خرید اقساطی گوشی poco F5 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/13 04:54:50

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی poco F5 pro با قیمتی عالی را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی poco F5 pro


بررسی ویژه گوشی جذاب و پر فروش شیائومی!

سری گوشی‌های poco از برند شیائومی یکی از بهترین گوشی‌های بازار کالای دیجیتال می‌باشد. خرید قسطی گوشی poco F5 pro که جدیدترین مدل از این سری گوشی‌ها می‌باشد می‌تواند برای طرفداران فناوری‌های جدید بسیار مناسب باشد. 

با خرید اقساطی گوشی poco F5 pro از چه امکاناتی برخوردار خواهید شد؟

در این بخش به جذاب‌ترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند جدید اشاره خواهیم کرد:

1.این گوشی دو سیم کارته یکی از جدیدترین مدل‌های برند معروف شیائومی می‌باشد و در 9 می 2023 به بازار عرضه شده است.

2.این دیوایس از اندروید 13 با رابط کاربری با MIUI 14 مخصوص گوشی POCO استفاده می‌کند.

3.دیزاین این  گوشی دارای ابعاد 162.78 در 75.44 در 8.59 میلی‌متر با وزن 204 گرم می‌باشد.

4.در قسمت مانیتور این دیوایس از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع AMOLED استفاده می‌کند. این مانیتور رزولوشنی برابر 1440 در 3200 پیکسل را در اختیار کاربر خواهد گذاشت.

5.با خرید قسطی گوشی poco F5 pro از یک گوشی با مشخصات سخت افزاری زیر بهره مند خواهید شد: تراشه اصلی  Qualcomm SM8475 Snapdragon 8+ Gen از نوع 4 نانومتری. این تراشه شامل 8 هسته می‌باشد.

6.در بخش GPU از یک تراشه از نوع Adreno 730 استفاده می‌کند. این تراشه می‌تواند به راحتی تمامی بازی‌های جدید موبایلی را ساپورت نماید.

7.این گوشی در مدل‌های 256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت / 12 گیگابایت رم به بازار عرضه شده است. تفاوت قیمت این مدل  گوشی هم ناشی از این مورد می‌باشد.

8.نوع هارد این دستگاه از نسل جدید یعنی UFS 3.1 می‌باشد که دارای سرعت بالا است. این دستگاه قابلیت استفاده از کارت حافظه را نخواهد داشت.

9.این گوشی هوشمند در قسمت پنل پشتی دارای یک دوربین 3 لنز با قدرت 68،8 و 2 مگاپیکسل می‌باشد.

10.با خرید خرید اقساطی گوشی poco F5 pro در قسمت پنل جلویی از یک لنز 16 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی بهره مند خواهید شد. 

11.با خرید قسطی گوشی poco F5 pro از یک گوشی دارای باتری با ظرفیت 5160 میلی آمپر بهره مند خواهید شد. این باتری از نوع لیتیوم پلیمری بوده و قابلیت استفاده از فناوری فست شارژ با شارژر 67 واتی را دارد. کابل این دستگاه از نوع یو اس پی تایپ 2 می‌باشد.

12.این دستگاه از یک بلندگوی دوقلو با قابلیت استفاده از فناوری Hi-Res استفاده می‌کند.

13.پکیج سنسوری این گوشی شامل: سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورتی، قطب نما و سنسور نور محیط و طیف سنجی نور می‌باشد.

14.این گوشی در دو رنگ روتین و محبوب سفید و سیاه به بازار عرضه شده است.

15.تکنولوژی حفاظتی که این گوشی برای محافظت از مانیتور خود استفاده می‌کند گوریلا گلس 5 می‌باشد. این فناوری محافظت مناسبی را برای این مانیتور ایجاد می‌کند. 

از کدام فروشگاه خرید اقساطی گوشی poco F5 pro را انجام دهیم؟

خرید اقساطی این مدل گوشی و بسیاری از محصولات دیگر را می‌توانید از سایت  قسطی کلاب انجام دهید. این سایت یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین در زمینه فروش قسطی بسیاری از لوازم جانبی، کالای دیجیتال، خودرو و بسیاری از وسایل و تجهیزات دیگر می‌باشد. 

در حال حاضر و با توجه به گران بودن قیمت اقلام دیجیتال و لوازم خانگی امکان خرید نقدی برای بسیاری از اقشار جامعه وجود ندارد. سایت قسطی کلاب در راستای تکریم ارباب رجوع اقدام به ارائه این خدمت کرده است. با توجه به اینکه بیشتر این خریدها به صورت آنلاین انجام می‌پذیرد باید حتما در انتخاب فروشگاه نیز دقت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی هونور 20 لایت

خرید اقساطی گوشی هونور 20 لایت
به تازگی برند Honor از گوشی جدید خود رونمایی کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی هونور 20 لایت به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی ...

خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ با چک

خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ با چک
اگر به دنبال خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ با چک هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...