خرید قسطی خودرو 207 اتومات

تاریخ انتشار:
1403/2/14 21:54:08

یکی از خودروهای استثنایی و حذاب که متعلق به شرکت پژو می‌باشد، پژو 207 است. برای خرید قسطی خودرو 207 اتومات به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی خودرو 207 اتومات



معرفی مشخصات فنی پژو 207 دنده اتوماتیک

پژو 207 دنده اتوماتیک نسخه فیس لیفت پژو 206 محسوب می‌شود و این اتومبیل برای اولین بار در سال 1395 به خریداران معرفی شده است. این خودرو دارای یک موتور 1.6 لیتری و چهار سیلندر است و موتور پژو 207 توانایی تولید 105 اسب بخار انرژی در 5800 دور در دقیقه و 142 نیوتن‌متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه را دارد و به یک گیربکس 4 دنده اتوماتیک مجهز شده است و این موارد باعث گردیده‌اند تا میزان تمایل مردم برای خرید قسطی خودرو 207 اتومات افزایش یابد. 

پژو 207 دنده اتوماتیک از نظر شتاب اولیه و سرعت جزو اتومبیل‌های چابک و سریع دسته بندی می‌شود و شتاب 0 تا 100 آن تنها 12.6 ثانیه می‌باشد و حداکثر سرعت این خودرو توسط شرکت سازنده برابر با 190 کیلومتر در ساعت عنوان شده است. البته این پارامتر‌ها برای یک اتومبیل 1.1 تنی بسیار مناسب هستند.

پژو 207 اتوماتیک در سیکل ترکیبی تنها 7.1 لیتر بنزین را به ازای طی کردن مسافتی معادل با 100 کیلومتر مصرف می‌کند و این میزان در مسیر‌های داخلی شهری به 9.9 لیتر افزایش می‌یابد و جالب است بدانید که این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 اروپا می‌باشد و یک اتومبیل‌های دوستدار محیط زیست است. 

بطور کلی، این خودرو از نظر مشخصات فنی یکی از قدرتمند‌ترین خودروهای هاچ بک موجود در بازار است و این موارد باعث شده‌اند تا میزان خرید اقساطی خودرو 207 اتومات توسط علاقه‌مندان به اتومبیل‌های فرانسوی افزایش یابد. 

طراحی پژو 207 دنده اتوماتیک

پژو 207 دنده اتوماتیک در مقایسه با سایر وسایل نقلیه شخصی از طراحی بهتری برخوردار است و چراغ‌های جلویی این اتومبیل از نظر برجستگی، کشیدگی، ابعاد و زیبایی نگاه هر مخاطبی را به خود درگیر می‌کنند. با این حال، لازم به ذکر است که به غیر چراغ‌ها و سپر جلویی این خودرو تفاوت چندانی میان پژو 206 و پژو 207 قابل مشاهده نیستند و سایر تغییرات اعمال شده بر روی این خودرو در فضای کابین آن قابل مشاهده می‌باشند.

داشبورد و پنل مرکزی پژو 207 دنده اتوماتیک از طراحی بهتری برخوردار هستند و قرار گرفتن یک مانیتور مرکزی در این قسمت باعث شده است تا جذابیت این خودرو برای نسل جوان افزایش یابد و افراد بسیاری برای خرید قسطی خودرو 207 اتومات اقدام کنند. همچنین، غربیلک فرمان این اتومبیل نیز در مقایسه با پژو 206 ارتقا یافته است و تعبیه شدن کنترل کننده‌های مختلف بر روی فرمان این خودرو این قسمت از اتومبیل را کاربردی‌تر کرده است.

 بطور کلی، این نسخه فیس لیفت از زیبایی و جذابیت بیشتری نسبت به پژو 206 برخوردار است و این ویژگی نقش بسیار پر رنگی را در افزایش فروش قسطی خودرو پژو 207 ایفا کرده است. 

امکانات رفاهی و ایمنی پژو 207 دنده اتوماتیک

این اتومبیل تاثیرگذار از نظر امکانات رفاهی و ایمنی جزو خودروهای با کیفیت موجود در بازار می‌باشد و از جمله مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی آن می‌توان به مواردی همچون: سیستم ترمز ABS به همراه سیستم‌های کمکی EBD و EBA، 2 عدد کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلویی خودرو، نمایشگر 7 اینچی، فرمان هیدرولیک، آینه‌های جانبی برقی و مجهز به راهنما، شیشه بالابر برقی برای پنجره‌های جلو و عقب، ایموبلایزر، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، قابلیت تنظیم صندلی‌های جلویی در 4 جهت به صورت دستی، کروز کنترل و رینگ‌های آلومینیومی 14 اینچی اشاره کرد که باعث شده‌اند تا میزان رغبت جوانان و علاقه‌مندان به اتومبیل‌های هاچ بک برای خرید اقساطی خودرو 207 اتومات افزایش چشم‌گیری را تجربه کند. 

کدام مجموعه هوشمندانه‌ترین انتخاب برای خرید قسطی خودرو 207 اتومات در ایران است؟

بدون تردید قسطی کلاب بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید اقساطی خودرو 207 اتومات است و خرید اقساطی خودرو از این مجموعه مزایای فراوانی را برای شما به همراه خواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب تنها مجموعه در ایران می‌باشد که فروش قسطی خودرو را با بهترین شرایط و کم‌ترین سود انجام می‌دهد و این عامل باعث شده است تا به انتخاب اول مردم تبدیل گردد. بنابراین، شما می‌توانید با کمک خدمات ارزنده این مجموعه اتومبیل رویایی خود را با کم‌ترین پیش پرداخت خریداری کنید و تجربه لذت بخشی را از همکاری با قسطی کلاب به یادگار داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي خودرو

خرید قسطي خودرو
نیاز به خودرو در هر خانواده‌ای رخ می‌دهد و شرایط خرید اقساطی خودرو می‌تواند بسیاری از افراد را خوشحال کند. به همین منظور، ما به شما سایت ...

خرید قسطی ماشین زانتیا

خرید قسطی ماشین زانتیا
یکی از پرطرفداراترین خودروها بین ایرانیان، خودرو زانتیا می‌باشد که بسیار پر فروش است. برای خرید قسطی ماشین زانتیا به بخش وسایل نقلیه در...