خرید قسطی گوشی redmi note 10s

تاریخ انتشار:
1403/2/27 06:55:55

اگر به دنبال یک گوشی با کیفیت و عالی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی redmi note 10s از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال می‌باشد.


خرید قسطی گوشی redmi note 10s


مشخصات فنی گوشی REDMI NOTE 10S

شرکت شیائومی از جمله برندهای نوظهور در زمینه کالای دیجیتال و به خصوص گوشی‌های موبایل می‌باشد. با وجود این که این شرکت سابقه چندانی ندارد اما در طی سال‌های اخیر با تولید گوشی‌های باکیفیت و بادوام توانسته توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند. مدل REDMI NOTE 10S از جمله مدل‌های بسیار محبوب شیائومی است که در صورت نیاز می‌توان از سایت قسطی کلاب نسبت به خرید قسطی گوشی redmi note 10s اقدام کنید.  

گوشی REDMI NOTE 10S از نظر فنی و سخت افزاری جزو گوشی‌های میان رده محسوب می‌شود و برای کاربرانی که به دنبال انتخاب یک گوشی در سطح متوسط اما با کیفیت هستند گزینه خوبی است.

گوشی REDMI NOTE 10S دارای وزنی معدل 178 گرم بوده و ابعاد آن 160*74*8 میلی متر می‌باشد. این گوشی قادر است به طور همزمان از دو سیم کارت با سایز نانو پشتیبانی کند و از این جهت برای کاربرانی که بیش از یک سیم کارت دارند مزیت خوبی است. برای خرید اقساطی گوشی redmi note 10s به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پردازنده به کار رفته در سیستم فنی گوشی REDMI NOTE 10S از مدل Dual-Core Cortex-A76 می‌باشد و قادر است اطلاعات و دستورات را با فرکانس پردازشی 2 گیگاهرتز مورد بررسی قرار دهد. این پردازنده به صورت 64 بیتی کار می‌کند و از نظر توان پردازشی وضعیت بسیار مطلوبی دارد و قادر است از عهده بازی‌های روز دنیا و همچنین نرم افزارهای مختلف برآید.

حافظه داخلی از جمله معیارهای بسیار مهم برای هر کاربری می‌باشد. ظرفیت 128 گیگابایتی گوشی REDMI NOTE 10S برای عمده افراد فضای مناسبی است و می‌توانند بدون دغدغه فایل‌ها و اطلاعات خود را در حافظه داخلی دستگاه نگهداری کنند. برای خرید قسطی گوشی redmi note 10s به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

رم تعبیه شده در گوشی REDMI NOTE 10S ظرفیتی معادل 8 گیگ دارد که از این نظر توان عملکردی بسیار خوبی برای گوشی فراهم می‌کند. رم 8 گیگابایتی گوشی REDMI NOTE 10S از بروز مشکلاتی نظیر هنگی و کند شدن گوشی جلوگیری می‌کند و در اجرای بازی‌های سنگین یا نرم افزارهای پیشرفته می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

خرید اقساطی گوشی REDMI NOTE 10S از سایت قسطی کلاب برای افرادی که به دنبال گوشی با رم بالا هستند انتخاب خوبی است. صفحه نمایش این گوشی 6 اینچی بوده و دارای فناوری AMOLED است. رزولوشن نمایش تصاویر در این گوشی 1080*2400 پیکسل می‌باشد و در حالت کلی در نمایش تصاویر کیفیت خوبی دارد.

گوشی REDMI NOTE 10S دارای 4 ماژول دوربین در پشت می باشد که به ترتیب دارای کیفیت های 64 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل ، 2 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل است. همچنین دوربین سلفی این موبایل کیفیت 13 مگاپیکسلی داشته و برای تصویربرداری مناسب است. باتری لیتیومی 5000 آمپر گوشی REDMI NOTE 10S از نقاط قوت آن به شمار می رود. این گوشی در نگهداری شارژ توان خوبی دارد. 

شرایط خرید قسطی گوشی REDMI NOTE 10S از قسطی کلاب

سایت قسطی در زمینه فروش قسطی موبایل، لوازم خانگی و اداری، لوازم یدکی ماشین و لوازم آرایشی فعالیت گسترده‌ای دارد. چنانچه قصد خرید اقساطی گوشی شیائومی دارید می‌توانید از طریق این وب سایت نسبت به خرید مدل مورد نظر خود اقدام کنید.

در حال حاضر قسطی کلاب برای کاربرانی که قصد خرید اقساطی گوشی REDMI NOTE 10S دارند 3 طرح مختلف ارائه می‌کند و کاربر می‌تواند بسته به شرایط مالی خود یکی از این طرح‌ها را برای خرید انتخاب کند. در این طرح‌ها، کاربر می‌تواند با ارائه چک یا سفته و بدون پیش پرداخت به صورت قسطی خرید کند. لازم به ذکر است که سایت قسطی کلاب در ارائه خدمات خود نیاز به معرفی ضامن معتبر ندارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی S22 اولترا

خرید اقساطی گوشی S22 اولترا
گوشی جدید سامسونگ از سری S است و کیفیتی بی نظیر دارد. برای خرید اقساطی گوشی S22 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی Y8S هواوی

خرید قسطی گوشی Y8S هواوی
اگر علاقه‌مند به خرید محصولات هوآوی هستید و مدل گوشی y8s را می‌پسندید، پیشنهاد می‌کنیم به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی...