خرید قسطی ساعت اپل واچ سری 8

تاریخ انتشار:
1403/2/30 03:21:23

جدیدترین گجت پوشیدنی اپل سری 8 روانه بازار شد. برای خرید قسطی ساعت اپل واچ سری 8 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ساعت اپل واچ سری 8


جدیدترین ساعت هوشمند برند اپل!

شرکت نام آشنا و محبوب اپل از جدیدترین گجت‌های پوشیدنی برند خود با نام اپل واچ سری 8، در تاریخ 7 سپتامبر 2022 به صورت رسمی رونمایی نمود. قابلیت Low power mode، سنسور تشخیص دمای بدن و امکان تشخیص تصادفات رانندگی، از ویژگی‌‎های خاص خرید قسطی ساعت اپل واچ سری 8 به شمار می‌رود. 

مهم ترین ویژگی اپل واچ سری 8

نوع طراحی و صفحه نمایش، یکی از مشخصات مهم خرید اقساطی ساعت اپل واچ سری 8 محسوب می‌گردد. هشتمین نسل از ساعت‌های هوشمند برند اپل در سایزهای متنوع 41 و 45 میلیمتری طراحی و تولید شده است. این نوع گجت پوشیدنی با بندهای مدل‌های گذشته کاملا سازگار است. طراحی ظاهری محصول به جز اندکی تغییرات، از سبک معمول ساعت‌های هوشمند اپل تبعیت می‌کند. نمایشگر 1.9 اینچی ساعت از نوع Retina LTPO OLED با رزولوشن 484×396 است. همچنین، میزان روشنایی نمایشگر ساعت سری 8 برابر با 1000 نیت عنوان گردیده است.

دیگر ویژگی خرید قسطی ساعت اپل واچ سری 8 به بخش سخت افزاری و نرم افزاری این گجت محبوب مربوط می‌شود. در ساختار اپل واچ سری 8 از تراشه دو هسته‌ای S8 استفاده گردیده است. از لحاظ نوع عملکرد و پردازش، جدیدترین سری اپل واچ همانند سری 7 عمل می‌کند. قدرت نرم افزاری apple watch سری 8 از سیستم عامل بهینه شده WatchOS 8 تامین می‌شود. ضمنا، نسل هشتم ساعت‌های هوشمند اپل با حافظه داخلی 32 گیگابایت و رم 1 گیگابایت به علاقمندان عرضه می‌گردد. 

سایر مشخصات Apple Watch Series 8

برخورداری از قابلیت حالت کم مصرف باتری (Low Power Mode)، از دیگر ویژگی‌های خرید اقساطی اپل واچ سری 8 به شمار می‌رود. کمپانی اپل به منظور افزایش همراهی کاربران، برای جدیدترین محصول خود، حالت کم مصرف بهبود یافته‌ای را لحاظ کرده است. این قابلیت عمر باتری ساعت را تا مدت زمان حدود 36 ساعت افزایش می‌دهد. با اعمال قابلیت low power mode، اعلان‌ها، سنسورها و ویژگی‌های انتخابی دستگاه مانند always on display به صورت موقت، محدود یا غیر فعال می‌شوند. برای خرید اقساطی ساعت اپل واچ سری 8 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کمپانی اپل به ویژگی‌های بخش سلامت apple watch s8 توجه بیشتری نموده است. همین موضوع موجب اضافه شدن قابلیت‌های متمایزی به این مدل اسمارت واچ شده است. در ساختار ساعت هوشمند سری 8 دو حسگر تشخیص دما در زیر دستگاه و زیر صفحه نمایش به کار رفته است. شرکت اپل با افزودن این حسگر، توجه خود را بر روی حوزه سلامت بانوان معطوف ساخته است. این ویژگی قادر است تغییرات دمایی و دمای بدن کاربر را در هر پنج ثانیه مورد بررسی قرار دهد.

ویژگی تشخیص تصادف (Crash Detection)، از قابلیت‌های منحصر به فرد اپل واچ s8 به حساب می‌آید. این قابلیت در هنگام بروز تصادف شدید، ضمن تشخیص آن، موقعیت مکانی کاربر را به مخاطبان اعلام می‌نماید.

این فرآیند با کمک سنسورهای تشخیص حرکت جدید، شتاب سنج و ژیروسکوپ صورت می‌گیرد. ناگفته نماند که اپل واچ سری 8 از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 309 میلی آمپر بهره می‌برد. این محصول در طیف رنگی گسترده و متناسب با انواع سبک های شخصی موجود می‌باشد. در ضمن، قاب‌های اپل واچ s8 از جنس استیل ضد زنگ و آلومینیوم ساخته شده است. با خرید قسطی ساعت اپل واچ سری 8 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

نحوه خرید اقساطی ساعت اپل واچ سری 8

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در ادامه طرح‌های اقساطی، طرح فروش ساعت هوشمند قسطی را برای خریداران به مرحله اجرا درآورده است. متقاضیان برای استفاده از تسهیلات این طرح می توانند با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایند. همچنین، در این فروشگاه آنلاین امکان خرید نقدی انواع کالای دیجیتال نیز لحاظ گردیده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ با چک

خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال
برای نگه‌داری از خاطرات و عکس‌های به یاد ماندنی، داشتن یک هارد باکیفیت به شما کمک بزرگی خواهد کرد. برای خرید اقساطی هارد اکسترنال ...