خرید قسطی ظرف شویی سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/22 21:14:19

یکی از بهترین برندهای کره جنوبی بی شک سامسونگ است. برای خرید قسطی ظرف شویی سامسونگ به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ظرف شویی سامسونگ

ماشین ظرفشویی سامسونگ

امروزه ماشین ظرفشویی یکی از وسایل کاربردی در آشپزخانه محسوب می‌شود و برای افزایش سرعت کارها بسیار کارآمد است. برندهای مختلفی شروع به تولید این لوازم خانگی کاربردی کردند و یکی از این برندها سامسونگ می‌باشد.

سامسونگ یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است و به دلیل کیفیت بالای محصولاتش جزو پرفروش‌ترین برندهای بازار محسوب می‌شود. ماشین ظرفشویی یکی از محصولات کاربردی در هر آشپزخانه‌ای است که خرید آن به صورت قسطی یک فرصت عالی محسوب می‌شود. در ادامه درباره مشخصات و نحوه خرید قسطی ظرف شویی سامسونگ بیشتر صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید. 

مشخصات و قابلیت‌های ظرفشویی سامسونگ

ماشین ظرفشویی سامسونگ از لحاظ امکانات و قابلیت‌ها بسیار پیشرفته و مدرن است. ظرفیت این ماشین ظرفشویی 12 تا 14 نفره بوده و دارای وزن 55 کیلوگرم می‌باشد. مصرف انرژی ظرفشویی‌های سامسونگ بسیار کم بوده و دارای عملکرد مطلوبی هستند. یکی از قابلیت‌های ماشین ظرفشویی سامسونگ تکنولوژی واتروال است. به شستشوی خطی ظروف توسط دو بازوی متحرک تکنولوژی واتروال گفته می‌شود. خرید اقساطی ظرف شویی سامسونگ برای خانواده‌های کم جمعیت و پرجمعیت فرصت بسیار مناسبی است.

قفسه‌های ماشین ظرفشویی سامسونگ قابلیت جابجا شدن دارند و ظرفیت کافی برای قرار دادن ظروف بزرگ مانند قابلمه‌هایی تا سایز 36 سانتی متر را دارد. میزان متوسط آبی که در ماشین ظرفشویی سامسونگ مصرف می‌شود حدود 9.7 لیتر است.

ماشین ظرفشویی سامسونگ دارای 6 روش متنوع شستشو است و برای استریل کردن ظروف دمای آب تا 80 درجه افزایش می‌یابد. دکمه خاموش و روشن کردن، شروع جداگانه برای ضدعفونی و خشک کردن، شروع با تاخیر، خودشویی و اتوماتیک، وجود 5 آبپاش برای شستشوی بهتر ظروف برخی از امکانات ماشین ظرفشویی سامسونگ است.

ماشین ظرفشویی سامسونگ قابلیتی به نام Zone Booster دارد و این قابلیت باعث می‌شود تا ظرف‌هایی که نیاز به زمان بیشتری برای شستشو دارند در یک سمت قرار بگیرند و لکه‌های چربی که بر روی آنها خشک شده‌اند به خوبی از بین بروند. داشتن بازوهای متعدد آبپاش باعث شستشوی تمیز ظروف می‌شود و هیچ لکه‌ای بر روی ظرف‌ها باقی نمی ماند. خرید قسطی ظرف شویی سامسونگ با امکانات و قابلیت‌هایی که دارد یک فرصت بی‌نظیر است. 

مشخصات ماشین ظرفشویی سامسونگ 

این ظرفشویی دارای خشک کن اتوماتیک است و بعد از فرآیند شستشو درب ظرفشویی باز شده و بخار موجود در ماشین خارج می‌شود. قسمت بالای ظرفشویی فن قرار دارد و باعث می‌شوند فرآیند خشک شدن ظروف سریعتر انجام شود. یکی از برنامه‌های شستشو در این ظرفشویی، Daily 55 Cycle است و برای شستشوی روزانه بسیار کاربردی می‌باشد. فرآیند شستشو به طور معمول 3 ساعت طول می‌کشد، اما با انتخاب گزینه Daily 55 Cycle در مدت زمان 55 دقیقه شستشوی ظروف به اتمام می‌رسد. برای اطلاع از خرید اقساطی ظرف شویی سامسونگ تا انتها همراه ما باشید.

خرید قسطی ظرف شویی سامسونگ

برند سامسونگ از تولیدکنندگان برتر لوازم خانگی است و یکی از محصولات باکیفیت آن ماشین ظرفشویی می‌باشد. عملکرد و قابلیت‌های موجود در ماشین ظرفشویی‌های سامسونگ در سطح بسیار بالایی قرار دارند. یکی از دلایلی که افراد زیادی تمایل دارند ماشین ظرفشویی با برند سامسونگ خریداری کنند طول عمر بالای این محصول است. قیمت این کالای خانگی به دلیل کیفیت بالایی که دارد نسبت به سایر ماشین ظرفشویی‌های موجود در بازار بیشتر است. خرید اقساطی ظرف شویی سامسونگ یک پیشنهاد عالی برای افرادی است که تمایل به خرید این لوازم خانگی دارند.

قسطی کلاب وب سایتی معتبر در زمینه فروش قسطی و نقدی انواع لوازم خانگی است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی این محصول وارد وب سایت قسطی کلاب شده و بعد از انتخاب کالای مورد نظر خود از روش پرداخت اقساطی استفاده کنید. پرداخت اقساطی بلند مدت در قسطی کلاب یک فرصت مناسب برای افرادی است که می‌خواهند جهیزیه خریداری کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لوازم خانگي جی پلاس

خرید قسطی لوازم خانگي جی پلاس
جی پلاس برند موفق ایرانی در خاورمیانه با تنوع بی نظیر محصولات دارای مشتریان فراوانی است. برای خرید قسطی لوازم خانگي جی پلاس...

خرید قسطی مبل خانگی

خرید قسطی مبل خانگی
شما می‌توانید برای خرید قسطی مبل خانگی به بخش مبلمان خانگی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش...