خرید اقساطي گوشی f23 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 05:36:44

یکی از گوشی‌های پرکاربرد و جذاب سامسونگ مدل f23 می‌باشد. برای خرید اقساطي گوشی f23 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي گوشی f23 سامسونگ


خرید قسطي گوشی f23 سامسونگ: یک انتخاب هوشمندانه

آیا به دنبال یک گوشی هوشمند جدید هستید؟ آیا دوست دارید از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره‌مند شوید؟ آیا می‌خواهید برای خرید کالای دیجیتال خود نگران مسائل مالی نباشید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات بله است، پس شما باید با خرید اقساطي گوشی f23 سامسونگ آشنا شوید. در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چرا خرید قسطي گوشی f23 سامسونگ برای شما مناسب است و چه فوایدی برای شما دارد. پس با ما همراه باشید. با خرید قسطی گوشی f23 سامسونگ، می‌توانید از امکانات پیشرفته آن بهره‌مند شوید و همزمان هزینه را به صورت اقساطی پرداخت کنید. 

گوشی f23 سامسونگ: یک شاهکار تکنولوژی

گوشی f23 سامسونگ یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات شرکت سامسونگ است که در 16 مارس 2022 وارد بازار شده است. این کالای دیجیتال دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است که به شما اجازه می‌دهد تجربه‌ای ناب و منحصر به فرد از گوشی هوشمند داشته باشید.

گوشی F23 سامسونگ یکی از محصولات میان‌رده این شرکت است که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای صفحه‌نمایش 6.6 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل و نرخ بروزرسانی 120 هرتز است. چیپست این گوشی Qualcomm SM7225 Snapdragon 750G است که دارای پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 619 می‌باشد. حافظه داخلی این گوشی 128 گیگابایت و رم آن 4 یا 6 گیگابایت است. درگاه کارت حافظه microSDXC نیز در این گوشی وجود دارد.

دوربین پشت این گوشی سه‌تایی است و شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسل و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل می‌باشد. دوربین سلفی این گوشی نیز 8 مگاپیکسل است. حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری با هر دو دوربین پشت و سلفی 1080P می‌باشد.

باتری این کالای دیجیتال ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت دارد و از شارژ سریع با توان 25 وات پشتیبانی می‌کند. درگاه اتصال USB Type-C 2.0، جک صدای 3.5 میلی‌متر، بلوتوث نسخه 5.0، Wi-Fi دو بانده، GPS، قطب‌نما، شتاب‌سنج و حسگر اثرانگشت در کنار دکمه روشن/خاموش از جمله قابلیت‌های این گوشی هستند.

قاب پشت و فریم این گوشی از جنس پلاستیک و جلو آن از جنس شیشه با پوشش Gorilla Glass 5 ساخته شده است. ابعاد این گوشی 165.5 در 77 در 8.4 میلی‌متر و وزن آن 198 گرم می‌باشد.

با توجه به این مشخصات، می‌توان گفت که گوشی f23 سامسونگ یک کالای دیجیتال هوشمند حرفه‌ای و کامل است که هیچ نقصی ندارد. این گوشی به شما این امکان را می‌دهد که از هر لحظه از زندگی خود لذت ببرید و با دنیای پیرامون خود ارتباط برقرار کنید. پس اگر شما هم علاقه‌مند به داشتن چنین گوشی هستید، خرید قسطی گوشی f23 سامسونگ را در نظر بگیرید. خرید اقساطي گوشی f23 سامسونگ، برای افرادی که نمی‌توانند هزینه را به صورت یکجا پرداخت کنند، یک گزینه عالی برای داشتن یک گوشی پیشرفته و با کیفیت است. 

خرید قسطي گوشی f23 سامسونگ: یک راهکار مالی

در این مقاله، ما به شما نشان دادیم که گوشي f23 سامسونگ یک گوشی هوشمند حرفه‌ای و کامل است که هیچ نقصی ندارد. شاید برخی از شما فکر کنید که خرید چنین گوشی لوکس و پرقدرت، برای شما غیرممکن است و شما نتوانید هزینه خرید نقدی این گوشی را تأمین کنید.

به همین دلیل، خرید اقساطي گوشی f23 سامسونگ یک راه حل مالی هوشمندانه است که به شما این امکان را می‌دهد که بدون فشار مالی، گوشی مورد علاقه خود را تهیه کنید. پس اگر شما هم دوست دارید از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره‌مند شوید و تجربه‌ای ناب و منحصر به فرد از گوشی هوشمند داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که همین حالا، خرید اقساطی گوشی f23 را در نظر بگیرید و از فروشگاه قسطی کلاب که یکی از بهترین سایت‌های فروش قسطی است، گوشی f23 سامسونگ را سفارش دهید. برای خرید قسطی f23 سامسونگ، می‌توانید از این لینک استفاده کنید و با شرایط و قیمت مناسب، گوشی f23 سامسونگ را خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون13

خرید قسطی آیفون13
اگر شما هم جز علاقه مندان به خرید قسطی آیفون 13 هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید قسطی کامپیوتر از قسطی کلاب

خرید قسطی کامپیوتر از قسطی کلاب
اگر به دنبال خرید قسطی کامپیوتر از قسطی کلاب هستید، به بخش کامپیوتر در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را...