خرید اقساطی گوشی zflip 4 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/15 05:47:16

اگر تمایل دارید جدیدترین گوشی سامسونگ را به سادگی و به صورت مقرون به صرفه خریداری کنید، به سایت قسطی کلاب بیایید و در بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال خرید اقساطی گوشی zflip 4 سامسونگ را انجام دهید.

خرید اقساطی گوشی zflip 4 سامسونگ

Galaxy Zflip 4 

اگر علاقه مند به کالای دیجیتال باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که قیمت این لوازم سر به فلک کشیده و مصرف کننده نهایی را اذیت می‌کند. بسیاری از علاقه مندان به دستگاه‌ها و گجت‌های هوشمند به دلیل قیمت بالا از خرید منصرف می‌شوند. البته یک راهکار وجود دارد که می‌تواند تا حدودی به این علاقه مندان، به خصوص کسانی که به موبایل علاقه دارند کمک کند.

خرید اقساطی چیست؟

یکی از راه‌هایی که امروزه بیشتر دیده می‌شود که در بین خریداران وجود دارد، خرید اقساطی است. برای مثال، خرید قسطی گوشی zflip 4 سامسونگ به این صورت است که شما به جای اینکه کل مبلغ گوشی را یکجا بپردازید، مبلغ کمتری را به عنوان هزینه اولیه پرداخت می‌کنید و مابقی را به صورت اقساطی در مدت زمان معین پرداخت می‌کنید. 

آشنایی مختصر با گوشی سامسونگ zflip 4

گوشی‌های سری z سامسونگ جزو اولین سری گوشی‌هایی هستند که قابلیت تاشو را دارند. البته اینجا منظور از تاشو، این است که نمایشگر قابلیت خم شدن و تغییر سایز را دارد. این گوشی‌ها انقلابی در طراحی و تولید گوشی موبایل هستند.

از آنجایی که این گوشی‌ها شاهد نوآوری جدیدی هستند، قیمت بسیار بالایی دارند. بنابراین، ممکن است خرید اقساطی گوشی zflip 4 سامسونگ کار بهتری باشد. این گوشی موبایل در حالت پایه 999 دلار قیمت دارد که جزو رده گوشی‌‎های گران قیمت حساب می‌شود. این گوشی که با حافظه‌های 128 تا 512 گیگابایت عرضه شده، همراه با 8 گیگابایت رم به کاربران ارائه می‌شود. نرخ به روز رسانی 120 هرتز نمایشگر در کنار پشتیانی از فناوری hdr10 را می‌توانیم از قابلیت‌های سخت افزاری هیجان انگیز این محصول ذکر کنیم.

اما مهم ترین قابلیتی که کاربران را به سمت خرید قسطی گوشی zflip 4 سامسونگ حتی با وجود قیمت بالای آن سوق می‌دهد، تا شدن کل گوشی و نمایشگر در کنار نمایشگر دوم است. این گوشی قابلیت این را دارد که از وسط تا شده و در عین حال، یک نمایشگر کوچک به کارهای شما مانند گوش دادن به موسیقی و کنترل آن و همچنین عکس برداری و فیلم برداری‌های خلاقانه کمک کند. 

چه گوشی‌هایی ارزش خرید قسطی دارند؟

می‌توان گفت که تقریبا همه گوشی‌ها در صورتی که توان پرداخت هزینه خرید آن را یک جا ندارید، ارزش خرید قسطی را دارند. خرید اقساطی گوشی zflip 4 سامسونگ یا آیفون 13 pro max به دلیل اینکه قیمت بالایی دارند، عموما از ارزش بیشتری برخوردار است. خرید فسطی این مدل گوشی‌ها به خریدار نهایی فشار یکباره ایجاد نکرده و فرصت بیشتری برای پرداخت هزینه‌ها می‌دهد.

عموما شما هنگامی که اقدام به خرید قسطی می کنید، کمی بیشتر از مبلغ خرید نقدی باید هزینه کنید. اما این کار مزایایی دارد که چشم پوشی از آن کار سختی است. برای مثال، شما به یکباره همه پول‌های خود را خرج نمی‌کنید و برای شرایط اضطراری پول آماده در دسترس خواهید داشت. همچنین اگر پول شما برای خرید کافی نیست، با خرید قسطی زودتر به هدف و خواسته خود خواهید رسید.

مرجع فروش قسطی موبایل

اگر به دنبال خرید اقساطی گوشی سامسونگ و یا دیگر برندهای موبایل هستید، ما به شما قسطی کلاب را معرفی می‌کنیم. این مرجع، یکی از قوی ترین مراکز برای خرید قسطی انواع تجهیزات دیجیتال از جمله گوشی موبایل است. این مرکز علاوه بر تنوع مختلف در مدل‌های ارائه شده، امکانات و گزینه‌های بسیار زیادی را رو به روی شما قرار می‌دهد. با خرید قسطی گوشی zflip 4 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

خرید اقساطی بدون ضامن در قسطی کلاب

یکی از مزیت‌های مهم مجموعه قسطی کلاب این است که شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی zflip 4 سامسونگ بدون ضامن اقدام کنید. این مسئله به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی محصولات مورد نیاز خود را بدون داشتن هزینه آن بطور کامل خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A33 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A33 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جذاب و پرفروش سامسونگ با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی A33 سامسونگ به بخش موبایل در...

خرید قسطی پرینتر حرارتی

خرید قسطی پرینتر حرارتی
اگر به دنبال خرید قسطی پرینتر حرارتی با شرایطی عالی هستید، به بخش پرینتر و کپی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه....