خرید اقساطی آیپد پرو2021

تاریخ انتشار:
1403/2/22 11:50:14

اگر تمایل به خرید اقساطی آیپد پرو2021 با شرایطی آسان دارید به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی آیپد پرو2021


مشخصات ظاهری آیپد پرو 2021

اگر به دنبال تبلتی با قدرتی در سطح لب تاپ‌های گرافیکی هستید، یکی از بهترین پیشنهادها برای شما، آیپد پرو 2021 است. این محصول مانند اکثر محصولات شرکت اپل، از قیمت نسبتا بالایی بهره برده است، اما شما می‌توانید با خرید قسطی آیپد پرو2021 این محصول جذاب را تهیه کنید. بهره‌مندی از ویژگی‌های جذاب و بروز توانسته است این آیپد را نسبت به سایر رقبای خود پیشتاز کند. در ادامه مطلب به بررسی این محصول می‌پردازیم.

خرید قسطی آیپد پرو2021 سبب بهره مندی شما از آیپدی با طراحی ساده اما بسیار شیک می‌شود. طراحی آیپدهای شرکت اپل، معمولا ساده و بدون جزئیات زیاد است، اما در آیپد پرو 2021 مهندسان اپل توانسته‌اند با بازطراحی این محصول، محصولی ساده اما بسیار زیبا و شیک را طراحی کنند. این دستگاه مانند سری‌های قبلی خود از بدنه یکپارچه آلومینیومی بهره برده است. لبه‌های تخت در کناره‌های دستگاه، سبب کارایی بهتر و القای حس بهتری به کاربر شده است. از دیگر تغییرات این نسل از آیپد نسبت به سری‌های قبلی خود می‌توان به کاهش ضخامت دستگاه اشاره کرد که سبب ظرافت بیش از حد آن شده است. 

مشخصات فنی و دوربین  آیپد پرو 2021 

شما با خرید قسطی آیپد پرو2021 صاحب این آیپد فوق العاده زیبا خواهید شد. در قسمت پایینی آیپد پرو 2021، درگاه شارژ و اسپیکرهای دستگاه مشاهده می‌شود.

در لبه راست، کلیدهای خاموش و روشن کردن آیپد و کلید کم و زیاد کردن صدا قرار گرفته است. طراحی پشت دستگاه را می‌توان یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های این دستگاه در نظر گرفت. قرار گیری ماژول مربعی شکل دوربین در گوشه دستگاه و قرار گیری لوگوی معروف شرکت اپل در قسمت وسط دستگاه، سبب جذابیت آیپد شده است. در جلوی دستگاه شاهد صفحه نمایشی خیره کننده با حاشیه‌های اطراف ظریف هستیم. قرارگیری دوربین جلو و حسگرهای آیپد در قسمت بالای صفحه نمایش سبب شده که در این دستگاه خبری از بریدگی نمایشگر نباشد. 

بهره مندی از سخت افزار قدرتمند، سبب بالا بودن قیمت این محصول شده است اما شما می‌توانید با خرید قسطی آیپد پرو2021 از این محصول قدرتمند بهره مند شوید. یکی از پیشرفت‌های فوق العاده این محصول نسبت به نسل‌های قبلی خود، بهره مندی از تراشه قدرتمند M1 است. 

آیپد پرو 2021 از نمای جلو و عقب 

از دیگر نکات سخت افزاری محصول، می‌توان به بهره مندی از 8 هسته قدرتمند در سخت افزار و مقدار رم 8 گیگابایت اشاره کرد که سبب قدرتمندی فوق العاده دستگاه شده است. این محصول در مدل‌هایی با ظرفیت‌های 128، 256،  512 گیگابایتی و 1 و 2 ترابایت، به بازارهای جهانی عرضه شده است. از دیگر ویژگی‌های دستگاه می‌توان به باتری لیتیومی با ظرفیت 10758 میلی آمپر ساعت در کنار شارژ سریع 18 وات اشاره کرد. بهره مندی از دستیار صوتی siri، پشتیبانی از قلم لمسی، اسپیکرهای استریو و فیس آیدی، از دیگر امکانات این کالای دیجیتال است. 

مشخصات دوربین آیپد پرو 2021

خرید قسطی آیپد پرو2021 باعث بهره مندی شما از آیپدی با دوربین‌های باکیفیت و فوق العاده می‌شود. در قسمت پشتی آیپد پرو 2021 ماژول دوربین مشاهده می‌شود که محل قرارگیری دو دوربین محصول است. دوربین 12 مگاپیکسلی به همراه بهره مندی از فوکوس خودکار و دوربین 10 مگاپیکسلی اولترا واید، دوربین‌های پشتی آیپد را تشکیل داده‌اند. 

از قابلیت‌های جذاب دوربین‌های این محصول می‌توان به فیلم برداری 4k با نرخ 60 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری صحنه آهسته فوق العاده با نرخ 120 فریم بر ثانیه اشاره کرد. در جلو دستگاه، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با کیفیت به کار برده شده است. از قابلیت‌های دوربین سلفی آیپد پرو 2021 می‌توان به ارائه میدان دید وسیع 122 درجه‌ای و تعقیب خودکار چهره افراد اشاره کرد. 

نحوه خرید قسطی آیپد پرو2021

امروزه با توجه به قیمت بالای محصولات اپل، شاید خرید نقدی برای همه عموم امکان پذیر نباشد، اما شما می‌توانید محصولات اپل مانند آیپد پرو 2021 را در سایت قسطی کلاب، به صورت خرید اقساطی تهیه کنید. خرید قسطی آیپد پرو2021 در سایت قسطی کلاب، سبب آسانی خریداران در خرید و پرداخت وجه کالاهای خریداری شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی مانیتور

فروش قسطی مانیتور
اگر تمایل به خرید قسطی مانیتور دارید و نیاز به داشتن اطلاعات در مورد یک لپتاپ مناسب، به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی گوشی s22 اولترا با چک

خرید قسطی گوشی s22 اولترا با چک
یکی از بهترین مدل‌های سامسونگ بی شک مدل s22 ultra می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s22 اولترا با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای...