خرید اقساطی s23 ultra با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 16:41:54

جز برترین محصولات برند سامسونگ مدل s23 اولترا می‌باشد که در سال اخیر فروش بالایی داشته است. برای خرید اقساطی s23 ultra با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای یدجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی s23 ultra با چک


طراحی گوشی s23 ultra

گوشی s23 ultra بدنه باریکی دارد ولی نسبت به گلکسی اس 22 اولترا سنگین‌تر است. این گلکسی مانند سایر گوشی‌های پرچمدار سامسونگ دارای استاندارد IP98 است و در برابر گرد و غبار مقاومت خوبی دارد. برای اینکه دوام صفحه نمایش بیشتر از قبل باشد گلکسی اس 23 اولترا توسط شیشه گلس ویکتوس 2 کامل پوشیده شده است. بدنه گوشی توسط یک قاب آلومینیومی Armor مانند نسل قبلی پوشیده شده و این قاب آلومینیومی از لبه‌های گوشی در برابر ضربه محافظت می‌کند. رنگ‌های موجود از این گلکسی در بازار مشکی، کرمی، سبز و یاسی می‌باشد. 

صفحه نمایش گوشی s23 ultra

اگر قصد خرید قسطی گوشی s23 ultra دارید، بدانید که صفحه نمایش گوشی s23 ultra تغییرات زیادی نداشته است. این گوشی صفحه نمایش بزرگی دارد و لبه‌های صفحه نمایش به بیرون خم شده است. وضوح صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا QHD است و نرخ تازه سازی آن می‌تواند بین 1 تا 120 هرتز تغییر پیدا کند. حداکثر روشنایی که سامسونگ برای این گلکسی ادعا کرده است 1750 نیت است. در گلکسی اس 22 اولترا این عدد طبق آزمایش‌ها 1000 نیت بود. جالب است بدانید که عدد نیت قدرت وضوح صفحه نمایش در برابر تابش نور مستقیم خورشید را نشان می‌دهد.

بررسی مشخصات دوربین گوشی s23 ultra

محل قرارگیری لنز دوربین‌ها مانند نسل قبلی سمت راست است و تغییرات خاصی در چیدمان لنزها دیده نمی‌شود. یکی از تغییرات مهمی که این گلکسی نسبت به گلکسی ای 22 اولترا داشته افزایش کیفیت دوربین اصلی از 108 مگاپیکسل به 200 مگاپیکسل است. همچنین اس 23 اولترا دارای یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی و دارای یک دوربین جلو 12 مگاپیکسلی است. در این گوشی حالت Nightography در نور کم بهبود پیدا کرده و مواردی مانند فوکوس خودکار تقویت شده است. همچنین قابلیت Astro Hyperlapse به این گلکسی اضافه شده که تلفن‌های قبلی این ویژگی را ندارند. 

بررسی مشخصات چیپست، حافظه و باتری

مانند سال‌های گذشته سامسونگ از اسنپدراگون 8 نسل 2 در گوشی s23 ultra استفاده کرده است. برای حافظه و رم از استانداردهای LPDDR5 و UFS 4.0 استفاده شده است. گلکسی اس 23 اولترا با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به بازار عرضه شده اما می‌توانید مدل 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضا ذخیره سازی خارجی را نیز در بازار پیدا کنید. این گوشی باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد، از شارژ سیمی 45 واتی و شارژ بی‌سیم 10 واتی پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار و ویژگی‌های خاص

نرم افزار گوشی s23 ultra، One UI 5.1 با اندروید 13 می‌باشد. یک ویژگی جدید که به این سری گلکسی اضافه شده محافظت از اطلاعات حساس داخل گاوصندوق می‌باشد. اطلاعات شخصی شما در Knox Vault محافظت می‌شود. این پلتفرم امنیتی یک سیستمی مبتنی بر سخت افزار است و به روش‌های مختلفی از جمله رمز عبور، داده بیومتریک از حملات شخص ثالث به گوشی شما جلوگیری می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این گلکسی داشتن قلم S Pen است. این روزها تعداد کمی از گوشی‌ها با قلم عرضه می‌شوند. 

راهنمای خرید قسطی گوشی s23 ultra

اگر قصد خرید قسطی گوشی s23 ultra دارید توصیه می‌کنیم به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. در این سایت شرایط ویژه‌ای برای خرید نقدی و خرید اقساطی این کالا وجود دارد. همچنین برای مشاهده قیمت‌ها و شرایط فروش قسطی سایر کالای دیجیتال می‌توانید به صفحه اصلی این سایت مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a24 سامسونگ از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی a24 سامسونگ از قسطی کلاب
اگر قصد خرید قسطی گوشی a24 سامسونگ را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید قسطی لپتاپ گیمینگ لنوو

خرید قسطی لپتاپ گیمینگ لنوو
برند لنوو یکی از بهترین برندهای تولید کننده لپ تاپ است که محصولاتی باکیفیت دارد. برای خرید قسطی لپتاپ گیمینگ لنوو به بخش لپ‌ تاپ در...