خرید قسطي لپتاپ ایسوس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 03:46:02

برای خرید قسطي لپتاپ ایسوس با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش اقساطی ما بهره مند شوید.


خرید قسطي لپتاپ ایسوس با چک



آیا شما هم به خرید قسطي لپتاپ ایسوس علاقه دارید؟

خرید اقساطي لپتاپ ایسوس، مختص آن دسته از مشتریانی است که به دنبال خرید لپ‌تاپ از یک برند معتبر هستند. شرکت ایسوس به عنوان یکی از تولیدکنندگان انواع کالای دیجیتال محسوب می‌شود که یک شرکت تایوانی بوده و محصولات با کیفیتی را تولید می‌کند. انواع لپ‌تاپ ایسوس از دیرباز مورد توجه مشتریان بوده است.

قیمت لپ‌تاپ‌های ایسوس نسبت به برندهایی همچون مایکروسافت، اچ پی و دل مناسب‌تر بوده و از نظر کیفیت و کارایی هیچگونه کمبودی ندارد. با این حال، امروزه با توجه به نوسانات قیمت دلار، قیمت انواع لپ‌تاپ ایسوس برای افرادی که به دنبال خرید نقدی هستند، ممکن است کمی مشکل باشد. با این حال، شما می‌توانید نسبت به خرید قسطي لپ تاپ ایسوس اقدام کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با مدل‌های مختلف لپ‌تاپ ایسوس آشنا شوید. 

لپ‌تاپ‌های پایین رده ایسوس

لپ‌تاپ‌های پایین رده ایسوس، یکی از گزینه‌ها برای خرید اقساطي لپتاپ ایسوس در ایران است‌. این لپ‌تاپ‌ها که معمولا قیمت آنها از حدود 10 میلیون تومان شروع می‌شود، برای کاربری‌های روزمره مانند تماشای فیلم یا تدوین فایل‌های آفیس مناسب هستند. با این حال، استفاده از این دستگاه‌ها برای کاربری‌های سنگین‌تر توصیه نمی‌شود. بدین دلیل که سخت‌افزار مناسبی را برای این کارها در اختیار ندارند. در بین لپ‌تاپ‌های پایین رده برند ایسوس، مدل‌های مختلفی وجود دارند.

اگر قصد دارید تا یکی از این مدل‌ها را برای خرید قسطي لپتاپ ایسوس انتخاب کنید، باید بدانید که بهتر است تا با توجه به کاربری خود، مدل مورد نظر را انتخاب کنید. در این لپ‌تاپ‌ها ممکن است نمایشگرهای 14 اینچی و یا 15.6 اینچی را مشاهده کنید. همچنین رم دستگاه‌ها نیز می‌توانند 4، 6 و یا 8 گیگابایتی باشند. لپ‌تاپ asus r465fa eb028 14 inch laptop یکی از بهترین مدل‌ها در بین لپ‌تاپ‌های پایین رده ایسوس است که قیمت مناسبی نیز دارد. 

لپ‌تاپ‌های میان رده ایسوس

در صورتی که به دنبال خرید اقساطي لپتاپ ایسوس با کاربری‌های قوی‌تر هستید، محصولات سری میان رده ایسوس برای شما مناسب خواهند بود. این لپ تاپ‌ها که معمولا قیمت بالاتری را نسبت به لپ‌تاپ‌های پایین رده ایسوس دارند، از سخت‌افزار قوی‌تری بهره می‌برند. برخی از این مدل‌ها در قامت یک لپ‌تاپ فوق حرفه‌ای ظاهر می‌شوند که قیمت آنها آنقدرها هم زیاد نمی‌باشد. در این دستگاه‌ها معمولا حافظه رم بیش از 16 گیگابایت بوده و پردازنده‌های گرافیکی نیز ظرفیت بالایی دارند. همچنین حافظه دستگاه از نوع SSD و با ظرفیت بالا می‌باشد. از جمله مدل‌های این رده می‌توان به محصولات ویوو بوک، اکسپرت بوک و TUF gaming اشاره کرد. 

لپ‌تاپ‌های بالا رده ایسوس

محصولات بالا رده ایسوس را می‌توان انتخاب مشکل پسندان و افرادی که بهترین عملکرد را از یک لپ‌تاپ می‌خواهند، دانست. این لپ‌تاپ‌ها قیمت بالایی دارند و استفاده از طرح‌های فروش اقساطی برای خرید آنها به شدت توصیه می‌شود. این دستگاه‌ها معمولا از بیشترین ظرفیت‌های ممکن در حافظه رم و پردازنده گرافیکی بهره می‌برند و به جدیدترین پردازنده‌ها مجهز شده‌اند. از سری محصولات در این رده برند ایسوس می‌توان به لپ‌تاپ‌های سری ZenBook، TUF و ROG اشاره کرد. 

خرید قسطي لپتاپ ایسوس از فروشگاه قسطی کلاب

با توجه به نکاتی که در بالا اشاره شد، می‌توانید به صفحه فروش قسطی لپ تاپ ایسوس مراجعه کرده و مدل مورد نظر خود را از بین مدل‌های موجود انتخاب کنید. درباره طرح‌های فروش قسطی کالای دیجیتال نیز باید بگوییم که در قسطی کلاب، شما می‌توانید از طرح‌های اعتباری فروش بایچک، پارسیان، هامرز، پایا ملت و حکمت ایرانیان استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید قسطی لپ تاپ ایسوس، می‌توانید به صفحه شرایط خرید اقساطی در قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپتاپ

خرید قسطی لپتاپ
امروزه قیمت لپ‌تاپ به طرز بدی رو به افزایش است و در هنگام خرید لپ‌تاپ با قیمت‌هایی مواجه می‌شوید که برایتان عجیب است. به همین ...

خرید کامپیوتر اپل

خرید کامپیوتر اپل
کامپیوتر اپل جز برترین سیستم‌های دیجیتالی دنیا است که در حال حاضر فروش بالایی در دنیا دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر اپل به بخش...