خرید قسطی گوشی s22 اولترا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/21 01:30:44

یکی از بهترین مدل‌های سامسونگ بی شک مدل s22 ultra می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s22 اولترا با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s22 اولترا با چک


بررسی گوشی s22 اولترا

خرید قسطی گوشی s22 اولترا یک راه بسیار هوشمندانه جهت دستیابی به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا می‌باشد. این گوشی‌ها با داشتن ویژگی‌های خاص مخاطبان بسیار زیادی دارد. دوربین بسیار با کیفیت این گوشی شما را شگفت زده خواهد کرد، به طوری که در هیچ گوشی دیگری اعم از آیفون‌های بسیار گران قیمت این شاخصه را نخواهید دید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با نحوه خرید اقساطی گوشی s22 اولترا و ویژگی‌های این مدل آشنا سازیم. 

مشخصات گوشی s22

خرید کالای دیجیتال همواره از حساسیت‌های خاصی برخوردار است، گوشی تلفن همراه نیز از این قاعده مستثنی نیست. از ویژگی‌های اصلی این گوشی می‌توان به ظرفیت باطری 5000 میلی آمپری اشاره کرد. سایز صفحه نمایش اس 22 اولترا 6.8 اینچ می‌باشد که شما در هنگام استفاده دچار آسیب‌های چشمی نخواهید شد. 

این گوشی در 9 فوریه 2022 معرفی گردیده و در تاریخ 25 فوریه 2022 به بازار عرضه شده است. سیستم عامل اس 22 اندروید 12 بوده است و قابلیت‌های بی‌شماری دارد. از دیگر مشخصات نمایشگر این محصول می‌توان به نمایشگر Dynamic AMOLED 2X اشاره کرد که حداکثر نرخ نوسازی 120 هرتز می‌باشد. تراکم پیکسلی s22 500 پیکسل در اینچ است و رزولوشن 1440 در 3080 پیکسل می‌باشد که در نوع خود بی‌نظیر است. برای خرید قسطی گوشی s22 اولترا با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

حافظه داخلی این دستگاه تلفن همراه بسیار متنوع است که شامل 128، 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت می‌باشد. رم این دستگاه نیز 8 و 12 گیگابایت است که سرعت بسیار بالایی دارد و انواع اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سنگین را به راحتی پشتیبانی می‌کند. دوربین‌های این مدل از محصول شرکت سامسونگ دارای شاخصه‌های منحصر به فردی است که باعث تمایز این محصول نسبت به سایر برندهای گوشی می‌شود. دوربین اصلی آن 108 مگاپیکسل است که قابلیت‌های خوبی دارد. 

از مشخصات دوربین اصلی می‌توان به فوکوس خودکار لیزری، لرزش گیر اپتیکال تصویر، فوکوس خودکار دوال و قابلیت لنز واید اشاره داشت. دوربین سلفی این گوشی 40 مگاپیکسل است که این دوربین نیز فوکوس خودکار با تشخیص فاز و رزولوشن فیلم برداری 4k دارد. با خرید اقساطی گوشی s22 اولترا با چک از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

پرچمدار پر قدرت

سامسونگ با استفاده از پلاستیک‌های بازیافتی اقیانوسی قطعات اولیه خود را تولید می‌کند. در قاب پشتی گلکسی s22 علاوه بر پلاستیک از شیشه نیز استفاده شده است که زیبایی و ظرافت آن را دو چندان کرده است. در جلو و عقب گوشی از محافظ گوریلا گلس ویکتوس استفاده کرده‌اند که باعث افزایش ضریب ایمنی این گوشی شده است. این دستگاه در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و صورتی به بازار عرضه شده است که نظر اکثر سلیقه‌ها را جلب خواهد کرد. با خرید این محصول با کیفیت به یک محصول کاملا ویژه دست خواهید یافت و می‌توانید از داشتن آن لذت ببرید.

خرید قسطی گوشی s22 اولترا با چک

سایت‌های زیادی جهت فروش قسطی محصولات وجود دارد که در این شرایط مالی سخت کمک کننده به اقتصاد بیشتر خانواده‌ها می‌باشد. سایت قسطی کلاب شرایطی را به وجود آورده تا علاوه بر خرید نقدی، خرید اقساطی نیز داشته باشد. خرید اقساطی در سایت قسطی کلاب دارای ویژگی‌های خوبی است که باعث گردیده افراد زیادی تمایل به خرید از این سایت داشته باشند. در سایت قسطی کلاب بدون پیش پرداخت و ضامن می‌توانید خرید خود را نهایی نمایید. اقساط این سایت 3 الی 24 ماهه می‌باشد که می‌توانید از کیفیت و اصالت محصول رضایت کامل داشته باشید. خرید اقساطی گوشی s22 اولترا یک انتخاب ویژه جهت دستیابی به بهترین و به روز ترین گوشی موجود در بازار می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ تاپ

خرید اقساطی لپ تاپ
خرید اقساطی لپ تاپ، پیشنهادی جذاب و مناسب برای خرید لپتاپ می تواند باشد. خرید اقساطی لپتاپ با توجه به نوسانات بازار و شرایط اقتصادی، بهترین و ...

فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران

فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران
خرید گوشی آیفون در تهران با توجه به افزایش قیمت شدید محصولات الکترونیکی بخصوص گوشی همراه، یک مزیت مهم ...