جدیدترین مدل گوشی سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/1/25 00:53:21

سامسونگ همیشه یکی از برند های پیشرو در تولید گوشی های پیشرفته روز دنیا بوده است و به صورت مداوم سعی در بروز رسانی محصول های خود دارد. به منظور مشاهده جدیدترین مدل گوشی سامسونگ به بخش فروش اقساطی سایت اقساطی موبایل مراجعه کنید.

                                                                     

         

سامسونگ یک برند پیشرو در تولید گوشی های باکیفیت

همانطور که بر همگان آشکار است، شرکت سامسونگ از شاخص های مختلفی برای تولید گوشی های هوشمند خود استفاده می کند. از جمله نکات مهم در تولید گوشی های هوشمند افزایش کیفیت آن ها می باشد. از این رو شرکت سامسونگ موفقیت های زیادی در این حیطه داشته است به گونه ای که شاهد پیشرفت گوشی های میان رده ای سامسونگ می باشیم.

با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از خریدار ها از گوشی های میان رده ای استفاده می کنند، ارتقاء آن ها تاثیر شگرفی در افزایش بازار کمپانی ها دارد. شرکت سامسونگ نیز با آگاهی از این مطلب در تلاش است که قابلیت گوشی های میان رده ای خود را تا سطح بالا افزایش دهد.

گوشی گلکسی A6 پلاس سامسونگ

همانطور که گفته شد، سامسونگ یکی از برند های معروف در طراحی، ساخت و تولید گوشی های مختلف در رده بندی های متفاوت است که با توجه به نیاز مشتری های خود رده های پایین، متوسط و بالا را با قیمت های مختلف تولید کرده است. ما در اینجا قصد داریم به شما گوشی گلکسی A6 پلاس را معرفی کنیم.

ویژگی های گوشی گلکسی A6 پلاس سامسونگ

بدنه این موبایل از فلز می باشد و همچنین صفحه نمایش این گوشی 6 اینچی است. این موبایل نیز از فناوری سوپر AMOLED استفاده می کند. رزولوشن تصاویر در این دستگاه 1080 در 2220 است.

از جمله ویژگی های عالی این صفحه نمایش زاویه دید بالا و رنگ های زنده و سیاه عمیق می باشد. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 450 استفاده می کند که یک تراشه هشت هسته ای است و می تواند فرکانس پردازشی 1.8 گیگا هرتزی را ارائه دهد.

انواع و اقسام بازی ها در این موبایل قابل اجرا می باشد سیستم عامل آن اندروید 8 اوریو است و همچنین ظرفیت باتری آن نیز 3500 میلی آمپر بر ساعت است. این باتری در استفاده معمولی می تواند تا یک روز دوام بیاورد، بنابراین هیچ گونه جای نگرانی برای خالی شدن باتری وجود ندارد و به راحتی می توانید با برنامه ریزی کامل شارژ باتری خود را حفظ کنید.

یکی دیگر از مزیت های این گوشی، دوربین اصلی این گوشی می باشد که قابلیت دو گانه دارد و یکی از سنسور 16 مگاپیکسلی و دیگری از سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده می کند. قابل توجه است که دوربین سلفی گوشی گلکسی A6 سامسونگ از نوع 24 مگاپیکسلی است.

قابلیت های کلی گوشی گلکسی A6 پلاس سامسونگ

جنس بدنه، فلز

صفحه نمایش، 6 اینچ

امکان نصب بازی های متفاوت

سیستم عامل، اندورید 8

ظرفیت بالای باتری

دوربین اصلی 16 مگاپیکسل

شرایط ویژه فروش گوشی های گلکسی سامسونگ در قسطی کلاب

همانطور که در جریان هستید، وضعیت اقتصادی و مالی بسیاری از افراد به گونه ای است که توانایی خرید گوشی های گلکسی سامسونگ به صورت نقدی امکان پذیر نیست.

 بیشتر افراد برای بهره مندی از قابلیت های این گوشی، تمایل دارند که گوشی ها سامسونگ را به صورت قسطی خریدای کنند تا از قابلیت های این برند استفاده کنند. از این رو فروشگاه قسطی کلاب در نظر دارد با ایجاد شرایط ویژه و به صورت اقساط، گوشی گلکسی سامسونگ را به فروش برساند.

قابل توجه است که قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی است و سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور خرید گوشی می باشد. با مشاهده جدید ترین مدل گوشی سامسونگ از طریق این سایت می توانید یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ipad pro 2020

خرید قسطی ipad pro 2020
تبلت‌های برند اپل با نام آیپد شناخته شده‌اند و از کیفیت و کارایی فوق‌العاده بالایی برخوردار می‌باشند. برای خرید اقساطی ipad pro 2020 به بخش...

خرید اقساطی ایرپاد 3

خرید اقساطی ایرپاد 3
جدیدترین محصولات شرکت اپل با نام AirPad3 روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی ایرپاد 3 به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...