خرید قسطی گوشی z fold 4 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/23 10:05:18

اگر علاقه مند به محصولات مدرن و به روز سامسونگ هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی z fold 4 سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب می‌باشد.


خرید قسطی گوشی z fold 4 سامسونگ


گوشی z fold 4 سامسونگ

شرکت نام آشنای سامسونگ جز برترین تولید کنندگان کالای دیجیتال است و گوشی‌های موبایل این شرکت طرفداران بسیاری دارد. گوشی‌های سامسونگ به سبب بهره مندی از ویژگی‌های منحصر به فردی چون حسگرها و دوربین‌های با کیفیت بسیار محبوب هستند.

توجه به نوع نمایشگر در خرید گوشی z fold 4 سامسونگ

گوشی سامسونگ زد فولد 4 از سری گلکسی است. نمایشگر این گوشی بزرگتر از سری‌های قبلی است. نمایشگر اصلی این گوشی 7.6 اینچ و نمایشگر دوم آن (نمایشگر خارجی) 6.2 اینچ است. نوع نمایشگر به کار رفته در این گوشی Dynamic Amoled 2x است، که بهترین نوع نمایشگر گوشی هوشمند است. برای خرید قسطی گوشی z fold 4 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یکی از ویژگی‌های مثبت این گوشی، روشنایی آن است. به گفته شرکت سامسونگ، نمایشگر تاشو این گوشی دارای حداکثر روشنایی یعنی 1200 نیت است. به همین خاطر کاربر این گوشی تاشو، از روشنایی بسیار خوبی بهره مند می‌شود. 

بررسی نوع پردازنده و حافظه داخلی

پردازنده این گوشی چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است که پردازنده بسیار خوبی است. این پردازنده سرعت عملکرد خوبی دارد. به همین خاطر وظایف چندگانه را بسیار سریع‌تر از نسل‌های قبلی انجام می‌دهد.

یکی از نکاتی که برای خرید اقساطی گوشی z fold 4 سامسونگ باید مورد توجه قرار بگیرد، میزان رم و حافظه داخلی گوشی است. این گوشی تاشو با رم 12 گیگابایتی در سه مدل ارائه شده است؛ یکی با حافظه داخلی 256 گیگابایت و دومی با حافظه داخلی 512 گیگابایت. نوع سوم یعنی حافظه داخلی 1 ترابایت نیز در برخی کشورها موجود است.

بررسی دوربین گوشی z fold 4 سامسونگ

یکی از مسائل تعیین کننده در خرید قسطی گوشی z fold 4 سامسونگ، دوربین گوشی است. دوربین سه گانه قدرتمند این گوشی از یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی و یک لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. 

یکی از ویژگی‌هایی که در قیمت گذاری و خرید اقساطی گوشی z fold 4 سامسونگ اهمیت بسیاری دارد، باتری گوشی است. یک باتری قدرتمند موجب رضایت خاطر کاربر می‌شود. این گوشی گلکسی هوشمند تاشو به باتری 4400 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. این باتری از فست شارژ 25 واتی با سیم و شارژ 15 واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.   

مقاومت در برابر آب

طبق گفته شرکت سامسونگ، این گوشی نیم ساعت در عمق یک و نیم متری در آب شیرین مقاوم است. بنابراین گوشی زد فولد 4 سامسونگ به استاندارد IPX8 پایبند است.

پشتیبانی از قلم S pen 

گوشی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ از قلم هوشمند سامسونگ نیز پشتیبانی می‌کند. اگرچه در طراحی بدنه این گوشی زیبا، جایی برای قرارگیری قلم تعبیه نشده است، اما در قاب‌های اصلی این گوشی غلاف قرارگیری قلم در نظر گرفته شده است. 

جمع بندی

گوشی تاشو و زیبای گلکسی زد فولد 4 سامسونگ که در سه رنگ سبز خاکستری ، بژ و مشکی عرضه شده است، دارای ویژگی‌های ارزشمندی است. این ویژگی‌های منحصر به فرد موجب محبوبیت و خاص بودن این گوشی در نظر طرفداران آن شده است. برای خرید قسطی گوشی z fold 4 سامسونگ، توجه به تمامی امکانات و ویژگی‌های این گوشی ضروری است. این گوشی تاشو به سبب بهره مندی از پردازنده قوی، دوربین قدرتمند، ضدآب بودن گوشی و بزرگ و باکیفیت بودن نمایشگر آن ارزش خرید بالایی دارد.  

شرایط نامطلوب کنونی سبب شده است که خرید نقدی گوشی‌های رده بالای سامسونگ برای بسیاری از مردم سخت باشد. این امر موجب شده است که خرید اقساطی موبایل مورد توجه مردم قرار بگیرد. اگرچه این گوشی محبوب قیمت نسبتا بالایی دارد، اما فروش قسطی گوشی جدید سامسونگ در سایت قسطی کلاب، این گوشی را در شرایط اقتصادی کنونی قابل دستیابی کرده است. با خرید اقساطی گوشی z fold 4 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی honor 9x

خرید قسطی گوشی honor 9x
شرکت آنر چند سالی می‌شود که از کمپانی هوآوی جدا شده است و محصولات مستقل خود را با نام honor به بازار عرضه می‌کند. برای خرید قسطی...

خرید قسطی گوشی A21S

خرید قسطی گوشی A21S
برای خرید قسطی گوشی A21S با قیمتی عالی و تخفیف بی‌نظیر به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...