خرید قسطی mi band 7 pro

تاریخ انتشار:
1403/3/1 13:47:35

اگر قصد خرید قسطی mi band 7 pro را با قیمت و شرایط عالی دارید، به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی mi band 7 pro


ساعت Mi band 7 pro چیست؟

برند تجاری شیائومی در چهارم جولای 2022 چند محصول جدید را به روانه بازار کرد که یکی از آن‌ها چیزی نبود جز Mi band 7 pro! این محصول در اصل همان نسخه ارتقا یافته Mi band 7 است که اکنون با طراحی جذاب‌تر و ویژگی‌های قدرتمندتر وارد بازار شده‌ است. اگر از طرف‌داران برند شیائومی باشید احتمالا با Mi band 7  آشنایی داشته باشید. این محصول یک گجت پوشیدنی است که باهدف کمک‌کردن به‌سلامتی کاربران وارد بازار شد. Mi band 7 pro با داشتن قابلیت‌هایی چون حسگر ضربان قلب، سنسور میزان استرس و سنسور کنترل خواب به‌ سلامتی کاربران کمک می‌کند.

Mi band 7 pro امروزه به‌عنوان یک گجت پرکاربرد میان نسل جوان محبوب شده است. با گسترش و پیشرفت تکنولوژی  نیاز به وجود ابزارهایی که به ارتقای ‌سلامت روحی و جسمی کاربران کمک کنند بیشتر حس می‌شود. این نیاز علتی بود که باعث شد برندهای مختلف اقدام به طراحی و تولید محصولاتی مثل ساعت‌های هوشمند و اسمارت بندها کنند. یکی از برندهای پیشتاز در تولید اسمارت بندهای هوشمند برند خوشنام و محبوب شیائومی بوده است. در این مقاله به مشخصات این محصول می‌پردازیم. 

Mi band 7 pro با وجود طراحی کوچک و فضای کمی که اشغال می‌کند یک ابزار کامل است.  این کالای دیجیتال در میان انواع برندهای مختلف توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کرده و یکی از پرفروش‌های بازار باشد. از تفاوت‌هایی که ورژن جدید این گجت با نسخه قدیمی خود دارد طول عمر بالاتر باتری و وجود GPS داخلی است. امتیاز دیگری که می‌توان برای نسخه پرو Mi band 7 برشمرد داشتن صفحة نمایش بزرگ‌تر است. صفحه‌نمایش بزرگ این اسمارت بندها کیفیت بالاتری از تصاویر را ارائه می‌کنند.

ویژگی‌های اصلی اسمارت بندهای شیائومی

شیائومی با ارائه  Mi band 7 pro مرز میان اسمارت بندها و اسمارت‌واچ‌ها را کم‌رنگ‌تر نمود. این ورژن قابلیت‌های زیادی نسبت به نسخه قبلی خود دارد و به همین دلیل قیمت آن نیز بیشتر است. این دستبند هوشمند با داشتن مزایای خاص خود سبک زندگی کاربران را بهبود می‌بخشد. قابلیت‌هایی که این دستبند ارائه می‌دهد عبارت‌اند از: نمایش زمان و تاریخ، قابلیت اتصال به گوشی موبایل با بلوتوث، دسترسی به نوتیفیکیشن‌های تماس و پیام، نمایش میزان کالری مصرف شده، مدت‌زمان و نوع فعالیت ورزشی با خرید این ابزار می‌توانید به‌صورت شبانه‌روز از جزئیات فعالیت‌های مهم خود مطلع باشید. این آگاهی برای داشتن یک زندگی باکیفیت‌تر و سالم‌تر الزامی است.

Mi band 7 pro صفحه‌نمایش مستطیلی شکل بزرگی در اندازه‌های 1.64 اینچ دارد که از نوع AMOLED 280 می‌باشد. صفحه‌نمایش این دستبندها تصویری دوبعدی با رزولوشن 456×280 پیکسل ارائه می‌دهد. این اسمارت بند دارای بندهای سیلیکونی با پهنای 22 میلی‌متری است. از آن جایی که این بندها قابلیت تنظیم‌شدن برای سایزهای مختلف مچ دست را دارند هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از این محصول استفاده کنند. قابلیت‌های بالای این کالای دیجیتال سبب شده بر میزان طرفدارانش افزوده شود. ناگفته نماند که این محصول قیمت بالاتری از ورژن قدیمی خود دارد که سبب شده برخی کاربران خرید اقساطی آن را ترجیح دهند.

شرایط خرید قسطی mi band 7 pro در سایت قسطی کلاب

با وجود قیمت‌های بالای رایانه‌های مختلفی مثل Mi band 7 pro بسیاری از کاربران امکان پرداخت نقدی بهای کالای دیجیتالی موردنظرشان را ندارند و خرید قسطی mi band 7 pro را ترجیح می‌دهند. در میان انواع سایت‌های ایرانی سایت قسطی کلاب بهترین سایت ارائه‌دهندة کالاهای دیجیتال است. با خرید اقساطی کالایتان از این سایت خیالتان از بابت اورجینال بودن محصول و پرداخت هزینة آن آسوده می‌شود. این سایت با ارائه طرح‌های گوناگونی مثل طرح پویا، طرح حامی و طرح پارسیان به کمک مشتریان آمده و اقدام به فروش قسطی کالاهای خود نموده است. برای خرید از این سایت کافی است مشخصات اصلی خود را در سایت ثبت کرده و متناسب با شرایطتان یکی از طرح‌ها را انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی airpods

خرید اقساطی airpods
نسل سوم ایرپاد با نام airpods روانه بازار شده است و فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی airpods به بخش هدفون در دسته بندی...

خرید قسطی لپتاپ گیمینگ ایسوس

خرید قسطی لپتاپ گیمینگ ایسوس
برند ایسوس جز برترین برندهای دنیا است که محصولات باکیفیت و معروفی دارد. برای خرید قسطی لپتاپ گیمینگ ایسوس به بخش لپ تاپ در...