خرید اقساطی لپتاپ لنوو آیدیاپد

تاریخ انتشار:
1403/2/25 16:49:36

لپ‌تاپ‌های لنوو از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار می‌باشند و بهترین گزینه برای خرید هستند. برای خرید اقساطی لپتاپ لنوو آیدیاپد به بخش لپ‌تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید اقساطی لپتاپ لنوو آیدیاپد


معرفی لپ‌تاپ لنوو آیدیاپد 700

لپ‌تاپ لنوو آیدیاپد 700 یک نمونه از مناسب‌ترین لپ‌تاپ‌های طراحی شده توسط برند معروف لنوو بوده که این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌های قابل توجهی است. در وضعیت کنونی خرید قسطی لپ‌تاپ لنوو مدل آیدیاپد 700 یکی از آسان‌ترین راه‌های موجود جهت بهره‌مند شدن از امکانات این لپ‌تاپ است. 

امروزه دنیای تکنولوژی با سرعت بسیار زیادی در حالت پیشروی به سمت جلو بوده و همه روزه شاهد طراحی و تولید محصولات مختلفی هستید. لپتاپ به عنوان یک نمونه پرکاربرد از کامپیوترهای شخصی به شمار می‌رود که استفاده از آن برای اهداف گوناگونی صورت می‌گیرد. امروزه بسیاری از فعالیت‌های دانشجویی تنها با استفاده از لپ‌تاپ امکان پذیر است. برای خرید اقساطی لپتاپ لنوو آیدیاپد به سایت قفسطی کلاب مراجعه کنید.

لپ‌تاپ‌ها به علت طراحی ظاهری و همچنین اندازه کوچکی که دارند، گزینه مناسبی برای استفاده در مکان‌های مختلف هستند. در این میان بهتر است به لپ‌تاپ لنوو آیدیاپد 700 اشاره‌ای داشته باشیم. این لپ‌تاپ یک نمونه از لپ‌تاپ‌های رده بالایی بوده که به علت برخورداری از سخت افزاری مناسب، گزینه مطلوبی برای استفاده در امور مختلف است. همچنین کیفیت ساخت خوب لپ‌تاپ آیدیاپد 700 موجب مقاومت خوب آن در برابر فشار می‌شود.

بنابراین می‌توان با خرید قسطی لپتاپ لنوو آیدیاپد از این لپ‌تاپ برای اهداف از پیش تعیین شده خود استفاده نمود. همچنین خرید اقساطی لپتاپ لنوو آیدیاپد نیاز شما را به یک لپ‌تاپ حرفه‌ای تا چندین سال برآورده خواهد ساخت. 

مشخصات لپ‌تاپ لنوو آیدیاپد

قبل از پرداختن به مشخصات این لپ‌تاپ لازم است هدف خود را از استفاده از لپ‌تاپ مشخص نمایید. به طور کلی اگر هدفتان از خرید لپ‌تاپ مواردی همچون انجام پروژه‌های دانشجویی، تماشای ویدیو، انجام بازی است، لپتاپ لنوو آیدیاپد 700 تمامی این نیازها را برآورده می‌کند. لنوو در طراحی این لپ‌تاپ از یک پردازنده مرکزی قدرتمند Core i7 با مدل 6700HQ استفاده کرده است. 

محدوده سرعت این پردازنده 2.5 الی 2.8 گیگاهرتز بوده که فرکانس آن 2.6 گیگاهرتز می‌باشد. همچنین فرکانس کاری این پردازنده قابل افزایش تا حالت 3.5 گیگاهرتز خواهد بود. علاوه بر آن میزان حافظه کَش (Cache) در نظر گرفته شده برای این پردازنده 5 مگابایت است. با خرید قسطی لپتاپ لنوو آیدیاپد از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

لپ‌تاپ لنوو ideapad 700 دارای یک پردازنده گرافیکی قدرتمند با مدل GeForce GTX 950M و 4 گیگابایت حافظه اختصاصی می‌باشد. شرکت لنوو در طراحی این لپ‌تاپ خود از میزان 16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 استفاده کرده است. همچنین لنوو آیدیاپد 700 دارای یک هارد دیسک یک ترابایتی بوده که امکان ذخیره سازی اطلاعات را به سادگی امکان پذیر می‌کند. همچنین برخی دیگر از امکانات این لپ‌تاپ شامل موارد زیر می‌باشند.

• صفحه نمایش 15.6 اینچ با رزولوشن 1080×1920 فول اچ دی

• برخورداری از وبکم برای تماس‌های تصویری

• دارای کیبورد با نور پس زمینه

• برخورداری از شبکه بی سیم Wifi

• دارای تاچ پد جهت هدایت نشانگر ماوس 

شرایط خرید قسطی لپتاپ لنوو آیدیاپد 700

همانطور که در ابتدای این مطلب عنوان گردید خرید قسطی لپ‌تاپ لنوو مدل آیدیاپد 700 یکی از راحت‌ترین راه‌های موجود جهت خرید این لپ‌تاپ است. 

همچنین با خرید اقساطی لپتاپ لنوو آیدیاپد می‌توانید بخشی از هزینه‌های مربوطه را پس انداز نمایید. بدون شک خرید قسطی لپ‌تاپ راه را برای انتخابی هوشمندانه و دقیق هموار خواهد کرد. به همین منظور شما می‌توانید فروشگاه قسطی کلاب را برای خرید اقساطی لپ‌تاپ لنوو انتخاب کنید. اما چرا قسطی کلاب؟ 

در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید قسطی کلاب یک نمونه از با سابقه‌ترین فروشگاه‌های فعال در حوزه فروش قسطی لپ تاپ است. این فروشگاه با بررسی نیازهای مخاطبان خود، شرایط مساعدی را برای خرید قسطی کالای دیجیتال فراهم کرده است.

بنابراین شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وب سایت قسطی کلاب جهت خرید قسطی لپ‌تاپ اقدام نمایید. ناگفته نماند که در صورت لزوم می‌توانید خرید خود را به صورت نقدی انجام دهید. با قسطی کلاب مطمئن و هوشمندانه خرید کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپتاپ لنوو Ideapad 330

خرید اقساطی لپتاپ لنوو Ideapad 330
یکی از لپ تاپ‌های به روز و فوق‌العاده که در ایران وجود دارد، لپتاپ برند لنوو است. برای خرید اقساطی لپتاپ لنوو Ideapad 330 به بخش لپ تاپ در...

خرید هارد اکسترنال

خرید هارد اکسترنال
در سال های اخیر ما شاهد گسترش و توسعه وسایل دیجیتال در سراسر جهان می باشیم. شما برای ذخایر اطلاعات ضروری خود نیاز دارید که از این وسایل...