خرید قسطی گوشی s24 ultra چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/20 05:21:54

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s24 ultra با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s24 ultra چکی



مقدمه

اخیرا با ورود محصول اخیر شرکت سامسونگ به بازار کالای دیجیتال سرو صدای زیادی در مورد آن ایجاد شده است. زیرا که این مدل از گوشی اولین گوشی می‌باشد که از فناوری بسیار جدید هوش‌مصنوعی استفاده می‌نماید. خرید قسطی گوشی s24 ultra با توجه به امکانات مذکور می‌تواند برای همه بسیار جذاب و ایده‌آل باشد. 

بررسی فنی و تخصصی گوشی s24 ultra

با خرید اقساطی گوشی s24 ultra می‌توانید از فناوری‌های زیر استفاده نمایید:

این گوشی دوسیم‌کارته در تاریخ 24 ژانویه 2024 به بازار‌های جهانی عرضه شده است. گوشی s24 ultra به صورت اورجینال از اندروید ورژن 14 استفاده می‌نماید. این نسخه قابلیت ارتقا دارد و با استفاده از رابط کاربری ورژن One UI 6.1 با این دیوایس ارتباط برقرار می‌کند.

با خرید قسطی گوشی s24 ultra از یک گوشی با ابعاد 162.3 در 79 در 8.6 میلی‌متر و وزن 233 گرم می‌توانید استفاده نمایید. بدنه این گوشی از جنس فلز با کیفیت، مقاوم و سبک تیتانیوم می‌باشد. این مدل در رنگ‌های مشکی، خاکستری، بنفش، زرد، سبز، نارنجی و ارغوانی تولید شده است.

گوشی s24 ultra از یک مانیتور 6.8 اینچی از جدید‌ترین نسل صفحه‌نمایش یعنی Dynamic LTPO AMOLED 2X استفاده می‌کند. این مانیتور دارای Refresh Rate برابر 120 هرتز بوده و رزولوشنی برابر 1440 در 3088 پیکسل را به کاربر خود تحویل می‌دهد. این مانیتور از فناوری Always-on Display نیز استفاده می‌نماید.

این دستگاه از یک سخت‌افزار قوی در ساختار خود استفاده می‌کند. این گوشی در بخش CPU از یک تراشه 4 نانومتری 8 هسته‌ای استفاده می‌کند. در قسمت GPU نیز این گوشی از یک پردازنده گرافیک 1 گیگا‌هرتزی از نوع Adreno 750 بهره می‌برد. ترکیب این دو تراشه قدرتمند سرعت و قدرت پردازش بسیار بالایی را به این دیوایس خواهد داد.

خرید اقساطی گوشی s24 ultra را می‌توانید در مدل‌های 256 گیگابایت / 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت / 12 گیگابایت رم با قسمت‌های مختلف خریداری نمایید. گوشی s24 ultra اسلات استفاده از مموری کارت ندارد. همچنین نوع هارد داخلی که این دستگاه از آن استفاده می‌کند از نسل جدید اسن سخت‌افزار‌ها یعنی UFS 4.0 می‌باشد. 

از دیگر ویژگی‌های گوشی s24 ultra می‌توان به موارد زیر اشاره کرد!

دوربین اصلی گوشی s24 ultra در پنل پشتی یک دوربین 3 لنز با قدرت‌های 200، 12 و 50 مگا‌پیکسل می‌باشد. این دوربین قادر است تا فیلم‌برداری با کیفیت 8K را برای کاربر خود فراهم نماید. این دوربین‌ها برای اولین بار در جهان قادر هستند تا از هوش مصنوعی استفاده نمایند.
دوربین سلفی این دستگاه با قدرت 12 مگا‌پیکسل بوده و قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K را نیز خواهد داشت.

با خرید قسطی گوشی s24 ultra از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت می‌توانید استفاده کنید. این باتری از فناوری فست شارژ بی سیم و با سیم مس‌تواند استفاده نماید. همچنین فناوری‌هایی مانند: Qi ، PMA و Power Delivery 3 در این باتری قرار داده شده است. آداپتور شارژر این دستگاه 45 واتی می‌باشد. این آداپتور توسط سیم از نوع USB Type-C 3.2این باتری را شارژ خواهد کرد. گوشی s24 ultra اسلات OTG را نیز ساپورت می‌کند. در بخش ملزومات صوتی این دیوایس از یک بلند‌گوی استریو دوگانه با قابلیت تولید صدای 32 بیتی بهره‌مند است.

پکیج سنسوری این گوشی یک پک کامل و شامل: حسگر اولتراسونیک اثر انگشت زیر مانیتور، سنسور شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب‌نما و فشار‌سنج هوا می‌باشد. خرید اقساطی گوشی s24 ultra باعث خواهد شد تا از آخرین فناوری اینترنت همراه یعنی 5G و بلوتوث ورژن 5.4 و همچنین شبکه وای‌فای از نوع Tri-Band و Wi-Fi Direct بهره‌مند شوید. این محصول سامسونگ اولین دیوایسی می‌باشد که از فناوری جالب هوش مصنوعی در آن استفاده شده است.

بهتر است خرید قسطی گوشی s24 ultra از کدام مجموعه انجام دهیم؟

خرید اقساطی جدیدترین محصولات عرضه شده در بازار دیجیتال را می‌توانید از قسطی کلاب انجام دهید. فروش قسطی و نقدی طیف وسیعی از محصولات مورد نیاز خانواده‌ها در این فروشگاه آنلاین امکان‌پذیر می‌باشد. این محصولات در دسته‌بندی‌های لوازم‌خانگی، محصولات بهداشتی و آرایشی، لوازم دیجیتال و حتی خودرو قرار داده شده است. خرید آنلاین از تمام نقاط ایران از سایت این مجموعه امکان‌پذیر است. مشتریان خرید آنلاین خود از این فروشگاه را با توجه به زیر ساخت‌های این مجموعه با اطمینان انجام دهند زیرا‌که این فروشگاه بزرگترین فروشگاه آنلاین کشور می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ با سفته

خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ با سفته
برای خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ با سفته الکترونیک یا چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید..

فروش اقساطی گوشی poco f3

فروش اقساطی گوشی poco f3
برای خرید اقساطی گوشی poco f3 که یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی است، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...