خرید قسطی s23 ultra با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/9 15:43:08

اگر تمایل به خرید قسطی s23 ultra با چک دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش ویژه ما مطلع شوید.


خرید قسطی s23 ultra با چک


گوشی s23 چه تفاوتی با s23 ultra دارد؟ 

شرکت سامسونگ در سال جاری، اقدام به معرفی پرچمدار جدید خود یعنی گوشی s23 ultra کرده است. تلفن‌های هوشمند سری اس سامسونگ، همواره در بین عاشقان گوشی‌های پرچمدار در جهان، جایگاه ویژه‌ای دارند. با وجود اینکه انتقادات بسیاری از بابت عدم تغییرات ظاهری چشمگیر نسبت به نسل قبل در این گوشی وجود دارد، بیشتر تمرکز بر روی تغییرات سخت‌افزاری بوده‌ است. در این مقاله می‌خواهیم اصلی‌ترین ارتقاهایی که در این گوشی رخ داده است را برای علاقه مندان و افرادی که قصد خرید قسطی s23 ultra را دارند، آشنا کنیم. 

در صورتی که به طراحی بدنه گوشی s23 ultra و نسل قبل آن یعنی S22 ultra نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که برخی تغییرات جزئی در نسل جدید ایجاد شده است. سایز نمایشگر کمی کمتر شده و بخش جانبی بدنه گوشی که در نسل قبلی حالت خمیده مانندی داشت، در نسل جدید کمی صاف‌تر شده است. این سبک طراحی باعث می‌شود تا در دست گرفتن گوشی، آسان‌تر باشد.

بدنه گوشی s23 ultra همانند نسل قبلی در برابر تماس با آب مقاوم بوده و به استاندارد IP68 مجهز شده است. همچنین شارژ سریع 45 واتی به همراه قابلیت شارژ بی سیم، از دیگر مشخصات این گوشی است. البته باید در نظر داشته باشید که با خرید اقساطی s23 ultra و حتی با خرید نقدی آن باید هزینه جداگانه را برای شارژر در نظر بگیرید. بدین دلیل که گوشی‌های شرکت سامسونگ در این مدل همانند نسل جدید پرچمداران شرکت اپل، فاقد شارژر می‌باشند. 

سخت افزار گوشی گلکسی s23 ultra

گوشی s23 ultra در بخش فنی، فراتر از انتظارها عمل کرده و اس 23 را به بهترین سخت‌افزار ممکن در سال 2023 مجهز کرده است. ابتدا از چیپست این گوشی شروع کنیم که در این گوشی از چیپست‌های ساخت شرکت کوالکام سری اسنپدراگون 8 نسل دوم استفاده شده است. این چیپست دارای معماری 4 نانومتری بوده و کمتر تراشه‌ای در تلفن همراه، توانایی رقابت با آن را دارد. پردازنده مرکزی از نوع 8 هسته‌ای بوده و از نظر پردازنده گرافیکی نیز باید بگوییم که در این گوشی از پردازنده سری Adreno 740 استفاده شده است. برای خرید قسطی s23 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی s23 ultra در کانفیگ‌های مختلفی به بازار معرفی شده است. در این گوشی، امکان نصب کارت حافظه جانبی وجود ندارد و شما می‌توانید از بین نسخه‌های 256 و 512 گیگابایت و یا نسخه یک ترابایتی، یک گزینه را انتخاب کنید. برای حافظه رم دستگاه نیز امکان انتخاب از بین نسخه‌های 8 گیگابایتی و 12 گیگابایتی وجود دارد. شرکت سامسونگ برای گوشی s23 ultra تصمیم گرفته است تا از اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 استفاده کند. با خرید اقساطی s23 ultra از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

دوربین گوشی گلکسی s23 ultra

گوشی s23 ultra در بخش دوربین نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در این گوشی، از چهار لنز جداگانه استفاده شده است که لنز اصلی 200 مگاپیکسلی بوده و تصاویر واید را ذخیره می‌کند. لنز دوم 10 مگاپیکسلی بوده و برای تصاویر پریسکوپ تله فوتو به کار می‌رود. لنز سوم 10 مگاپیکسلی بوده و برای تله فتو به کار می‌رود. لنز آخر نیز از نوع 12 مگاپیکسلی برای تصاویر اولترا واید است. فیلمبرداری با گوشی s23 ultra هیجان ویژه‌ای دارد. صاحبان این گوشی می‌توانند از فیلمبرداری با کیفیت 8K لذت ببرند. همچنین امکان فیلمبرداری با کیفیت‌های پایین‌تر وجود دارد. 

خرید قسطی s23 ultra در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

اگر این گوشی را به عنوان تلفن همراه بعدی خود انتخاب کرده‌اید و قصد خرید آن را دارید، شرکت قسطی کلاب را به شما معرفی می‌کنیم. در قسطی کلاب، امکان خرید اقساطی s23 ultra به عنوان یکی از انواع کالای دیجیتال موجود در این سایت وجود دارد. قسطی کلاب، به عنوان یک پلتفرم جامع که در حوزه فروش قسطی انواع کالا فعالیت می‌کند. در قسطی کلاب شما می‌توانید از طرح‌های فروش اقساطی مختلف به طور همزمان استفاده کرده و تلفن خود را با بهترین شرایط موجود در بازار خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی نوت 8 پرو

فروش قسطی نوت 8 پرو
برند شیائومی بازار موبایل ایران را قبضه کرده است و فروش بسیار بالایی در این چند ماه گذشته داشته است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی نوت ...

خرید قسطی مک بوک با چک

خرید قسطی مک بوک با چک
برند اپل برندی موفق و مشهور در دنیا است که محصولات لوکس و با کیفیتی دارد. برای خرید قسطی مک بوک با چک به بخش لپ تاپ در دسته...