون 14 پرو راهی بازارهای جهانی می‌شود. 

طراحی منحصر به فرد

یکی از ویژگی‌های شاخص خرید اقساطی گوشی آیفون 14 را باید در سبک طراحی این دستگاه جستجو نمود. ظاهر پنل جلویی گوشی در مقایسه با نسخه‌های قبلی، تا اندازه‌ای دچار تغییر و تحول شده است. کناره‌های آیفون چهارده از تیتانیوم می‌باشد. این ویژگی افزایش استحکام و مقاومت گوشی را رقم زده است. پنل پشتی گوشی با روکش شیشه‌ای طراحی شده است. طراحی ماژول دوربین نیز دیگر تغییرات این بخش را شامل می‌شود. دوربین‌ها در جدیدترین نسخه آیفون فاقد بیرون زدگی و برآمدگی بوده و در پنل پشتی دستگاه جلوه نمایی می‌کنند.

نمایشگر فوق العاده

بر اساس اعلام سازنده، آیفون 14 با پنل 6 اینچی نوع super retina XDR OLED و نرخ نوسازی (Refresh rate) 60 هرتز به خریداران عرضه می‌گردد. نمایشگر دستگاه تصاویر و محتواها را با رزولوشن 1290×2769 پیکسل و حداکثر روشنایی 1200 نیت به کاربران ارائه می‌دهد. ضمنا، صفحه نمایش Iphone 14 از ویژگی HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

بخش سخت افزار و نرم افزار

از دیگر امتیازات خرید قسطی گوشی آیفون 14 می‌توان به بخش سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه، اشاره نمود. چیپست طراحی شده برای این مدل گوشی هوشمند از نوع Apple A15 Bionic می‌باشد. با توجه به تراشه انحصاری و قدرتمند دستگاه، کاربران سرعت و قدرت بیشتر و عملکرد بهینه تر گوشی را تجربه خواهند نمود. کمپانی اپل این مدل گوشی خود را به پردازنده گرافیکی پنج هسته‌ای Apple GPU مجهز کرده است. ضمنا، اپل آیفون 14 از سیستم عامل IOS 16 پشتیبانی می‌کند. همچنین، CPU شش هسته‌ای Hexa core، بخش سخت افزاری دستگاه را کامل می‌کند. 

عملکرد دوربین

برخورداری از دوربین سه گانه و متفاوت، از بخش های مهم خرید اقساطی موبایل آیفون 14 محسوب می‌شود. دوربین اصلی گوشی دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی عریض f/1.5 میلیمتری است. دوربین دوم دستگاه از یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض F/2.4 میلیمتر با زاویه 120 درجه بهره می‌برد. همچنین، دوربین سلفی آیفون 14 دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی می‌باشد. پشتیبانی از حالت HDR، حالت پانوراما، LED دوگانه و فلاش دو رنگ، از امکانات قابل توجه دوربین iphone 14 به حساب می‌آید. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

باتری باکیفیت

گوشی هوشمند Apple Iphone 14 در ساختار خود از یک باتری Li-Ion جدا نشدنی بهره می‌برد. شارژ کردن دستگاه توسط شارژر سریع و در مدت زمانی حدود یک ساعت صورت می‌گیرد. ضمنا، اپل آیفون 14 در رنگ بندی بنفش، قرمز و آبی در اختیار خریداران این گجت محبوب و دوست داشتنی قرار می‌گیرد. علاوه بر این، آیفون 14 با رم 6 گیگابایت و حافظه 128، 256 و 512 گیگابایت به بازارهای جهانی عرضه می‌گردد. با خرید قسطی گوشی آیفون 14 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

نحوه خرید اقساطی گوشی آیفون 14

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور تجربه یک خرید ماندگار، طرح فروش قسطی گوشی اپل آیفون 14 را به مرحله اجرا درآورده است. متقاضیان پس از تکمیل فرآیند ثبت نام و شرایط تعریف شده، می‌توانند از تسهیلات این طرح برخوردار شوند. ناگفته نماند که در این فروشگاه آنلاین، امکان خرید انواع مختلف کالای دیجیتال به صورت نقدی نیز فراهم گردیده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساط ساعت هوشمند

خرید اقساط ساعت هوشمند
یکی از گجت‌های پوشیدنی منحصر به فرد برای هر فردی ساعت هوشمند می‌باشد. برای خرید اقساط ساعت هوشمند به بخش ساعت هوشمند در...

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس با چک

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس با چک
اگر قصد خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس با چک را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سیات قسطی کلاب مراجعه نمایید....