خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 06:43:06

اگر به دنبال خرید یک لپتاپ برای گیم و بازی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ از بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ


لپ‌تاپ گیمینگ چیست؟ 

امروزه در هر خانه‌ای کالای دیجیتال متعددی وجود دارد.یکی از این کالاهای دیجیتال لپ‌تاپ می‌باشد. لپ‌تاپ‌ها بسته به نوع استفاده از آن‌ها انواع مختلفی دارند.یکی از انواع لپ‌تاپ، لپ‌تاپ گیمینگ می‌باشد. بیشتر گیمرها از لپ‌تاپ گیمینگ استفاده می‌کنند زیرا این لپ‌تاپ‌ها دارای CPU، Ram و گرافیک بالایی هستند. اغلب افراد تمایل به خرید قسطی لپ‌تاپ گیمینگ دارند. 

لپ‌تاپ‌های  امکانات مناسبی برای بازی‌های رایانه‌ای دارند. این لپ‌تاپ‌ها نه تنها برای گیمر ها مفید هستند بلکه برای افرادی که می‌خواهند لپ‌تاپ معمولی تهیه کنند نیز مفید می‌باشند. زیرا امکانات بیشتر، بهتر و کارآمدتری نسبت به لپ‌تاپ‌های معمولی دارند. در مقاله زیر راجع به لپ‌تاپ گیمینگ و خرید قسطی لپ‌تاپ گیمینگ توضیح می‌دهیم. 

مزیت لپ‌تاپ‌های گیمینگ

1- دارا بودن سرعت بالا: لپ‌تاپ‌های گیمینگ به دلیل داشتن پردازنده قوی سرعت بالایی دارند.

2- استفاده راحت‌تر از لپ‌تاپ‌های گیمینگ: لپ‌تاپ‌های گیمینگ بسیار کارآمدتر و با کیفیت‌تر از لپ‌تاپ‌های معمولی هستند. استفاده از آن‌ها بهتر و راحت‌تر است.

3- کیفیت بالای قطعات لپ‌تاپ‌های گیمینگ: این لپ‌تاپ‌ها حافظه و گرافیک بالایی دارند و دارای پردازنده‌ی قوی و کیفیت عالی صدا و تصویر هستند. با خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

4- دارای فناوری پیشرفته: هرچند بازی‌های بروزتری وارد بازار شوند این لپ‌تاپ‌ها با فناوری پیشرفته‌ای که دارند می‌توانند این بازی‌ها را پشتیبانی کنند.

5- داشتن باتری با طول عمر بالا: لپ‌تاپ‌های گیمینگ باتری قوی دارند. و می‌توان ساعت‌های طولانی‌تری نسبت به لپ‌تاپ‌های معمولی با آن‌ها کار کرد.

6- دارای طراحی زیبا و صفحه کیبورد راحت: طراحی ویژه و متفاوت صفحه کلید در لپ‌تاپ‌های گیمینگ سبب استفاده راحت از کیبورد شده است.

معرفی بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ

1-MSI GS65 Stealth: یکی از مدل‌های معروف برند پیشرفته MSI مدل GS65 Stealth است. این مدل دارای قدرت و کیفیت بسیار بالایی می‌باشد و از زیبایی و ظرافت خاصی برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

2- ASUS ROG Zephyrus Gx501:  یکی دیگر از نمانام‌های پیشرفته و موفق در لپ‌تاپ  برند ایسوس است. یکی از معروف‌ترین مدل برند ایسوس مدل Zephyrus Gx501 می‌باشد، همچنین پردازنده این مدل core i7 است. این مدل دارای گرافیک 8 گیگابایت و حافظه 512 گیگابایتی و رم 16 گیگابایتی است. صفحه نمایش این مدل از برند ایسوس 15.6 اینچی می‌باشد. 

3- Razer Blade: این مدل دارای پردازنده core i7، گرافیک 6 گیگابایتی، حافظه 256 گیگابایت الی 1 ترابایت و رم 16 گیگابایتی است. صفحه نمایش آن 14 اینچ می‌باشد. نقطه ضعف این مدل در این است که آیتم قابل ارتقای محدودی دارد و نقطه قوت این کالا در طول عمر بالای باتری آن است.

4- Asus ROG StrixGl502: یکی دیگر از مدل‌های معروف در برند ایسوس مدل  ROGStrixGl502 می‌باشد. این لپ‌تاپ دارای پردازنده‌ی core i7، گرافیک 6 گیگابایت و حافظه‌ 128 الی 256 گیگابایت است. این مدل دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی می‌باشد. مدل  ROG StrixGl502 دارای طول عمر باتری معمولی است اما بازی‌های Full HD  را با کیفیت عالی نمایش می‌دهد.

5- Alien ware13R3: این مدل دارای پردازنده core i7، گرافیک 6 گیگابایت، رم 8 الی 16 گیگابایت و حافظه 180 الی 512 گیگابایتی می‌باشد. صفحه نمایش این مدل 13.3 اینچ است که سایز نامعمولی دارد و کیف های زیادی در این سایز موجود نیست. 

راهنمای خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ

با سخت شدن شرایط اقتصادی جامعه و بالا رفتن قیمت ارز بیشتر خریداران تمایل به خرید قسطی لپ‌تاپ گیمینگ دارند. زیرا  سبب پس انداز کردن و حفظ پول نقد می‌شود.

یک سایت معتبر که به فروش قسطی لپ‌تاپ پرداخته است سایت قسطی کلاب می‌باشد. خریداران می‌توانند برای خرید نقدی و همچنین خرید اقساطی لپ‌تاپ گیمینگ به سایت قسطی کلاب و در بخش کالای دیجیتال این سایت مراجعه کنند. در بخش کالای دیجیتال انواع کالا و مشخصات فنی وعمومی هرکالا بیان شده است. خریداران می‌توانند محصولات را مقایسه کنند و بهترین محصول را انتخاب کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي لپ تاپ مایکروسافت

خرید قسطي لپ تاپ مایکروسافت
برندهای زیادی در دنیا در حال ساخت و طراحی لپ تاپ می‌باشند که کمپانی مایکروسافت یکی از بهترین و موفق‌ترین این شرکت‌ها می‌باشد. برای ...

خرید اقساطی گوشی redmi note 10

خرید اقساطی گوشی redmi note 10
یکی از گوشی‌های عالی و پرفروش شیائومی مدل‌های ردمی هستند. برای خرید اقساطی گوشی redmi note 10 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...