خرید اقساطی گوشی ایفون 12

تاریخ انتشار:
1403/2/20 07:35:23

برند اپل بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات دیجیتالی را طراحی و تولید می‌کند. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی ایفون 12 دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی گوشی ایفون 12

 گوشی ایفون 12 و ویژگی‌های آن 

خرید قسطی گوشی ایفون 12 را می توانید از راه‌های مختلفی انجام دهید. خرید به صورت نقدی یا خرید قسطی گوشی ایفون هر دو می‌تواند در کوتاه مدت نیاز شما را در این زمینه رفع کند. از همان بدو معرفی و عرضه ایفون 12 در بازار توسط برند معروف اپل طرفداران آن در سراسر جهان استقبال شایان توجهی از این نوع کالای دیجیتال و دارای قابلیت‌های منحصر به فرد به عمل آورده‌اند که توانست در کوتاه مدت نام آن را در صدر سایر برندهای معروف قرار دهد. 

خرید اقساطی گوشی ایفون 12 می‌تواند این محصول را با همان کیفیت و اصالتی که مشتریان از این محصول انتظار دارند در اختیار آنان قرار دهد. با این وجود به نظر می‌رسد قبل از خرید قسطی گوشی ایفون 12 بهتر است با مشخصات فنی و مزیت‌های این نوع گوشی هوشمند و جهانی بیشتر آشنا شوید. بدین منظور توصیه می‌کنیم ابتدا موارد زیر را در نظر بگیرید تا بتوانید به‌راحتی این محصول را انتخاب نموده و سفارش دهید.

• تاریخ عرضه گوشی ایفون 12

• ابعاد مناسب و بدنه مقاوم

• نمایشگر عالی و وضوح دوربین

• حافظه بسیار مناسب

• قابلیت‌های استثنایی گوشی هوشمند ایفون 12

• رنگ بندی مناسب

• قیمت بسیار مناسب و گارانتی معتبر

در ادامه این موارد را با هم به طور اجمالی بررسی خواهیم کرد. 

تاریخ عرضه گوشی ایفون 12

این گوشی در تاریخ بیست و سوم اکتبر 202 روانه بازارهای بین المللی شده است بنابراین تاریخ تولید و عرضه را حتما  در نظر داشته باشید. بهتر است یا از طریق مشاوران فروش یا از دفترچه راهنما این موارد را دریافت نمایید.

ابعاد مناسب و بدنه مقاوم

ابعاد 146.7 *71.5 * 7.4 میلی‌متری این نوع گوشی و و همچنین برخورداری از پوشش ضد خش از یک سو و مقاومت در برابر  نفوذ رطوبت و گرد و خاک  به مدت 30 دقیقه و تا عمق 6 متر یکی از ویژگی‌های قابل توجه آن به شمار می‌رود. وزن 164 گرمی آن نیز می‌تواند از سایر ملاک‌های قابل توجه این نوع گوشی باشد. با خرید اقساطی گوشی ایفون 12 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

نمایشگر عالی و وضوح دوربین

رزولوشن 1170 * 2532 پیکسل و برخورداری از دو دوربین 12 مگاپیکسلی و سلفی 12 مگاپیکسلی  با وضوح تصاویر عالی و بسیار واقعی و نمایشگر 6.1 اینچی از دیگر مزیت‌های قابل توجه این نوع گوشی به شمار می‌رود. 

حافظه بسیار مناسب

این نوع گوشی در سه نوع 64 ، 128 و 256 گیگابایتی با رم 4 گیگابایتی عرضه شده‌اند.  

سایر قابلیت‌های استثنایی گوشی هوشمند آیفون 12

اسپیکرهای قدرتمند و باتری با حفظ ذخیره شارژ بالا 2815 میلی آمپر ساعت و برخورداری از پلتفرم منحصر به فرد  iOS 14 پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای و گرافیکی 4 هسته ای و حسگرهایی چون فیس ایدی، ژیروسکوپ و فشار سنج و موارد متعدد دیگر از جمله قابلیت‌های این نوع گوشی بر شمرده می‌شوند. برای خرید قسطی گوشی ایفون 12 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

رنگ بندی مناسب

گوشی ایفون 12 پرو در رنگ‌های سفید، مشکی، بنفش، سبز، قرمز و آبی عرضه شده است.

قیمت بسیار مناسب و گارانتی معتبر

قیمت این محصول با توجه به کیفیت و اصالت این محصول بسیار مناسب بوده و شما با خرید این نوع گوشی در واقع یک محصول با طول عمر مفید بالا را خریداری نموده‌اید. این محصول از گارانتی معتبر توسط قسطی کلاب برخوردار است.

شرایط خرید اقساطی گوشی ایفون 12 از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و موفق‌ترین سایت‌های ایرانی است که به فروش اقساطی انواع لوازم خانگی، موبایل، کنسول بازی و خودرو می‌پردازد.

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با روند فروش قسطی موبایل اپل و سایر محصولاتی که در گروه کالای دیجیتال این فروشگاه قرار می‌گیرند به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ویژه دریافت وام خرید اقساطی مطلع شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s23 ultra

خرید قسطی گوشی s23 ultra
جدیدترین محصول کمپانی سامسونگ گوشی s23 ultra می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s23 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی poco f4 شیائومی

خرید اقساطی گوشی poco f4 شیائومی
جذاب‌ترین گوشی شیائومی با اختلاف مدل poco f4 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی poco f4 شیائومی به بخش موبایل...