خرید قسطی گوشی آیفون 14 با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/29 20:51:12

یکی از جذاب‌ترین و بهترین محصولات برند اپل بی شک آیفون 14 است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 با سفته به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 14 با سفته


معرفی گوشی آیفون 14 پرومکس و صفحه نمایش آن 

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس، کالای پرطرفداری که در این نوشته راجع به آن و شرایط خریدش صحبت می‌کنیم. در ابتدا به معرفی گوشی آیفون 14 پرومکس، ویژگی‌های صفحه نمایش، خصوصیات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و مشخصات کلی آن می‌پردازیم.

گوشی آیفون 14 پرومکس به عنوان یک کالای دیجیتال محبوب در سال 2022 توسط شرکت اپل به بازار  معرفی شد. شرکت اپل گوشی آیفون 14 پرومکس را در تاریخ 16 شهریور 1401 در طی رویدادی تحت عنوان Far Out رونمایی کرد. شرکت اپل در طراحی این کالای دیجیتال تغییراتی را در مقایسه با نسخه قبلی آن اعمال کرده است. ویژگی‌های طراحی این مدل از گوشی اپل به این صورت است:

طراحی پانچ هول گوشی آیفون 14 پرومکس به حالت کپسولی و بیضی شکل است
ویژگی نرم‌افزاری خارق العاده Dynamic Island یا جزیره پویا جزو طراحی خاص این گوشی است
طراحی یکدست و مسطح
طراحی آن در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی و بنفش است

صفحه نمایش گوشی iPhone 14 pro max 

در خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس به ویژگی‌های بی‌نظیر صفحه نمایش آن توجه کنید. صفحه نمایش این گوشی کیفیت عالی و مورد پسندی دارد که از نوع LTPO Super Retina XDR OLED با ابعاد 6.7 اینچ است. صفحه نمایش این مدل از گوشی اپل نرخ ‌نوسازی 1 تا 120 هرتز دارد که به شکل اتوماتیک تنظیم می‌شود.

صفحه ‌نمایش همیشه روشن از کارکردهای منحصر به فرد این گوشی است، بیشترین روشنایی صفحه نمایش گوشی آیفون 14 پرومکس 2000 نیت است. همچنین رزولوشن یا وضوح صفحه نمایش این گوشی 1290 در 2796 پیکسل است. 

ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزای گوشی iPhone 14 pro max 

ویژگی‌های سخت‌افزاری: این گوشی از پردازنده‌ به روز A16 Bionic اپل بهره‌مند شده است که بر پایه فناوری 4 نانو‌متری و به شکل ویژه برای اپل ساخته شده است. این تراشه به عنوان پرقدرت‌ترین پردازنده گوشی هوشمند در دنیا نامیده شده است. ویژگی‌های نرم‌افزاری گوشی: این گوشی آیفن آخرین یا واپسین ورژن سیستم‌عامل اپل یعنی iOS 16 را اجرا می‌کند. همچنین این گوشی شرکت اپل از پنج سال حمایت و پشتیبانی نرم‌افزاری برخوردار است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات کلی

برند گوشی: اپل
GPU (گرافیک): ‌Apple GPU (5-core graphics)
دوربین گوشی: 48مگاپیکسل
اندازه و ابعاد: 7.9 ×77.6 ×160.7 میلی‌متر
جنس بدنه گوشی: فریم استیل، پنل جلو و عقب شیشه‌ای
حافظه گوشی: 512/ 256/ 128 گیگابایت، یک ترابایت
 رم: 6 گیگابایتی
CPU (پردازنده): Hexa-core
سازنده چیپست: Apple
چیپست: Apple A16 Bionic (4 nm)
تعداد هسته: 6 هسته‌ای
نوع سیستم عامل: iOS
نسخه: iOS 16

شرایط خرید اقساطی

خرید اقساطی امکانی است که برای ایجاد خرید راحت‌تر شما مشتریان محترم فراهم شده است. شما این امکان را دارید تا خرید خود را به صورت قسطی انجام دهید و مبلغ مدنظر را در چند قسط پرداخت کنید. خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس یک فرصت بسیار مناسب برای کسانی است که می‌خواهند این گوشی را تهیه کنند. برای خرید اقساطی می‌توانید به بخش موبایل در دسته‌بندی کالای دیجیتال رجوع کنید. 

امروزه با توجه به گرانی‌های موجود در کشور، خرید نقدی کالاهای مورد نظر بسیار سخت شده است. مجموعه‌ها و وب‌سایت‌های متعددی وجود دارند که به فروش قسطی کالاهای خود می‌پردازند. سایت قسطی کلاب یکی از این مجموعه‌ها است که با درک شرایط اقتصادی حال حاضر کشور اقدام به فروش قسطی تمام کالاهای خود به صورت آنلاین نموده است. با خرید قسطی گوشی آیفون 14 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس نیز از جمله محصولاتی است که تهیه آن در وب‌سایت امکانپذیر است. شما می‌توانید با پرداخت مبلغی مشخص در اقساط متعدد از خرید و داشتن این گوشی منحصر به فرد نهایت لذت را ببرید. نیاز به توضیح است که برای اطلاع دقیق از شرایط اقساطی فروش در این سایت، می‌توانید از راهنمایی کارشناسان فروش ما استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی آیفون 12 مینی

خرید اقساطی آیفون 12 مینی
آیفون 12 در چهار مدل متنوع طراحی و تولید شده است که یکی از مدل‌های پرفروش آن مینی می‌باشد. برای خرید اقساطی آیفون 12 مینی به بخش...

خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی با سفته

خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی با سفته
برند هوآوی جر موفق‌ترین برندهای دنیا می‌باشد که محصولاتی با کیفیت دارد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی با سفته به بخش ساعت...