خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی

تاریخ انتشار:
1403/2/22 02:55:39

اسپیکر بلوتوثی یکی از بهترین و جالب‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا است. اگر تمایل به خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی


از اسپیکرهای بلوتوثی قدرتمند استفاده کنید!

اسپیکرهای بلوتوثی دارای تقویت کننده صدا هستند. قصد داریم تا چند تا از بهترین بلندگوهای بلوتوثی در سال ۲۰۲۰ را به شما معرفی کنیم. این بلندگوها قابل حمل هستند و با هر بودجه‌ای می‌توانید آن‌ها را خریداری نمایید.

این بلندگوها از ترکیب صدای خوب، قابلیت حمل و داشتن لوازم جانبی اساسی برخوردارند که هر شخص عاشق موسیقی به سمتشان جذب می‌شود. این طراحی بی‌سیم طرفداران موسیقی را در هر مکانی که باشند، به سمت خود می‌کشد. با خرید نقدی یا اقساطی اسپیکر بلوتوثی صدای واقعی را حس کنید.

این بلندگوهای بی‌سیم دارای دستیار صوتی می‌باشند. گوگل‌ الکسا به عنوان دستیار داخلی بلندگوهای هوشمند است که می‌توانید از آن برای کنترل وسایل خانه هوشمند خودتان استفاده کنید. با تنظیمات ساده بلوتوث می‌توانید دستگاه‌های زیادی را با اسپیکر خود جفت نمایید. 

در ادامه چند تا از بلندگوهای بلوتوثی که می‌توانید خریداری نمایید، معرفی می‌شوند. قابلیت خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی در قسطی کلاب فراهم شده است. 

اسپیکر بلوتوثی Sonos Move 

بهترین مدل بلندگوی بلوتوثی در جهان می‌باشد. می‌توانید از این وسیله در داخل منزل و مهمانی برخوردار باشید. عمر باتری آن در حدود ۱۰ ساعت است و حدود ۳ کیلوگرم وزن دارد. از تکنولوژی وای‌فای و بلوتوث برخوردار است. قابلیت پخش آهنگ‌های در حال حرکت را دارد. 

در منزل نیز با یک شبکه ادغام می‌شود، ولی نمی‌توان آن را به عنوان بلندگوهای عقبی در سینمای خانوادگی استفاده کرد. می‌توانید آن را به عنوان بلندگوی اصلی در خانه خود به صورت بی‌سیم به کار برید. 

شما قادرید تا با دو درایور با کیفیت، یک برنامه را در چندین اتاق پخش نمایید. می‌توان گفت که این بلندگو همه کاره است. این اسپیکر صدای باورنکردنی دارد! 

اسپیکر بلوتوثی UE Boom 3 

این اسپیکر به عنوان بهترین بلندگوی بلوتوث قدیمی است که هنوز هم سفر با آن عالی است. عمر باتری آن ۱۵ ساعته است. ۳۰ فوت برد بی‌سیم دارد. قابلیت NFC دارد. ضد آب و گرد و غبار است. صدای قدرتمندی دارد. 

طراحی آن ناهموار است. می‌تواند در سری‌های بعدی خود صدا را واضح‌تر پخش نماید. با خرید نقدی یا اقساطی اسپیکر بلوتوثی از موسیقی لذت ببرید. 

اسپیکر بلوتوثی JBL Flip 5 

این بلندگو بسیار بادوام است و به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید. این قابلیت را دارید تا رنگ و الگوی پیشنهادی خود را در آن سفارش‌سازی نمایید. این بلندگو قابل حمل نیست، ولی بسیار سرگرم‌ کننده است. عمر باتری ۱۲ ساعتی دارد. برای استفاده نیز بسیار آسان است. صدایی عالی دارد. صدای این بلندگو هرگز دچار اعوجاج و نویز نخواهد شد. 

اسپیکر بلوتوثی Bose 

طراحی عالی و صدای متعادل دارد، ولی گران است و در بافت خود دچار کمبودهایی است. دستیار هوشمند دارد و قابل حمل است. زرق و برق دارد. نسبت به آب و هوا نیز مقاوم است. با خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی طنین موسیقیتان را حس کنید. 

اسپیکر بلوتوثی Anker همراه با شعله‌ور شدن صدایی ساکت 

عمر باتری آن ۱۲ ساعت است. برد بی‌سیم ۲۰ فوتی دارد. دارای عایق بندی هوا است. ضد آب است صدای چشم گیری دارد. با خرید نقدی یا اقساطی اسپیکر بلوتوثی در سفر از موسیقی لذت ببرید! 

اسپیکر بلوتوثی UE Wonderboom 2 

باتری آن حداکثر ۱۳ ساعت است. تا ۱۰۰ فوت یعنی ۳۳ متر بی‌سیم را پوشش می‌دهد. صدایی عالی دارد. ضد آب است. قابلیت جفت شدن دارد. اندازه کوچک آن به معنی کمی صدایش نیست. اغلب از این بلندگو، برای رفتن به ساحل و یا استخر استفاده می‌شود. 

خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی 

شما می‌توانید یک اسپیکر بلوتوثی قدرتمند تهیه نمایید. برای خرید نقدی و یا اقساطی این کالای محبوب از قسطی کلاب اقدام نمایید. قابلیت خرید نقدی و یا اقساطی از طریق بای چک و لیزینگ در این فروشگاه اینترنتی فراهم شده است. پیشنهاد ما به شما، خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی از این سایت است. همین حالا نسبت به خرید خود اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپتاپ ایسوس

خرید اقساطی لپتاپ ایسوس
ایسوس از مارک ها شناخته شده در میان اغلب دوست داران تکنولوژی است. کیفیت بالای این محصول موجب شده است که قیمت ان نیز به طور ناگهانی در کشور ما....

خرید ساعت هوشمند سامسونگ

خرید ساعت هوشمند سامسونگ
امروزه با توجه به گسترش فن آوری در حوزه دیجیتال و رقابت بین شرکتهای حاضر در این حوزه بسیاری از شرکت ها برای بدست آوردن سهم بزرگی از بازار شروع به ...