خرید قسطی آیفون 14

تاریخ انتشار:
1403/2/5 16:44:11

به زودی گوشی جذاب و پرطرفدار آیفون 14 روانه بازار خواهد شد. برای خرید قسطی آیفون 14 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی آیفون 14


آیفون 14 رونمایی شد!

کمپانی اپل به تازگی از محصول جدید خود با نام آیفون 14 رونمایی کرد. این گوشی جدید همانند سری‌های قبلی دارای یک خانواده می‌باشد که شامل آیفون 14، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس است. همان طور که انتظار می‌رفت از لحاظ ظاهری گوشی جدید اپل تغییر چندانی با مدل قبلی خود یعنی همان آیفون 13 ندارد و فقط از لحاظ فنی ارتقا پیدا کرده است. به زودی گوشی جذاب آیفون 14 به ایران می‌رسد و شما به سادگی می‌توانید با شرایطی عالی خرید اقساطی آیفون 14 را از سایت قسطی کلاب انجام دهید.

ویجت‌های شخصی سازی شده!

گوشی آیفون 14 دارای سیستم عامل iOS 16 می‌باشد. این سیستم عامل تنوع بالایی در ویجت‌ها دارد، شما می‌توانید صفحه قفل گوشی خود را به بهترین مدل‌ها تغییر دهید، می‌توانید فونت مخصوص به خودتان را داشته باشید، می‌توانید عکس‌های خود را به صورت لایه لایه و برجسته در صفحه نمایشگر خود قرار دهید و در آخر می‌توانید گوشی خود را به صورت کاملا اختصاصی داشته باشید. اگر تمایل به خرید اقساطی آیفون 14 دارید، به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

وقتی از دسترس خارج هستید، خیالتان راحت باشد!

یکی از ویژگی‌های فوق العاده آیفون 14 اتصال این گوشی به ماهواره است. اگر شما در منطقه‌ای هستید که به آنتن گوشی و یا اینترنت دسترسی نداشته باشید، می‌توانید از طریق سیستم SOS به صورت ماهواره‌ای پیام خود را ارسال کنید و درخواست کمک کنید. البته کمپانی اپل آرزو می‌کند که هیچگاه نیازی نباشد که از این سیستم استفاده کنید، ولی احساس امنیت با داشتن گوشی آیفون 14 با این فناوری چندین برابر شده است. با خرید قسطی آیفون 14 از قسطی کلاب یک گوشی همراه و استثنایی را از آن خود کنید.

در هنگام تصادف هوشیاره!

گوشی آیفون 14 به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که تصادفات شدید را تشخیص داده و سریع با شماره‌های اضطراری تماس می‌گیرید. شاید برایتان جالب باشد که چگونه این گوشی توانایی تشخیص تصادف را دارد، این گوشی دارای یک شتاب سنج حساس است که تغییر ناگهانی را اندازه گیری می‌کند، همچنین تغییر فشار کابین را تشخیص داده و در نظر می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌هایی که سبب تشخیص تصادف توسط گوشی آیفون 14 می‌شود، وجود یک ژیروسکوپ با دامنه داینامیکی بالا می‌باشد که تغییرات شدید جهت خودرو را تشخیص می‌دهد. با خرید اقساطی آیفون 14 از قسطی کلاب یک گوشی همه چیز تمام را از آن خود کنید.

آیفون 14 با باتری قدرتمند!

یکی از ضعف‌های گوشی آیفون نسبت به دیگر محصولات این برند، باتری ضعیف بود که در آیفون 14 دیگر خبری از این ضعف نیست، بلکه این دفعه گوشی آیفون 14 با باتری بسیار قدرتمند در خدمت شما خواهد بود. شما می‌توانید به صورت مداوم 20 ساعت ویدئو پخش کنید و یا با گوشی آیفون 14 پرو مکس تا 26 ساعت فیلم ببینید. همچنین می‌توانید به سادگی با شارژر مغناطیسی magsafe گوشی جذاب خود را شارژ نمایید. برای خرید قسطی آیفون 14 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

رنگبندی استثنایی

گوشی آیفون 14 برای اولین بار با رنگبندی متنوع روانه بازار شده است. رنگ‌های جذاب و چشم نوازی مانند قرمز، یاسی، مشکی، سفید و آبی رنگ‌هایی هستند که دلبری بالایی دارند و شما از دیدن این رنگ‌ها به هیجان خواهید آمد. برای خرید قسطی آیفون 14 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروش قسطی آیفون 14 به زودی در قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های فروش اقساطی کالا در ایران است. این فروشگاه جدیدترین و به روزترین محصولات دنیا را به صورت اقساطی و نقدی به فروش می‌رساند. به محض ورود آیفون 14 به ایران شما می‌توانید این گوشی هیجان انگیز را از قسطی کلاب خریداری کنید. برای خرید اقساطی از قسطی کلاب شما نیازی به ضامن ندارید و فقز با ارائه چک می‌توانید خرید خود را نهایی کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش خرید اقساطی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو
آیفون 14 گوشی نوظهور برند اپل با کیفیت عالی و ظاهری فوق‌العاده روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو به بخش موبایل در دسته...

فروش قسطي لپ تاپ ایسوس

فروش قسطي لپ تاپ ایسوس
برند ایسوس یکی از پرفروش‌ترین کمپانی‌های دنیا است که طراحی و تولید محصولات دیجیتالی می‌پردازد. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس به ...