خرید قسطی پلی استیشن 5 ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/8 05:35:28

برای خرید قسطی پلی استیشن 5 با قیمتی باورنکردنی به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی پلی استیشن 5 ویژه کارمندان


تاریخچه تولید و معرفی پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 اولین بار در سال 2009 میلادی بجای پلی استیشن 4 به دنیای بازی سرگرمی معرفی شد. پلی استیشن 5 در سال 2020 میلادی در استرالیا، ژاپن، نیوزلند و آمریکای شمالی وارد بازار جهانی گردید. پلی استیشن 5 کاربرد بسیار زیادی در صنعت بازی سرگرمی دارد. پلی استیشن 5 از فناوری رایزن amd بر پایه نسخه 7 نانومتری پشتیبانی می‌کند. این کنسول بازی بسیار با کیفیت از 8 هسته و 16 رشته پردازشی بهره مند است. وزن پلی استیشن 5 حدودا چهار و نیم کیلوگرم است که وزنی بسیار عالی برای یک کنسول بازی است. با خرید قسطی پلی استیشن 5 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

فرکانس پردازشی پردازنده این کنسول سه و نیم گیگاهرتز است. جالب است بدانید که فرکانس پردازشی سخت افزار این کنسول متغیر است و با توجه به بازی در حال اجرا تغییر می‌کند. پردازنده گرافیکی پلی استیشن 5 دارای قدرت پردازشی 10.28 گیگاهرتز است. یکی از نکات مثبت پردازنده گرافیکی این کنسول این است که این پردازنده مجهز به 36 واحد محاسباتی با فرکانس پردازشی2.23 گیگاهرتز است که باعث می‌شود سرعت اجرای بازی‌ها بالاتر برود.

مقدار رم کنسول بازی پلی استیشن 16.5 گیگابایت است. جالب است بدانید که رم این کنسول از فناوری G6 DDR پشتیبانی می‌کند. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که مقدار حافظه ذخیره سازی پلی استیشن 5 چقدر ‌است؟ پلی استیشن 5 با حافظه ذخیره سازی 825 گیگابایت به بازار عرضه شد. که تنها 667 گیگابایت از این حافظه در دسترس شما می‌باشد و می توانید در آن بازی نصب کنید. برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مزایای کاربردی پلی استیشن 5

البته ناگفته نماند که ساخت حافظه‌ ذخیره سازی این کنسول از نوع SSD سفارشی شده است. یکی دیگر از نکاتی که باید درباره حافظه ذخیره سازی پلی استیشن 5 به آن توجه کرد این است که مجهز به درگاه خارجی SSD از نوع nvme برای ارتقا حافظه ذخیره سازی است. با خرید قسطی پلی استیشن 5 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

یکی از نقاط قوت پلی استیشن 5 خروجی تصویر با کیفیت آن است. خروجی تصویر پلی استیشن 5 در دو کیفیت 4K و 8K است. البته ناگفته نماند که پلی استیشن 5 می‌تواند با توجه به کیفیتی که مانیتور یا تلویزیون شما پشتیبانی می‌کند تصویر ارائه نماید.

یکی دیگر از امکانات بسیار کاربردی پلی استیشن 5 پشتیبانی از هارد اکسترنال با پورت usb برای انتقال دادن بازی‌ها به حافظه اس اس دی می‌باشد که بسیار کاربردی است. قیمت پلی استیشن با توجه به نوسان قیمت دلار معمولا با تغییرات همراه می‌باشد.

با توجه به قیمت نقد بالای پلی استیشن 5 اکثر افراد به دنبال خرید اقساطی پلی استیشن 5 هستند. شما می‌توانید از سایت‌ها و شرکت‌هایی معتبری که کالای دیجیتال را به صورت اقساطی می‌فروشند خرید قسطی پلی استیشن را تجربه نمایید. یکی از این سایت‌های معتبر سایت قسطی کلاب است. 

طرح‌های فروش قسطی پلی استیشن 5 در قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب برای اینکه مشتریان خود در رفاه کامل باشند و به راحتی خرید اقساطی خود را انجام دهند طرح‌های مختلفی را به آنها ارائه کرده است. در ادامه به برخی از آنها برای فروش قسطی پلی استیشن 5 از قسطی کلاب خواهیم پرداخت‌.

طرح پارسیان

طرحی برای بازنشستگان. اگر شما فردی بازنشسته هستید می‌توانید از این طرح استفاده نمایید. البته سن شما نباید بالای 65 سال باشد، زیرا از این طرح بهره مند نمی‌شوید.

طرح چابک

اگر شما شاغل ادارات دولتی، خصوصی و کاسب آزاد هستید. در صورت نیاز به خرید کالا تا سقف چهل میلیون تومان، طرح چابک طرح مناسبی برای شما با حداقل مدارک برای خرید قسطی پلی استیشن 5 می‌باشد.

طرح بای چک

شما با استفاده از طرح بای چک می توانید تا سقف 150 میلیون تومان کالاهای مختلف مانند خرید اقساطی پلی استیشن 5 را استفاده کنید. ارائه کمترین مدارک همراه با چک های معتبر صیاد.

سایر بلاگ های مرتبط

اسکوتر برقی اقساطی

اسکوتر برقی اقساطی
ارائه اسکوتر برقی اقساطی، از جمله خدمات فروش اقساطی قسطی کلاب در زمینه تفریح و سرگرمی به شمار می رود. به علت طیف وسیع قیمت های این ...

خرید قسطی دوربین پولاروید

خرید قسطی دوربین پولاروید
برندهای بسیاری به طراحی و تولید دوربین عکاسی می‌پردازند که انتخاب بین آن‌ها کار بسیار دشواری است. بنابراین در این مقاله تصمیم گرفتیم در ...