خرید قسطی گوشی a32 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 08:37:36

گوشی a32 سامسونگ جز محصولات جدید سامسونگ در سال 2021 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a32 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی a32 سامسونگ
گوشی جذاب a32

اگر شما هم به دنبال خرید یک گوشی با کارایی بالا و قیمتی مقرون به صرفه هستید، در این مقاله با ما همراه باشید. چرا که، در طی این مقاله، شرایط خرید قسطی گوشی a32 سامسونگ، یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل برند سامسونگ رو برای شما شرح خواهیم داد.به طور قطع کسب اطلاعات پیش از خرید هر کالا، به خصوص کالای دیجیتال نیازمند تحقیق و بررسی می‌باشد. به همین منظور، در طی یک خرید هوشمندانه در کنار شما خواهیم بود. 

معرفی گوشی موبایل گلکسی A32 سامسونگ

گوشی موبایل گلکسی A32 سامسونگ وارث مدل A31، یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های موبایل سامسونگ، این روزها طرفداران زیادی را جذب خود کرده است و برخی حتی، به دنبال خرید اقساطی گوشی a32 سامسونگ می‌باشند. چرا که، علاوه بر کارایی عالی، دارای طراحی منحصر به فردی نیز می‌باشد. طراحی این مدل نسبت به مدل‌های میان رده سال گذشته ارتقا یافته است و از متریال بهتری در تولید آن استفاده شده است. 

اندازه ی نمایشگر این گوشی 6.4 اینچ بوده و از نوع 90 هرتزی می‌باشد، که همین موضوع باعث بهینه سازی در سرعت کار با آن شده است. باتری این گوشی 5000 میلی آمپر بوده و حدود یک روز و دو الی سه ساعت به صورت متوسط، می‌توانید با آن کار کنید.

با خرید نقدی و یا خرید قسطی گوشی a32 سامسونگ، می‌توانید به یک حسگر اثر انگشت اپتیکال دست پیدا نمایید که سرعت قابل قبولی دارد، اما با توجه به اپتیکال بودن آن کمی باید انگشت خود را نگه دارید تا باز شود. بیشینه دمای این گوشی 40 درجه سانتی گراد برآورد شده است که یک دمای طبیعی محسوب می‌شود. 

رابط کاربری گوشی a32 سامسونگ، تجربه بسیار لذت بخشی را در اختیار شما قرار می‌دهد و مجهز به اندروید 11 می‌باشد. همچنین نسبت به مدل A31 آپدیت‌های نرم افزاری بیشتری دریافت می‌کند. 

مشخصات فنی گوشی موبایل گلکسی A32 سامسونگ

_ تعداد سیم کارت: دو عدد

_ رنگ: آبی، بنفش، مشکی

_ وزن: 205 گرم

_ شیار مجزا برای SD CARD: ندارد

_ حافظه داخلی: 128 گیگابایت

_ RAM: گیگابایت 6

_ رزولوشن: 1600*720 پیکسل

_ تراکم پیکسلی: 207 پیکسل بر هر اینچ

_ دوربین‌های پشت گوشی: 4 ماژول دوربین

_ رزولوشن عکس: 48 مگاپیکسل

_ دوربین سلفی: 1 ماژول

_ رزولوشن عکس سلفی: 13 مگاپیکسل

_ پشتیبانی از جک 3.5 میلیمتری: دارد

_ بلندگو: دارد

_ سیستم عامل: Android 11

_ مشخصات باتری: باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

_ قابلیت شارژ سریع: دارد (با توان 15 وات)

_ سایر قابلیت‌ها: قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس و فایل‌های متنی PDF، قابلیت بهره مندی از سرویس شبکه‌‌های اجتماعی و فضای مجازی، مجهز به سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail, Email و همچنین YouTube

_ زمان معرفی: 25 فوریه 2021 

جمع بندی

اگر به دنبال خرید اقساطی گوشی a32 سامسونگ هستید، بطور خلاصه به یک جمع بندی از نقاط قوت و ضعف آن می‌پردازیم.

_ نقاط قوت: ارتقا در طراحی، ارتقا در کیفیت ساخت، صفحه نمایش 90 هرتزی روان، دارای یک باتری معمولی رو به خوب

_ نقاط ضعف: دوربین و سخت افزار نه چندان عالی نسبت به رقبا در این بازه قیمتی 

خرید قسطی گوشی a32 سامسونگ از سایت قسطی کلاب

وبسایت معتبر قسطی کلاب، بزرگترین پلتفرم برای خرید اقساطی موبایل می‌باشد، که با سال‌ها تجربه در زمینه فروش انواع کالای دیجیتال و غیر دیجیتال، با تامین به موقع اجناس محبوبیت زیادی را در میان مشتریان خود به دست آورده است.

 البته که خرید نقدی به صرفه تر بوده و نگرانی شما را از بابت پرداخت اقساطی از بین می برد. اما در صورتی که، شرایط خرید نقدی ندارید، جای نگرانی نمی‌باشد. در ادامه شرایط سایت قسطی کلاب را برای فروش قسطی گوشی a32 برای شما شرح می دهیم. به طوری کلی، شما از سه طریق می توانید از وب سایت قسطی کلاب به صورت غیر نقدی ثبت سفارش و خرید انجام دهید: درخواست اعتبار و خرید اقساطی، به واسطه لیزینگ صنعت و معدن، لیزینگ پارسیان و بای چک امکان پذیر خواهد شد.

هر کدام از این سه راه، مراحل خاص و منحصر به خود را داشته که با مراجعه به قسمت شرایط درخواست وام و خرید اقساطی سایت، می‌توانید به تفصیل آنها را مطالعه نمایید و خرید اقساطی گوشی a32 سامسونگ را به آسانی در کمترین زمان انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي f23 سامسونگ

خرید اقساطی گوشي f23 سامسونگ
اگر قصد خرید اقساطی گوشي f23 سامسونگ با شرایطی بی نظیر را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی مک بوک 2021

خرید قسطی مک بوک 2021
لپتاپ‌های برند اپل دارای کیفیت و ساخت بسیار بالایی هستند. برای خرید قسطی مک بوک 2021 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...