فروش قسطی گوشی a53 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 07:30:36

اگر قصد خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ را با شرایطی عالی دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش قسطی گوشی a53 سامسونگ


آشنایی با گوشی سامسونگ A53

در دنیای مدرن امروزی استفاده از گوشی‌های همراه یکی از ملزومات زندگی شده است. زیرا همین دستگاه دیجیتالی کوچک امروزه توانسته پاسخگوی بسیاری از کارهای روزمره ما انسان‌ها باشد. بنابراین مهم است که مدلی را انتخاب نماییم که کارایی لازم را برایمان داشته باشد. گوشی A53 یکی از گوشی‌های میان رده و خوب کمپانی سامسونگ است که می‌تواند به طور کامل نیاز شما به دنیای تکنولوژی را پاسخ دهد.

اگر شما هم قصد خرید این کالای دیجیتالی زیبا و خوش دست را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این متن همراه ما باشید. زیرا با ما می‌توانید به راحتی خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ را تجربه کنید. 

مزایای خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ چیست؟

مطمئنا اگر قصد خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ را داشته باشید ابتدا دلتان می‌خواهد با مشخصات داخلی این گوشی هوشمند آشنا شوید. شرکت سامسونگ گوشی‌های همراه زیادی را به بازار عرضه می‌کند که هرکدام نیز کانفیگ داخلی متفاوتی دارند. مزیت گوشی‌های برند سامسونگ این است که در کنار کیفیت ساخت مطلوب و بالا دارای قیمت‌های خرید مناسبی نیز می‌باشد.

بنابراین همه اقشار جامعه توانایی خرید یک مدل از گوشی‌های این کمپانی را خواهند داشت. گوشی A53 سامسونگ در 17 مارس 2022 عرضه شد و با توجه به مشخصات داخلی فوق العاده‌ای که داشت، خیلی زود بعد از عرضه شدن مورد پسند افراد مختلف در سراسر دنیا واقع شد. از جمله این مشخصات عبارتند از:

نمایشگر

نمایشگر گوشی Super AMOLED 6.5 اینچ با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز است.

ابعاد

گوشی A53 دارای ابعاد  159.6 در 74.8 در 8.1 میلی ‌متر و وزن 189 گرم می‌باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه پشت گوشی A53 از جنس پلاستیک فشرده مقاوم و جنس جلو آن از شیشه  گوریلا گلس 5 می‌باشد.

رنگ بندی

گوشی A53 دارای رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و گلبهی است. 

حافظه و رم

گوشی A53  با حافظه 128 گیگابایت و رم 6 گیگ، حافظه 128 گیگابایت و رم  8 گیگ و حافظه 256 گیگابایت و رم 8 گیگ عرضه شد.

دوربین

دوربین اصلی گوشی A53  واید و 64 مگاپیکسل و لنز اولترا واید f/2.2 می‌باشد. همچنین دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسل نیز است.

باتری

ظرفیت باتری گوشی A53، لیتیوم پلیمری 5000 میلی‌آمپر ساعت، با حداکثر توان 25 وات است که دارای قابلیت شارژ سریع نیز می‌باشد.

سیستم عامل

نوع سیستم ‌عامل گوشی A53 اندروید 12 و با پردازنده 8 هسته است. 

بهترین مرکز برای خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ

حال که با مشخصات فنی گوشی آشنا شدیم نوبت به بررسی شرایط خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ می‌رسد. متاسفانه از آنجایی که قیمت گوشی‌ها با توجه به قیمت ارز و دلار تعیین می‌شوند، دارای ثبات لازم برای خرید نیستند. به همین جهت اگر قصد دارید که پولتان را پس انداز کنید تا بتوانید گوشی مورد علاقه تان را خریداری کنید، ممکن است هیچگاه موفق نشوید. از همین رو سایت قسطی کلاب با ایجاد شرایط خرید نقدی و خرید اقساطی این فرصت را برایتان فراهم نموده است که به راحتی کالای مورد نیازتان را تهیه نمایید.

قسطی کلاب با امکان فروش قسطی انواع کالاهای دیجیتالی و غیردیجیتالی توانسته هموطنان عزیزمان را بدون نگرانی و داشتن دغدغه مالی به مقصودشان برساند. اگر شما هم به دنبال تعویض و یا خرید گوشی جدید هستید، امکان خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ از سایت قسطی کلاب شما را به راحتی به مقصودتان خواهد رساند. قسطی کلاب پلی است میان شما و کالاهای مورد نیازتان بدون نگرانی مالی!

سایر بلاگ های مرتبط

مشخصات گوشی J7 2016

مشخصات گوشی J7 2016
پس از اینکه سامسونگ از بدنه فلزی در گوشی های سری A خود استفاده کرد نشان داد که می خواهد در گوشی های سری J سامسونگ خود نیز از بدنه ای فلزی...

خرید اقساطی گوشی z flip4

خرید اقساطی گوشی z flip4
جدیدترین گوشی سامسونگ با نام گلکسی زد فولد 4 روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی z flip4 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...