خرید قسطی گوشی هوآوی

تاریخ انتشار:
1403/1/28 16:36:52

گوشی های هوشمند در دسته کالای دیجیتال است که می توان از آن ها استفاده های مختلفی کرد. گوشی های هوشمند در قابلیت های مختلفی برای افراد به روز رسانی می شوند تا نیاز های آن ها برطرف شود. برای خرید قسطی گوشی هوآوی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

                                                                  

خرید قسطی گوشی هوآوی با قیمت مناسب

گوشی های هوشمند از جمله وسایلی هستند که با سرعت زیادی در حال پیشرفت می باشند. تمام افراد دوست دارند که از فناوری های جدید استفاده نمایند. در واقع تقاضا برای خرید کالا های مختلف رو به گسترش است. در ماه های اخیر با افزایش قیمت دلار بسیاری از مردم مانند گذشته قادر به خرید کالای مورد نیاز خود نیستند. اگر به دنبال خرید گوشی هوشمند هستید به سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید. شما با پرداخت بخشی از مبلغ می توانید گوشی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

شرکت هوآوی یکی از شرکت های برتر در زمینه ساخت گوشی های هوشمند است که در سال های اخیر توانسته است تا حد زیادی انتظارات مشتریانش را برآورده سازد. شما برای خرید گوشی های این شرکت نباید هزینه زیادی را انجام دهید. به طور کلی می توان گفت که گوشی های هوشمند در دسته کالای دیجیتال قرار می گیرند تا بتوانند نیاز های ما را برطرف کنند و از آن جایی که افراد با توجه به تغییرات تکنولوژی به گوشی های روز نیاز دارد، شرکت های مختلف تولید و طراح گوشی های هوشمند، سعی دارند که در حال به روز رسانی گوشی های خود باشند.

هوآوی در حال رقابت تنگاتنگی با شرکت های مطرح دنیا یعنی اپل و سامسونگ است تا بتواند گوشی های رده متوسط و رده بالایی را تولید کند تا درصد فروش گوشی های بازار های جهانی را در دست بگیرند. هواوی را می توان یک برند موفق در این رقابت دانست، زیرا انتظارات بسیاری از افراد را برطرف کرده است و نمی توان نقش این گوشی ها را نادیده گرفت.

گوشی هوشمند برند هوآوی

یکی از گوشی های شرکت هوآوی، میت 10 پرو است. این گوشی یکی از بهترین محصولات این شرکت می باشد. این موبایل مجهز به یک صفحه نمایش 6 اینچی است و رزولوشن این صفحه نمایش 1080 در 2160 است. این موبایل از پردازنده سیلیکون krin 970 استفاده می کند.

مشخصات این گوشی عبارت است از:

صفحه نمایش 6 اینچی، سیستم عامل اندروید 8 اوریو و این گوشی در دو نسخه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود.

امروزه افراد زیادی گوشی ها را به خاطر کیفیت بالای دوربین های آن خریداری می کنند و سطح توقع آن ها از دوربین گوشی ها بسیار بالا رفته است و دلیل این موضوع هم این است که دیگر نمی خواهند برای خرید دوربین ها هزینه ای را پرداخت کنند، پس کیفیت دوربین گوشی ها برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. دوربین های این برند و گوشی های هوآوی از کیفیت بالایی برخوردار است و مشتری ها و کاربر ها را راضی نگه داشته است. دوربین اصلی این مدل از گوشی های هوآوی دوگانه 12+20 مگاپیکسلی است همچنین دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل است.

از دیگر ویژگی های مهم این گوشی ها امنیت آن است که این گوشی مجهز به سنسور اثر انگشت است و ظرفیت باتری آن 4000 میلی آمپر بر ساعت است.

یکی از گوشی های دیگر آن 7X است. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.93 اینچی از نوعی ال سی دی است. رزولوشن این صفحه نمایش 1080 در 2160 است. این موبایل از پردازنده سیلیکون kirin 659 استفاده می کند.

شرایط فروش در قسطی کلاب

با توجه به توضیحات داده شده، قدرت خرید نقدی افراد برای کالای دیجیتال و گوشی های هوآوی کاهش پیدا کرده است. از این رو قسطی کلاب طرح فروش اقساطی کالا را در دستور کار خود قرار داده است و اگر به دنبال خرید قسطی گوشی هوآوی هستی، به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید تا سفارش خود را از طریق این سایت انجام دهید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی mi 12 5G شیائومی

خرید قسطی گوشی mi 12 5G شیائومی
برای خرید قسطی گوشی mi 12 5G شیائومی بدون نیاز به ضامن به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید اقساطی آیفون7

خرید اقساطی آیفون7
اپل از بنیانگذاران گوشی های هوشمند می باشد این شرکت با عرضه انواع مختلف گوشی توانسته است بازار بسیاری از کشورها را به دست بگیرید با توجه به اهمیت...