خرید قسطی گوشی z fold 3 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/27 12:12:43

جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ با ظاهری استثنایی رونمایی شده و توجه همگان را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی z fold 3 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی z fold 3 سامسونگ


گوشی z fold 3

سامسونگ در سال 2020 با یک حرکت جسورانه دست به معرفی گوشی تاشو زد. پس از چندین سال که دیگر گوشی‌های تاشو تولید نمی‌شدند، نسل جدید این گوشی‌ها با قیمتی بالا و امکاناتی مناسب در ردیف پرچمداران سامسونگ قرار گرفت و حرکت جسورانه سامسونگ به همین جا ختم نشد.

گلکسی زد فولد 2 و اینک گلکسی زد 3 با طراحی خاصی روانه بازار می‌شود. با ما در این مقاله همراه باشید تا ویژگی‌های این گوشی را به شما معرفی نماییم. پیش‌‌بینی می‌شود که این گوشی عرضه نهایی خود را در نیمه دوم سال 2021 انجام دهد. 

نمایشگری با طراحی انقلابی

گفته می‌شود که این گوشی دارای چندین تغییر اساسی در طراحی خود می‌باشد. برای مثال دوربین سلفی قرار است در زیر نمایشگر قرار گیرد. نمایشگر این گوشی، طوری طراحی شده تا ظرافت بالایی داشته باشد. 

همانطور که می‌دانید در یک گوشی فولد یا خمیده، نور توسط لایه‌های صفحه در نهایت شکسته خواهد شد و منجر به افت کیفیت تصویر در دوربین خواهد گشت. بنابراین، ضرورت دارد تا الگوریتم‌هایی برای اصلاح این مسئله به کار گرفته شود. با خرید اقساطی گوشی z fold 3 سامسونگ ظرافت را در طراحی حس کنید.

آیا Z fold 3 شبیه به مدل قبلی خود است؟

پرچمدار شگفت ‌انگیز زد فولد 2 با خصوصیات و ویژگی‌های بی‌نظیری به بازار عرضه شده است. وجود یک صفحه 7.3 اینچی که رزولوشنی برابر 2152 در 1536 پیکسل دارد، همچنین بهره‌مندی از 12 گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون 855، وجود دوربین‌های پر قدرت با لنز اصلی 16 مگاپیکسل و دو لنز 12 مگاپیکسل دیگر و سلفی دوگانه 8 و 10 مگاپیکسلی علاوه بر استفاده از یک باتری ماندگار 4380 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری تنها گوشه‌ای از خصوصیات این اعجوبه سال جدید است. با خرید قسطی گوشی z fold 3 سامسونگ سورپرایز شوید!

قلم اعجاب انگیز

یکی از جنجالی‌ترین سوالات مطرح در خصوص گوشی جدید zfold این است که آیا این پرچمدار جدید جانشینی برای سری نوت سامسونگ باشد؟

این گوشی نیز قرار است یک قلم مخصوص به همراه خود داشته باشد. قلم محبوب S-Pen می‌تواند کارهای فوق العاده‌ای را در کنار گوشی انجام دهد. 

شایعه شده که در طراحی این محصول، این قلم در لبه پایین و در قسمت سمت راست گوشی قرار می‌گیرد. با خرید قسطی گوشی z fold 3 سامسونگ یک قلم جادویی و یک دفتر مدرن داشته باشید!

علاوه بر اینکه شایعاتی در خصوص فناوری جدیدی به نام AES گفته می‌شود و ادعا شده که این قلم مجهز به این فناوری می‌باشد. یک حسگر کمک می‌کند تا بین قلم و جایی که لمس انجام می‌شود کارها به سرعت انجام شود، همچنین یک ویژگی خاص به نام EMR در این قلم وجود دارد که آن را از هر منبع انرژی خارجی، بی‌نیاز می‌سازد. 

شایعات دیگری نیز مبنی بر مجهز بودن این قلم به فناوری Electromagnetic Resonance وجود دارد. با خرید اقساطی گوشی z fold 3 سامسونگ نوین‌ترین فناوری‌ها را تست کنید!

انگار قرار است تا صفحه نمایش zfold3 یک صفحه بسیار نازک باشد که به راحتی بتوانند فشار وارد از طرف قلم را تشخیص دهد. این صفحه نمایش از دو لولا تشکیل شده که قابلیت تا شدن دارند. 

پتنت لو رفته از طراحی این گوشی حاکی از آن است که این دستگاه مجهز به سه نمایشگر می‌باشد. دو صفحه نمایش که در طرفین هستند، نسبت به صفحه اصلی سایز کوچک‌تری دارند، همچنین شایعاتی وجود دارد که می‌گوید در پنل جدایی اسپیکرهایی جاسازی شده است تا بتواند یک تجربه صوتی از صدای استریو را برای شما فراهم سازد.

ادعایی برای این محصول محبوب کره‌ای وجود دارد که می‌گوید در قسمت دوربین نیز، ابتکاراتی صورت گرفته است. با خرید قسطی گوشی z fold 3 سامسونگ هیچ رویایی دست نیافتنی نخواهد بود!

پیشنهاد ویژه خرید ZFold 3

برای پیش خرید این گوشی استثنایی و برخورداری از مزایای خرید گوشی قسطی در تهران می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید. در این فروشگاه اینترنتی خدماتی برای فروش اقساطی گوشی بدون چک وجود دارد.

با استفاده از روش‌های موجود در این سایت اقدام به گرفتن وام کنید و گوشی خود را سفارش دهید. سپس به پرداخت اقساط این گوشی از دم قسط بپردازید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی z fold 3 سامسونگ از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s۲۰ پلاس

خرید قسطی گوشی s۲۰ پلاس
موبایل s20 پلاس جزو جدیدترین گوشی های برند سامسونگ است که به زودی در ایران نیز وارد بازار فروش می شود. این سری از گوشی های سامسونگ با داشتن ...

فروش قسطی گوشي شیائومی

فروش قسطی گوشي شیائومی
برند شیائومی جز برترین و موفق‌ترین برندهای چینی است. برای خرید قسطی گوشي شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...