خرید قسطی گوشی A33

تاریخ انتشار:
1403/2/27 23:21:30

یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ که بسیار مقرون به صرفه می‌باشد، گلکسی a33  است. برای خرید قسطی گوشی A33 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی A33


گوشی A33 

گوشی A33 سامسونگ، یکی از محصولات میان رده و خوش قیمت این برند می‌باشد، که در عین حال از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است. بدین ترتیب، خرید نقدی و یا خرید قسطی گوشی A33، یک انتخاب ایده آل برای آن دسته از افرادی می‌باشد، که به دنبال تهیه یک گوشی مناسب، برای استفاده‌های روزمره خود هستند. از این روی، در ادامه این مقاله به بررسی و تحلیل این محصول جذاب از کمپانی سامسونگ خواهیم پرداخت. 

نکاتی در رابطه با خرید اقساطی گوشی A33 

با خرید گوشی A33، شما با یک گوشی خوش دست و کارآمد مواجه خواهید شد. در واقع، اگر به دنبال جایگزینی برای گوشی‌های پرچمدار سامسونگ هستید، قطعا A33 می‌توانید شما را به هدفتان نزدیک کند. این گوشی میان رده در چهار رنگ زیبای سفید، مشکی، گلبهی و آبی به بازار عرضه شده است و به گواهی IP67 مجهز می‌باشد. از این روی، نه تنها در برابر گرد و غبار مقاوم است. بلکه، به مدت 30 دقیقه می‌تواند در عمق یک متری آب نیز، دوام بیاورد.

خرید اقساطی گوشی گلکسی A33، یک نمایشگر 6.4 اینچی بسیار با کیفیت و با وضوح تصویر بالا را در اختیار شما قرار می‌دهد. صفحه نمایش این گوشی، از نوع لمسی خازنی (Super Amoled) بوده و ماکزیمم نرخ تازه سازی آن 90 هرتز است. همچنین، لنز دوربین سلفی A33 نیز، به صورت یک ناچ قطره‌ای بسیار کوچک، بر روی نمایشگر آن تعبیه شده است.

از دیگر نقاط قوتی که در خرید قسطی گوشی A33، قابل مشاهده است، مربوط به عملکرد باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت آن است. این باتری قدرتمند، در طی استفاده‌های معمولی، در حدود یک روز و نیم بازدهی داشته و با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، تنها در 30 دقیقه، 50 درصد از ظرفیت آن شارژ خواهد شد.  

مشخصات فنی

به منظور خرید اقساطی گوشی A33، مطالعه مشخصات فنی این محصول، خالی از لطف نیست.

تاریخ معرفی و عرضه در بازار: مارس 2022
سیستم عامل: اندروید 12
رابط کاربری: One UI 4.1
پردازنده مرکزی: Samsung Exynos 1280 (8 هسته‌ای و 5 نانومتری)
پردازنده گرافیکی: Mali-G68
رنگ بندی: آبی، سفید، مشکی و گلبهی
ابعاد: 8.1 * 74 * 159.7 میلی متر
وزن: 186 گرم
تعداد سیم کارت‌های قابل پشتیبانی: دو عدد
رزولوشن تصویر: 1080 * 2400 پیکسل
تراکم پیکسلی: تقریبا 411 پیکسل
نوع نمایشگر: Super AMOLED / لمسی خازنی
ابعاد صفحه نمایش: 6.4 اینچ
نرخ تازه سازی نمایشگر: 90 هرتز
ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر بر ساعت
قابلیت شارژ سریع: دارد / 25 وات
رزولوشن دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
رزولوشن پکیج دوربین پنل پشتی: 48 / 8 / 5 / 2 مگاپیکسل
پشتیبانی از جک 3.5 میلیمتری هندزفری: ندارد
پشتیبانی از حافظه خارجی: دارد
نوع اسپیکر: دوگانه / استریو
حافظه داخلی: 128 گیگابایت با RAM 6 گیگابایت، 128 گیگابایت با RAM 8 گیگابایت، گیگابایت با RAM 8 گیگابایت
سایر ویژگی‌ها: پشتیبانی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، حسگر accelerometer، gyro، compass، Virtual proximity sensing، Wi-Fi Direct، Wi-Fi Hotspot، بلوتوث 5.1
گواهی‌ها: گواهی IP67 

جمع بندی 

برخی از نقاط ضعف و قوتی که در خرید قسطی گوشی A33، گزارش شده‌اند، عبارتند از:

نقاط مثبت: نمایشگر جذاب و با کیفیت، باتری قدرتمند و نرم افزار روان
نقاط منفی: سخت افزار می‌توانست بهتر باشد. 

خرید اقساطی گوشی A33 در وب سایت قسطی کلاب 

امروزه، با توجه وضعیت اقتصادی کشور می‌توان انواع کالای دیجیتال را، به صورت قسطی تهیه نمود. بدین وسیله، افرادی که توان پرداخت هزینه یک گوشی همراه، تبلت را، به صورت یکجا ندارند نیز، قادر به خرید می‌باشند. وب سایت قسطی کلاب، یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کشور است، که سال‌ها است در زمینه فروش قسطی محصولات خود فعالیت می‌کند. تنها با مطالعه بخش خرید اقساطی در این پلتفرم، می‌توانید از شرایط و نحوه سفارش مطلع شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس ویژه کارمندان

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس ویژه کارمندان
گوشی ایفون یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت اپل است. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید هارد اکسترنال

خرید هارد اکسترنال
در سال های اخیر ما شاهد گسترش و توسعه وسایل دیجیتال در سراسر جهان می باشیم. شما برای ذخایر اطلاعات ضروری خود نیاز دارید که از این وسایل...