فروش قسطي موتور برق

تاریخ انتشار:
1403/2/23 18:39:39

اگر قصد خرید قسطي موتور برق با شرایطی بی نظیر  را دارید، به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

فروش قسطي موتور برق
بررسی موتور برق

موتور برق یکی از ضروری‌ترین ابزار برقی است که از انرژی الکتریکی برای تولید حرکت و قدرت استفاده می‌کند. موتور برق به صورت فعال در انواع ماشین آلات و دستگاه‌های صنعتی، خودروهای برقی، الکتروریسی پزشکی و بسیاری دیگر از کاربردها به کار می‌رود. موتور برق در دو نوع AC (جریان متناوب) و DC (جریان مستقیم) تولید می‌شود و بسته به کاربرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید قسطي موتور برق به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

معرفی بیشتر و کارکرد این ابزار برقی

همانطور که گفته شد، موتور برق به عنوان یک ابزار برقی، برای تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موتورها بر اساس اصل اساسی الکترومغناطیسی عمل می‌کنند. برای دیدن نحوه عملکرد موتور برق، ابتدا باید درباره اصل عملکرد تئوری موتور برق یعنی اصل لورنتز (Lorentz Force) بدانید. این اصل، بیان می‌کند که یک سیمی که برقراری ارتباطی با میدان مغناطیسی داشته باشد، به نیرویی در جهت عمودی بر روی خودش بر وجود می‌آورد.

با توجه به این اصل عملکرد، یک موتور برق شامل یک روتور و یک استاتور است. روتور به عنوان بخش متحرک، و استاتور به عنوان بخش ثابت عمل می‌کند. وقتی جریان الکتریکی از طریق استاتور عبور می‌کند، آن‌ها یک میدان مغناطیسی ایجاد می‌کنند. اگر روتور دارای میدان مغناطیسی قطبین باشد، بین میدان مغناطیسی روتور و میدان مغناطیسی استاتور، یک نیروی چرخش ایجاد می‌شود که به روتور می‌دهد تا حرکت کند. با افزایش تغییر هم‌نام بودن دو میدان مغناطیسی، سرعت روتور افزایش می‌یابد. کاربردهای مختلفی برای موتورهای برق وجود دارد، اعم از استفاده در ماشین آلات بزرگ صنعتی، خودروها، تجهیزات الکترونیکی، دستگاه‌های پزشکی و حتی در سایر زمینه‌های فناوری مانند رباتیک و اتوماسیون صنعتی است. با خرید اقساطي موتور برق از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

خصوصیات دیگر این محصول 

مشخصات ابن ابزار برقی، شامل ویژگی‌های مختلفی است که بسته به نوع و کاربرد مورد استفاده می‌تواند متفاوت باشد. قدرت موتور برق به وات (Watt) یا اسب بخار (HP) اندازه‌گیری می‌شود و نشان دهنده حداکثر توانی است که موتور برق می‌تواند تولید کند. گشتاور موتور برق به نیوتون-متر (Nm) اندازه‌گیری می‌شود و قدرت چرخش موتور برق را نشان می‌دهد.

سرعت این ابزار برقی به دور در دقیقه (rpm) اندازه‌گیری می‌شود و نشان دهنده سرعت چرخش موتور برق است. ولتاژ موتور برق به ولت (Volt) اندازه‌گیری می‌شود و نشان دهنده توانایی موتور برق برای کار در چهارچوب ولتاژ مشخص است. جریان موتور برق به آمپر (Ampere) اندازه‌گیری می‌شود و نشان دهنده توانایی موتور برق در تحمل جریان الکتریکی است. راندمان موتور برق نسبت ورودی توان به خروجی توان موتور برق است و به صورت درصد مشخص می‌شود. ابعاد موتور برق در ابعاد عرض، طول و ارتفاع اندازه‌گیری می‌شود و نشان‌دهنده اندازه و حجم موتور برق است. وزن موتور برق به کیلوگرم (kg) اندازه ‌گیری می‌شود و نشان دهنده وزن موتور برق است. برای خرید قسطي موتور برق به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطي موتور برق از قسطی کلاب

فروش قسطی، یکی از امتیازاتی است که فروشگاه اینترنتی و حضوری، به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در واقع با توجه به افزایش سرسام آور هزینه‌ها به خصوص در دنیای ابزار برقی، فروش و خرید اقساطی به مشتریان، کمک فوق العاده‌ای می‌کند. علاوه بر خرید نقدی، خرید قسطی موتور برق، از قسطی کلاب ممکن شده است. برای خرید قسطی موتور برق، بایستی به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و این محصول فوق العاده را خریداری نمایید. خرید قسطی موتور برق، از طریق سایت قسطی کلاب، بسیار آسان می‌‍باشد.

شما به عنوان خریدار، کافی است به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید. در قسطی کلاب، برای خرید قسطي موتور برق، مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز می‌کنید. بقیه مبلغ را با اقساط چندین ماهه با قسطی کلاب تسویه می‌‎کنید. مبلغ پیش پرداخت و تعداد ماه‌های بازپرداخت برای خرید اقساطي موتور برق، به شرایط مشتری و قسطی کلاب بستگی دارد. پس خرید قسطی موتور برق، با تمام امکانات و کیفیت بی‌نظیر برای شما فراهم می‌باشد. قسطی کلاب منتظر خرید شماست!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی دریل

خرید قسطی دریل
دریل یکی از ابزارهای مهم در کارگاه‌های صنعتی و تولیدی می‌باشد. برای خرید قسطی دریل به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی...

خرید قسطی موتور برق بنزینی هیوندای

خرید قسطی موتور برق بنزینی هیوندای
یکی از وسایل برقی مهم و اساسی در هر کارگاه و مکان صنعتی بی شک موتور برق می‌باشد. برای خرید قسطی موتور برق بنزینی هیوندای به بخش...