خرید اقساطی دسته بازی دوال سنس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/7 13:04:08

برای خرید اقساطی دسته بازی دوال سنس کافی است به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی دسته بازی دوال سنس با چک


بررسی کنترلر PS5

دسته بازی دوال سنس یکی از دسته‌های جدیدی است که شرکت سونی برای پلی استیشن 5 روانه بازار کرده‌ است. این کنسول در تاریخ 12 نوامبر 2020 رونمایی شد. دسته جدید سونی که طرحی شبیه به بومرنگ دارد لذت زیادی از بازی کردن با کنسول پلی استیشن 5 را به شما می‌‌دهد. سرعت شارژ این کنسول بسیار سریع است. برای خرید اقساطی دسته بازی دوال سنس با چک به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌‌های دسته بازی دوال سنس

محرک‌‌های تنش زا: زمانی‌ که این کنترلر را در دستانتان می‌‌گیرید این احساس به شما دست می‌‌دهد که برای انجام حرکت‌‌های مختلف نیاز است نیروهای مختلفی را به دسته وارد کنید. مثلا در هنگام بازی هنگامی‌ که وسیله‌ای مانند کمان را می‌‌کشید یا در زمانی‌ که دکمه ترمز ماشین را فشار می‌دهید احساس می‌‌کنید که در دنیای واقعی در حال انجام این فعالیت‌ هستید.
هپتیک فیدبک: در این دسته بازی محرک‌‌های دوتایی که جایگزین موتورهای معمولی شده‌‌اند وجود دارد که با استفاده از آن‌‌ها می‌‌توانید همه حرکات و ورزش‌‌های داخل بازی را حس کنید. مثلا هنگامی ‌که شلیک می‌کنید لرزشی به دستان تان منتقل شده و موجب می‌شود تا اتفاقات درون بازی را حس کنید.
باتری ارتقا یافته: طول عمر باتری دسته بازی دوال سنس حدود 3 الی 4 ساعت بیشتر از سری‌های قبلی است. با استفاده از این دسته همزمان با بازی کردن می‌توانید عملیات شارژ نیز انجام دهید.
میکروفون داخلی: استفاده از میکروفن داخلی دسته بازی دوال سنس می‌توانید به‌ صورت آنلاین با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. همچنین این دسته یک دکمه قطع صدا دارد که با استفاده از آن می‌توانید به‌راحتی صدا را قطع کنید.
دکمه Create: با استفاده از این دکمه لحظات به‌ یاد ماندنی را در بازی سرگرمی خود می‌توانید ضبط کرده و سپس منتشر کنید. این دکمه به گیمرها اجازه می‌دهد تا یک محتوا در بازی‌های خود ایجاد کرده و آن را با دیگر گیمرها در سراسر جهان به اشتراک بگذارند.
خوش‌ دست بودن: دسته بازی دوال سنس دارای یک ترکیب جذاب و جدید است که در دست گرفتن آن لذت زیادی به گیمرها در حین بازی می‌دهد.
سنسور حرکتی: با ژیروسکوپ و شتاب‌ سنج جدید سنسور حرکتی خلاقانه‌‌ای برای بعضی از بازی‌‌های ps5 خلق شده‌ است.
اسپیکر یکپارچه: در این دسته بازی یک اسپیکر یکپارچه وجود دارد که صداهای تولید شده توسط بازی را به گوش می‌رساند.

خرید دسته دوال سنس

صحت تمامی اطلاعات گفته‌ شده زمانی تایید می‌‌شود که شما دسته بازی را در دستان خود بگیرید و با آن کار کنید. پس‌ از این‌ که با دسته کار کردید می‌توانید احساس خود را نسبت‌به آن بیان کنید. مطمئنا کار با دسته دوال سنس سونی تجربه عالی را برای شما فراهم می‌کند. همچنین اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید خرید قسطی دسته بازی دوال سنس یک انتخاب ایده‌آل برای شما است. 

شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب

امکان خرید اقساطی دسته بازی دوال سنس در قسطی کلاب فراهم شده‌ است. قسطی کلاب یکی از مجموعه‌های فروش قسطی است که به‌ صورت نقدی نیز فروشنده انواع کالا به مشتریان عزیز است. خرید قسطی از قسطی کلاب 3 روش دارد. که عبارت‌‌اند از:

•شرایط خرید قسطی دسته بازی دوال سنس از لیزینگ

1.با استفاده لیزینگ می‌توانید با یک چک صیاد بنفش و یک چک تضمین 120 درصد تا سقف 50 میلیون تومان قسطی خریداری کنید.
2.محدودیت سنی این خرید 65 سال است.
3.سقف اقساط تا 36 ماه و با ارائه چک‌‌های 2 ماه یکبار و یا 3 ماه یکبار انجام می‌‌شود.

•شرایط خرید اقساطی دسته بازی دوال سنس از بایچک

1.با استفاده از طرح بای چک می‌‌توانید اعتبار حساب خود را از 2 میلیون تا 150 میلیون تومان افزایش دهید.
2.دریافت این اعتبار به پرداخت یک‌ سوم تا یک‌ چهارم مبلغ کالا بستگی دارد.
3.تعداد اقساط برای مبالغ فاکتور از 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان 12 ماه، از 3 میلیون تومان تا 6 میلیون تومان 18 ماه و برای مبالغ بیشتر از 6 میلیون تومان تا 24 ماه با بای چک امکان‌پذیر است.

•شرایط خرید قسطی دسته بازی دوال سنس با طرح پایا

1.در طرح پایا می‌‌توانید برای تمامی استان‌های ایران خرید اقساطی داشته باشید.
2.خرید اقساطی در این طرح تا سقف 50 میلیون تومان است.
3.سقف اقساط حداکثر 24 ماه و با چک‌های 2 ماه یکبار یا 3 ماه یکبار امکان پذیر است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی PS4 pro

خرید قسطی PS4 pro
کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو در سراسر دنیا بسیار پر طرفدار است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی PS4 pro به بخش بازی سرگرمی در سایت...

دوربین دیجیتال نیکون اقساطی

دوربین دیجیتال نیکون اقساطی
دوربین دیجیتال نیکون اقساطی از طریق طرح بازی سرگرمی قسطی ارائه شده به وسیله مجموعه قسطی کلاب، در اختیار مشتریان قرار می گیرد. بدون تردید.......