خرید اقساطی گوشی S22 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/28 16:12:29

جدیدترین گوشی سال با نام s22 ultra روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی گوشی S22 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی S22 ultra



بررسی گوشی S22 ultra

در بین گوشی‌هایی که سامسونگ هر ساله به بازار عرضه می‌کند خانواده S آن پرچمداران کمپانی سامسونگ هستند. بیشترین محبوبیت را میان خریداران دارند. S22 ultra قوی‌ترین عضو این خانواده است و ما در این مقاله بخش‌های مختلف آن را بررسی می‌کنیم تا شما بتوانید با اطلاعات کافی خرید نقدی یا خرید قسطی گوشی S22 ultra را انجام دهید. 

صفحه نمایش S22 ultra

این گوشی با صفحه نمایش dynamic AMOLED 2x به بازار عرضه شده و دارای رزولوشن 1440 در 3018 و تراکم پیکسلی 500 پیکسل در اینچ است. اندازه آن حدود 6.8 اینچ است و خمیدگی‌هایی در دو طرف صفحه نمایش دیده می‌شود. محافظت آن هم توسط گوریلا گلس victus+ انجام می‌شود. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش S22 ultra می‌توان به نرخ نوسازی 120 هرتزی، HDR10+، روشنایی 1750 نیت و قابلیت Always on اشاره کرد. 

دوربین S22 ultra

S22 ultra دارای چهار دوربین در پشت است. یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی که پشت لنز f/1.8 تثبیت شده نوری قرار دارد، یک سنسور 12 مگاپیکسلی در پشت یک لنز با زاویه فوق عریض با دیافراگم f/2.2 و میدان دید 120 درجه. یک سنسور 10 مگاپیکسلی در پشت لنز تله فوتو 3 برابری با دیافراگم f/2.4 تثبیت شده اپتیکال و یک دوربین دیگر با زوم 10 برابری به سبک پریسکوپ 10 مگاپیکسلی دارد.

دوربین جلوی 40 مگاپیکسلی f/2.2 می‌توانند تا 4K@60fps عکس‌ برداری کنند همچنین سنسور اصلی می‌تواند تا 8K@24fps عکس ‌برداری کند و می‌توانید بین هر یک از آن‌ها جابجا شوید. برای خرید اقساطی گوشی S22 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بدنه

بدنه S22 ultra قاب پشتی و جلویی آن از شیشه است و فریم دور گوشی هم از جنس آلومینیوم است. در قاب پشتی 4 دوربین و در قاب جلوی صفحه نمایش به همراه دوربین جلو قرار دارد. در قسمت پایینی سوکت شارژ به همراه اسپیکرها و محل قرار گیری مداد دیده می‌شود در قسمت بالایی آن هم اسپیکر مکالمه بسیار ریز قرار دارد.

نرم افزار

بخش نرم افزار گوشی S22 ultra از اندروید 12 به همراه one UI 4 عرضه شده است که تا حدود 5 سال از آپدیت‌های نرم افزاری پشتیبانی می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی S22 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سخت افزار

Exynos 2200 و Snapdragon 8 Gen 1 چیپست‌های 4 نانومتری هستند که Galaxy S22 Ultra را تامین می‌کنند. در دسترس بودن چیپست بسته به بازار متفاوت است. با 8 و 12 گیگابایت رم جفت شده است. سامسونگ گزینه‌های حافظه داخلی از 128 گیگابایت تا 1 ترابایت را ارائه می‌دهد. اسلات کارت microSD وجود ندارد. چیپست Exynos 2200 با پردازنده گرافیکی AMD عرضه می‌شود. این اولین پردازنده گرافیکی موبایل بر اساس همکاری سامسونگ با AMD است. 

باتری

انرژی این گوشی توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سیمی تا 45 وات و شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می‌کند. Wireless PowerShare نیز پشتیبانی می‌شود. شارژر با گوشی در جعبه ارسال نمی‌شود. 

رنگ بندی

در مراسم رونمایی از گوشی S22 ultra رنگ‌های مشکی، سفید، شرابی، سبز به عنوان رنگ‌های این گوشی در سال 2022 انتخاب شدند. برای خرید اقساطی گوشی S22 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قلم s pen

امسال یکی از بزرگترین تغییراتی که در گوشی S22 ultra به وجود آمد وجود قلم s pen بود که در گذشته فقط در گوشی‌های خانواده نوت می‌دیدیم در این گوشی وجود دارد و از قابلیت‌های آن می‌توان به نوشتن متن، کنترل لمس، اسکرین شات گرفتن اشاره کرد. 

خرید قسطی گوشی S22 ultra

برای خرید قسطی گوشی S22 ultra می‌تواند از سایت قسطی کلاب (www.ghesticlub.com) خریداری کنید. در سایت قسطی کلاب می‌توانید در طرح‌های مختلف شرکت کنید و تنها با داشتن فیش حقوقی یا چک و یا با پرداخت کمترین پیش پرداخت خرید قسطی خود را ثبت کنید و بهترین تجربه خرید اینترنتی خود را داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مانیتور سامسونگ

خرید اقساطی مانیتور سامسونگ
خرید اقساطی مانیتور سامسونگ در سایت قسطی کلاب با بهترین قیمت ممکن شده است. شما می توانید با شرایط ویژه پیش بینی شده قسطی کلاب، انواع مانیتورهای ...

خرید قسطی گوشی شیائومی 14

خرید قسطی گوشی شیائومی 14
خرید قسطی گوشی شیائومی 14 می‌تواند یک اتفاق خوب برای طرفداران تکنولوژی و این برند در این وضعیت سخت اقتصادی باشد. برای خرید...