خرید قسطی گوشی poco m3 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/19 10:13:30

شرکت شیائومی یکی از بهترین برندهای کشور چین است که محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای دارد. برای خرید قسطی گوشی poco m3 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه فرمایید.

 خرید قسطی گوشی poco m3 pro

گوشی poco m3 pro؛ محصولی با فناوری 5G

گوشی poco m3 pro یکی از بهترین میان‌رده های موجود در بازار است که این گوشی هوشمند از فناوری 5G برخوردار می‌باشد. به همین منظور می‌توان با خرید اقساطی گوشی poco m3 pro، این گوشی هوشمند را با شرایطی مناسب تهیه نمود. امروزه گوشی‌های هوشمند به عضوی مهم از زندگی انسان تبدیل شده‌اند. زیرا به کمک گوشی‌های هوشمند می‌توان به انجام فعالیت‌هایی همچون پخش موسیقی، تماشای ویدیو، برقراری تماس و تماشای فیلم پرداخت.

تا قبل از ظهور گوشی‌های هوشمند کمتر کسی فکرش را می‎‌کرد که روزی بتوان با استفاده از یک وسیله کوچک به انجام امور مختلفی پرداخت، اما ظهور گوشی‌های هوشمند، باورهای جامعه بشریت را با تغییرات زیادی روبرو ساخته است. به گونه‌ای که در حال حاضر بسیاری از افراد جهان از گوشی‌های هوشمند برای اهداف گوناگونی استفاده می‌نمایند.

گوشی poco m3 pro جزو آن دسته از محصولاتی است که خرید آن، تجربه متفاوتی از یک گوشی هوشمند را در اختیار مخاطبان خود قرار خواهد داد. همچنین گوشی poco m3 pro را می‌توان در لیست میان‌رده های قدرتمند موجود در بازار قرار داد. 

علاوه بر آن، این گوشی هوشمند از قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G برخوردار می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید با خرید قسطی گوشی poco m3 pro از امکانات این گوشی هوشمند بهره‌مند شوید. همچنین در صورت خرید اقساطی گوشی poco m3 pro، می‌توان این گوشی هوشمند را با پیش‌ پرداختی مناسب تهیه نمود. 

با ویژگی‌های گوشی poco m3 pro بیشتر آشنا شوید!

گوشی poco m3 pro جزو جدیدترین محصولات عرضه شده به بازار می‌باشد که این گوشی هوشمند از ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری قابل قبولی برخوردار است. اما قبل از پرداختن به ویژگی‌های گوشی poco m3 pro بهتر است بدانید عرضه این گوشی هوشمند در سال 2021 صورت گرفته است. همچنین این گوشی هوشمند در بازار های جهانی با قیمتی در حدود 180 یورو به فروش می‌رسد.

البته قیمت poco m3 pro در بازارهای داخلی کشورمان حدود 5 میلیون تومان است که می‌توان آن را از فروشگاه های معتبری همچون قسطی کلاب خریداری نمود. در حال حاضر بسیاری از افراد به دنبال خرید یک گوشی هوشمند با قیمت مناسب و کارایی بالا هستند. بهتر است بدانید در طراحی گوشی poco m3 pro از سخت افزاری قدرتمند استفاده شده است. 

یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های این گوشی هوشمند، تراشه توانمند MediaTek MT6833 Dimensity 700 5G است. این تراشه یکی از پر سرعت‌ترین تراشه‌های استفاده شده درگوشی‌های میان‌رده می‌باشد. همچنین پوکو برای عملکرد بهتر گوشی poco m3 pro، در طراحی آن از یک پردازنده 8 هسته‌ای بهره‌گیری کرده است. 

نکته که قدرت سخت افزاری این گوشی هوشمند را با افزایش چشمگیری روبرو کرده، پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 می‌باشد. بنابراین وجود این پردازنده گرافیکی انجام بسیاری از بازی های موبایل را امکان پذیر خواهد کرد. به این ترتیب شما می‌توانید با خرید گوشی poco m3 pro بسیاری از بازی‌های طراحی شده برای موبایل را تجربه نمایید. همچنین برخی دیگر از مشخصات این گوشی هوشمند شامل موارد زیر می‌باشند.

• برخورداری از دوربین اصلی سه گانه با کیفیت های 48، 2 و 2 مگاپیکسل

• برخورداری از دوربین سلفی 8 مگاپیکسل

• طراحی شده در دو نوع مختلف با میزان حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت

• طراحی شده در دو مدل مختلف با میزان حافظه رم 4 و 6 گیگابایت

• برخورداری از سیستم عامل اندروید 11

• دارای رابط کاربری MUI 12 

خرید قسطی گوشی poco m3 pro از فروشگاه قسطی کلاب با شرایط عالی

در حال حاضر روش‌های گوناگونی برای خرید گوشی poco m3 pro وجود دارد که استفاده از هر یک از آن‌ها مزایایی را در پی خواهد داشت، اما اگر به دنبال مناسب‌ترین روش برای تهیه این گوشی هوشمند هستید، ما به شما خرید اقساطی گوشی poco m3 pro را پیشنهاد می‌دهیم. زیرا با استفاده از خرید اقساطی گوشی شیائومی می‌توانید تمامی هزینه‌های مربوط به خرید این گوشی هوشمند را به صورت اقساطی پرداخت نمایید.

با خرید قسطی گوشی poco m3 pro می‌توان قسمتی از هزینه‌های خرید این گوشی هوشمند را پس‌انداز نمود. بنابراین شما می‌توانید این کالای دیجیتال را از فروشگاه قسطی کلاب با ایده‌آل‌ترین شرایط موجود خریداری نمایید. 

در نظر داشته باشید که فروشگاه قسطی کلاب یکی از با سابقه‌ترین فروشگاه‌های فعال در حوزه فروش قسطی موبایل است، همچنین در صورت تمایل می‌توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت نقدی نیز خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ با چک

خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ با چک
یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ مدل a13 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی...

فروش اقساطی لپ تاپ ایسر

فروش اقساطی لپ تاپ ایسر
برند ایسر یکی از بزرگترین تولید کنندگان لپتاپ در دنیا است. برای خرید اقساطی لپتاپ ایسر به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه ...