خرید قسطی گوشی a24 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/25 14:40:16

برند سامسونگ دارای تنوع بسیار بالایی در تولید تلفن همراه است. برای خرید قسطی گوشی a24 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی گوشی a24 سامسونگ


بررسی گوشی a24 سامسونگ!

آیا خرید قسطی گوشی A24 سامسونگ تاثیری در امور روزانه و یا کارهای مهم افراد دارد؟ امروزه تلفن همراه یکی از فناوری‌هایی است که کمتر کسی وجود دارد که از آن استفاده نکرده باشد. به عبارت دیگر، گوشی موبایل یکی از انواع کالای دیجیتال است که از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. 

لازم به ذکر است که این روزها، امکان خرید اقساطی و خرید نقدی این کالای دیجیتال وجود دارد. در حال حاضر این اسمارت فون‌ها، علاوه بر کارهای معمولی مانند تماس گرفتن، پیام فرستادن و یا عکس گرفتن، قابلیت‌های دیگری هم دارند. بسیاری از این قابلیت‌ها بسیار جذاب هستند. مثلا دوربین موبایل‌های هوشمند، این توانایی را دارند که به کمک یک اپلیکیشن، مانند یک دوربین مدار بسته عمل کنند. حال اگر قصد تهیه گوشی موبایل مثلا خرید اقساطی گوشی A24 سامسونگ را دارید، می‌توانید قابلیت‌های این گوشی را بررسی کنید. 

مشخصات گوشی A24 سامسونگ 

مشخصات گلکسی A24 سامسونگ 4G صفحه نمایشسوپر امولد (90 هرتز)

ابعاد صفحه نمایش6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش 1080 در 2340 پیکسل
ابعاد بدنه 162.1 در 77.6 در 8.3 میلی‌متر
وزن بدنه 195 گرم
ساخت بدنه جلوی شیشه‌ای، پشت پلاستیکی، فریم پلاستیکی
رنگ‌ها مشکی، سبز لیمویی، آبی، قرمز تیره
سیستم عامل(زمان عرضه)اندروید 13
رابط کاربریOne UI 5
پردازنده مدیاتک هلیو G99
پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
حافظه داخلی و رم 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم
128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم
128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم
فناوری شبکهGSM / HSPA / LTE
USBUSB Type-C 2.0
درگاه حافظه microSDXC (درگاه اختصاصی)
سیم کارت تک سیم‌کارته (نانو-سیم)، دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال)
باتری باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر
شارژدهی شارژ سریع 25 وات
دوربین لنز عریض 50 مگاپیکسل، لنز فوق عریض 5 مگاپیکسل، لنز ماکرو 2 مگاپیکسل
دوربین سلفی لنز عریض 13 مگاپیکسل
قابلیت‌های دوربین فلاش LED، پانوراما، HDR
حسگر اثر انگشت (کنار گوشی)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما 

دوربین‌های گوشی A24 سامسونگ 

با خرید قسطی گوشی A24 سامسونگ، قدم به دنیای گوشی‌های میان رده سامسونگ خواهید گذاشت. سامسونگ بعد از مدت زمان طولانی، طراحی جدیدی را در گوشی میان رده A24 ارائه کرده است که باعث شده این گوشی جذابیت خاصی پیدا کند. طراحی این گوشی نزدیک به طراحی گوشی S23، یکی از با کیفیت‌ترین محصولات سامسونگ، است. یعنی این شرکت سعی کرده با طراحی زیبای گوشی‌های هوشمند میان رده خود، در بازار گوشی‌های میان رده، جایگاه ویژه‌ای را داشته باشد. 

مزایای گوشی A24 سامسونگ پرچم دار گوشی میان رده 

گوشی A24 سامسونگ، این کالای دیجیتال، چه مزایایی دارد که نظرات مثبت زیادی را جلب کرده است؟ از جمله این مزایا موارد زیر است. روشنایی این گوشی طوری است که در نور شدید آفتاب هم، به راحتی می‌توانید با آن کار کنید. با توجه به ویژگی صفحه نمایش این گوشی، یعنی توانایی نرخ رفرش 90 هرتز، کاربران اسکرول روان و راحتی را تجربه می‌کنند. حسگر اثر انگشت این گوشی، با دقت بالا، اثر انگشت را تشخیص می‌دهد. برای خرید اقساطی گوشی a24 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

به علاوه، در این حسگر، ترکیب اثر انگشت و دکمه پاور باعث شده سرعت عملکرد بالایی ایجاد شود. تکنولوژی استفاده شده در پردازنده گوشی A24، این گوشی را به یک گوشی گیمینگ مقرون به صرفه تبدیل کرده که حتی مصرف انرژی آن را نسبت به نسل‌های قبلی، خیلی کمتر کرده است. این گوشی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD، امکان دسترسی به فضای ذخیره سازی تا حجم 512 گیگابایت را فراهم کرده است. این گوشی برای افرادی که کارهای سنگین با موبایل انجام می‌دهند، گزینه خوبی است. 

خرید اقساطی مطمئن با قسطی کلاب 

از طریق سایت قسطی کلاب، با آرامش خاطر، خرید اقساطی خود را انجام دهید. با خرید قسطی گوشی A24 سامسونگ از این سایت، علاوه بر پرداخت اقتصادی، مالک یکی از بهترین گوشی‌های میان رده خواهید شد. می‌توانید شرایط فروش قسطی این سایت را بررسی کنید و از طرح‌های متنوعی که متناسب با شرایط مشتریان گرامی مخصوصا بازنشستگان، کارمندان و مشاغل آزاد در نظر گرفته شده است، مطلع شوید. 

اگر تمایل دارید خرید اقساطی گوشی a24 سامسونگ انجام دهید، اما دوست دارید در کمترین زمان وسیله مورد نظرتان را تحویل بگیرید، قسطی کلاب در خدمت شما مشتریان گرامی می‌باشد. راهنمایی‌های لازم از جمله نحوه ثبت نام در سایت، ثبت درخواست خرید اقساطی و پرداخت آنلاین اقساط در سایت قرار گرفته است. همچنین اطلاعات لازم و دقیق‌تر را، در قسمت، سوالی دارید، بدست خواهید آورد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ‌تاپ لنوو با چک

خرید قسطی لپ‌تاپ لنوو با چک
برند لنوو جز برترین شرکت‌های تولید کننده لپتاپ در دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی لپ‌تاپ لنوو با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای...

خرید قسطی macbook 2021

خرید قسطی macbook 2021
یکی از بهترین لپ تاپ‌های دنیا متعلق به برند اپل می‌باشد. برای خرید قسطی macbook 2021 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...