خرید اقساطی گوشی آیفون 15

تاریخ انتشار:
1403/2/27 17:21:23

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 15 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 15



گوشی آیفون 15

آیفون 15 جدیدترین کالای دیجیتال تولیدی توسط شرکت اپل بوده که مانند نسخه‌های گذشته در چهار مدل عادی، پلاس، پرو و پرو مکس به بازار عرضه شده است. با توجه به اینکه گوشی‌های این شرکت طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده، قصد داریم در این مقاله در خصوص بررسی مشخصات و ویژگی‌های نسخه عادی iPhone 15 و نحوه خرید قسطی گوشی آیفون 15 از مجموعه قسطی کلاب توضیحاتی را برای شما بیان نماییم. 

ویژگی‌های ظاهری iPhone 15

اپل برای کالای دیجیتال جدید خود از یک قاب شیشه‌ای در پشت آن استفاده کرده که به زیبایی ظاهری آن افزوده است. صفحه نمایش این گوشی در حدود 1.6 اینچ بوده و 85 درصد از نمای ظاهری گوشی را به خود اختصاص داده است. آیفون 15 دارای ابعادی برابر  147.6 x 71.6 x 7.8 میلی‌متر و وزنی معادل 171 گرم می‌باشد. صفحه نمایش این گوشی از فناوری Super Retina XDR OLED برخوردار بوده و دارای وضوح تصویری معادل 2556 x 1179 با تراکم 461 پیکسل در هر اینچ است. روشنایی صفحه این مدل از گوشی‌های آیفون عددی بین 1000 تا 2000 نیت بوده که با توجه به نور محیط تغییر می‌کند.

یکی از اقدامات جدیدی که اپل در تولید این کالای دیجیتال به کار برده، استفاده از فریم آلومینیومی و شیشه مات در قسمت پشت گوشی است. تولید در رنگ بندی‌های مختلف مانند مشکی، صورتی، سبز روشن، آبی روشن و زرد روشن از مشخصات ظاهری آیفون 15 محسوب می‌شود. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 15 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات گوشی آیفون 15

استفاده از چیپست A16 بیونیک 4 نانومتر سبب شده که سرعت پردازش این کالای دیجیتال به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند. iPhone 15 دارای یک پردازنده مرکزی شش هسته‌ای بوده که از 2 هسته پرقدرت 3.46 گیگاهرتزی 4 هسته کم‌مصرف 2.02 گیگاهرتزی تشکیل شده است. برخورداری از سیستم عاملiOS 17 و پردازنده گرافیکی 5 هسته‌ای اختصاصی اپل از دیگر مشخصات این گوشی محسوب می‌شوند. این نسخه گوشی اپل دارای 6 گیگابایت رم با حافظه‌های مختلف 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت به بازار عرضه شده است. با خرید قسطی گوشی آیفون 15 یک گوشی استثنایی را از آن خود کنید.

بالاخره اپل بعد از سال‌ها به جای درگاه لایتنینگ از پورت تایپ سی در گوشی‌های خود استفاده کرده که احتمال دارد این انتخاب به دلیل سیاست‌های اتحادیه اروپا باشد. به هر حال کالای دیجیتال جدید اپل دارای درگاه Type-C با سرعت انتقال اطلاعات مشابه USB 2.0 و فناوری شارژ سریع 20 واتی می‌باشد. ظرفیت باتری استفاده شده در این مدل گوشی 3279 میلی آمپر ساعت بوده و قابلیت پشتیبانی از سیستم شارژ بی‌سیم را دارد. علاوه بر موارد ذکر شده آیفون 15 دارای مشخصاتی از قبیل موارد زیر است.

1.استفاده از دو سیم کارت
2.برخورداری از بلندگو دوگانه استریو
3.پشتیبانی از نسخه 5.3  با قابلیت A2DP، LE
4.پشتیبانی از قابلیت ضد آب IP68  با امکان قرار گرفتن در عمق 6 متری به مدت 30 دقیقه
5.برخورداری از ویژگی‌هایی از قبیل شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما و فشارسنج

مشخصات دوربین این کالای دیجیتال

یکی از مهم‌ترین مشخصات گوشی‌های اپل کیفیت بسیار بی‌نظیر دوربین‌های به کار رفته در ساخت آنها است. کمپانی اپل برای کالای دیجیتال جدید خود از دوربین حرفه‌ای عریض 48 مگاپیکسل با اندازه پیکسل 1 میکرونی استفاده کرده که در لنزی 26 میلی متری با گشایش دیافراگمF/1.6  قرار دارد. این دوربین دارای مشخصاتی مانند فوکوس خودکار  و لرزشگیر اپتیکال از نوع سنسور شیفت است. اپل در طراحی دوربین گوشی جدید خود از فناوری زوم دو برابری استفاده کرده است.

یعنی اگر دوربین را تا دو برابر زوم کنید، کیفیت تصویر آن تغییری نمی‌کند. ثبت پرتره‌های زمانی، امکان تشخیص سوژه‌های عکاسی، تبدیل فوکوس دوربین بین سوژه‌های مختلف، تشخیص عمق میدان به صورت خودکار و ثبت تصاویر با بالاترین رزولوشن ممکن از دیگر مشخصات دوربین گوشی آیفون 15 محسوب می‌شوند. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 15 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این کالای دیجیتال دارای دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسل است. این دوربین در لنز 13 میلی‌متری با پوشش120  درجه‌ و گشودگی دیافراگم f/2.4 قرار دارد. فلاش دوگانه، پانوراما، فوکوس خودکار، پیکسل دوگانه، لرزشگیر تصویر با تغییر سنسور از مشخصات این دوربین هستند. دوربین سلفی عریض این گوشی 12 مگاپیکسل رزولوشن داشته و مشخصاتی مانند سلفی SL 3D، سنسور عمق، بیومتریک، فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال دارد. با خرید قسطی گوشی آیفون 15 از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

شرایط خرید اقساطی گوشی آیفون 15

گوشی‌های ساخت شرکت اپل طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارند و تقریباً تمام افرادی که از این کالای دیجیتال استفاده می‌کنند تمایل دارند که آن را تهیه نمایند. به طور قطع قیمت گوشی‌های اپل سبب شده که نتوان آن را به راحتی به صورت نقدی خریداری نمود. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال موسسات معتبری هستند که شرایط خرید اقساطی این گوشی را فراهم کنند. در همین راستا توصیه می‌شود به سایت مجموعه قسطی کلاب مراجعه نموده و از  بین طرح‌های مختلف فروش قسطی کالاهای دیجیتال، گوشی آیفون 15 را با اطمینان خاطر خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی واچ 5 از قسطی کلاب

خرید قسطی گلکسی واچ 5 از قسطی کلاب
جدیدترین گجت پوشیدنی سامسونگ با نام گلکسی واچ 5 روانه بازار شد. برای خرید قسطی گلکسی واچ 5 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...

خرید لوازم موبایل

خرید لوازم موبایل
خرید لوازم جانبی موبایل به اندازه خرید خود موبایل مهم و اساسی است. شما می توانید در بخش کالای دیجیتال وبسایت قسطی کلاب تمامی لوازم...............